Drankspelletjes, ik kan er boeken over schrijven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ah drankspelletjes, en dan in het begin expres verliezen omdat je wilt drinken.... en later in het spel ben je de sjaak
Ik hoop dat hij hem gekocht heeft voor de ruimte en prijs/prestatie verhouding iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou zo'n auto dan ook nooit uitkiezen
Het is een leasebak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij hem gekocht heeft voor de ruimte en prijs/prestatie verhouding idd.
Jep. Dan ga je tenminste de deur uit om te socializen met ECHTE vrienden ipv alleen maar je eigen gebeurtenissen de wereld in plempen en maar denken dat je facebook "vrienden" het interessant vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, idd, het NIET hebben van een social media profiel staat gelijk aan het hebben van een leven.
gewoon spelletjes verzinnen omdat je dan iig niet zomaar shotjes aan het zuipen wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Drankspelletjes, ik kan er boeken over schrijven.
Het zijn altijd leuke avondjes idd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]! Dat is wel een leuke manier om een saaie avond leuk te maken.
Expres 6 gooien gaat alleen zo moeilijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ah drankspelletjes, en dan in het begin expres verliezen omdat je wilt drinken.... en later in het spel ben je de sjaak
Camping de Appelhof toevallig?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ooit een toren gebouwd van kratjes bier. Het werd uiteindelijk een kasteel na 2 weken op de camping. Ja, toen was dat stoer.
Gozah, dat deden ze vroeger overal. In NL op het platteland.quote:
De nieuwe, CL is een luxe-kind.quote:
Want zo zwart/wit is het inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Spezza19 het volgende:
Jep. Dan ga je tenminste de deur uit om te socializen met ECHTE vrienden ipv alleen maar je eigen gebeurtenissen de wereld in plempen en maar denken dat je facebook "vrienden" het interessant vinden
Volgens mij word je op de meeste familiecampings dan verwijderd hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gozah, dat deden ze vroeger overal. In NL op het platteland.
Alleen de oude zijn leukquote:
Over het algemeen wel....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want zo zwart/wit is het inderdaad.
de deur uitgaan.... bahquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want zo zwart/wit is het inderdaad.
quote:
quote:
wie doet het dan ook met dobbelstenenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Expres 6 gooien gaat alleen zo moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |