Precies, objective based games heb je wel veel aan Flack Jacketquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb de afgelopen weken bijna alleen maar DOM, Demo en HQ gespeeld. Voor TDM zou je hardline en leight weight zeker kunnen gebruiken ja.
No falling damage tijdens het rushenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:12 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Light weight vind ik een waste, zo veel harder loop je niet.
Als je goeie triggerfinger wel jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
FAL met silencer is overigens wel beest met een goede connectie
Dat is dan een andere speelstijl tussen jou en mijquote:
Dat boeit juist niet meer zo veel aangezien de FAL blocked als je hem heel snel schiet.Heb niet eens de snelste triggerfinger en ik laat dat ding al vaak blockenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Als je goeie triggerfinger wel ja![]()
De m14 ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
FAL met silencer is overigens wel beest met een goede connectie
Vind alleen de hipfire van de M14 kut vergeleken met de FAL. Het is wel leuk om met dat soort dingen te kutten maar heel effectief zal het niet worden inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De m14 ookAlleen jammer dat het echt heel erg van de verbinding afhangt. Die semi auto wapens zijn vaak onbruikbaar.
Beetje jmmr idd dat je ze dan 9 van de 10x niet kan gebruiken in BlackOps.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De m14 ookAlleen jammer dat het echt heel erg van de verbinding afhangt. Die semi auto wapens zijn vaak onbruikbaar.
Wapens zou ik niets meer aan doen zijn geweldig in balans. Alleen de 74U mag van mij iets minder worden maar daar wordt al aan gewerktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Beetje jmmr idd dat je ze dan 9 van de 10x niet kan gebruiken in BlackOps.
Zou eigenlijk wel meer wapens willen zien. bijv in de mappacks erbij.
Maar dat zal wel niet gaan
Ja dat is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wapens zou ik niets meer aan doen zijn geweldig in balans. Alleen de 74U mag van mij iets minder worden maar daar wordt al aan gewerkt
Amen broederquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Precies wat ik ook van ghost vind!
Ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef KoningStoma het volgende:
Dus een helpdeskmedewerker van tele2 zegt dat je beter een andere provider kan kiezen?
En als je iets anders op de router aansluit? Je pc bijvoorbeeld? Heeft die dan wel verbinding?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Iemand nog een geniaal idee, ik word namelijk de hele tijd van live afgegooid als ik een router (192.168.1.2) tussen mijn modem (192.168.1.1) en xbox (192.168.1.7) heb.
Ik heb alle porten op de modem open gegooid en de boel zelfs voor de xbox op DMZ gezet.
Xbox heeft vast ip en DHCP op de router staat uit. Als ik de xbox direct op het modem aansluit is er niets aan de hand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |