SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moest een weten hoe weinig zo'n bush wookie suit opvalt in Array, Jungle of Crisis.![]()
Ooh ik had toch laatste postIk heb een nieuw deel geopend heet Bushwookies met ghost perk
rice rice baby tututututedudududum![]()
Sorry telaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef Rijstkoker het volgende:
Ooh ik had toch laatste postIk heb een nieuw deel geopend heet Bushwookies met ghost perk
![]()
![]()
![]()
Stoma wat valt er te counteren aan lightweight pro dan dat is ook geen game verneukende perk omdat mensen die leightweight gebruiken 9 van de 10 keer rushers zijn.![]()
Ik weet heus wel hoe je het spel speelt hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken etc, dan komt alles wel goed ;p. Alleen zou het spel veel sneller gaan als ghost in slot 2 zou zitten.
![]()
Vertel eens hoe ik het speel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet heus wel hoe je het spel speelt hoor. Alleen zou het spel veel sneller gaan als ghost in slot 2 zou zitten.
![]()
Had het over mezelf gapquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef BobbanzCODPS3 het volgende:
[..]
Vertel eens hoe ik het speel?![]()
Na een lekker weekend Amsterdamga ik vanavond natuurlijk wel weer spelen kijken of ik nog snel de 9de perstige kan halen vandaag
![]()
Ik zeg niet dat er iets aan de counteren is of dat dat wat uitmaakt. Het zijn perks. De een kiest het ene voordeel en de ander kiest een ander voordeel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma wat valt er te counteren aan lightweight pro dan dat is ook geen game verneukende perk omdat mensen die leightweight gebruiken 9 van de 10 keer rushers zijn.
Er zijn vast mensen die lw te sterk vinden net zoals jij ghost te sterk vindt.
Er is trouwens maar een perk die echt overpowered is en dan is second chance
Een perk die je onsterfelijk maakt is altijd te sterk.![]()
Pro dan he.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets aan de counteren is of dat dat wat uitmaakt. Het zijn perks. De een kiest het ene voordeel en de ander kiest een ander voordeel.
Een perk die je onsterfelijk maakt is altijd te sterk.![]()
Ghost + JungleIk schiet altijd mensen neer daar van bovenop die steiger, vervolgens ga ik er dan onder zitten en doe ik hetzelfde, bijna niemand die je daar ziet zitten
Moet wel zeggen dat ik tegenwoordig het meest met hardline speel, al hou ik mezelf daar een beetje mee voor de gek want met ghost verwachten de meeste je niet eens en dan heb je die ene kill die je minder hoeft te maken met hardline eigenlijk al binnen maarja. Veel Counter-UAV in zetten en spyplanes uit de lucht schieten
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ja hoe irritant is 2nd chance. En lijkt echt of iedereen die gebruikt manquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets aan de counteren is of dat dat wat uitmaakt. Het zijn perks. De een kiest het ene voordeel en de ander kiest een ander voordeel.
Een perk die je onsterfelijk maakt is altijd te sterk.
Gisteren ook weer in 1 potje achter elkaar door doodgegaan. mongolen.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik zweer bij flack jacket de laatste tijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef Michhas het volgende:
Ik speel amper met ghost eigenlijk... Hardline Pro en Lightweight Pro![]()
Is ook chill, maar daar moet ik wel altijd een beetje de juiste match voor vinden. Lightweight en Hardline kan ik in principe altijd wel gebruikenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zweer bij flack jacket de laatste tijd![]()
![]()
Heb de afgelopen weken bijna alleen maar DOM, Demo en HQ gespeeld. Voor TDM zou je hardline en leight weight zeker kunnen gebruiken ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is ook chill, maar daar moet ik wel altijd een beetje de juiste match voor vinden. Lightweight en Hardline kan ik in principe altijd wel gebruiken![]()
Standaard Flack Jacket, SOH en Hackerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zweer bij flack jacket de laatste tijd
Ben het wel met LitmanenAFCA eens, ik haat ook ghost![]()
En Second Chance ook.
Ook al heb ik die vaak gebruikt in het begin.
Light weight vind ik een waste, zo veel harder loop je niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is ook chill, maar daar moet ik wel altijd een beetje de juiste match voor vinden. Lightweight en Hardline kan ik in principe altijd wel gebruiken![]()
Jij bent dan ook een eindbaasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:12 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Standaard Flack Jacket, SOH en Hacker
Ben het wel met LitmanenAFCA eens, ik haat ook ghost![]()
En Second Chance ook.
Ook al heb ik die vaak gebruikt in het begin.
[..]
Light weight vind ik een waste, zo veel harder loop je niet.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: