Hoiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kom hier ook weer eens hoi zeggen.
Hoi
Een groep vrienden van rond de 30. De karakters maken de show echt tof. Vooral Barney en Tedquote:
okequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kom hier ook weer eens hoi zeggen.
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TiedroonThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
ga ik misschien eens kijken als ik klaar ben met stage?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een groep vrienden van rond de 30. De karakters maken de show echt tof. Vooral Barney en Ted![]()
Het is eigenlijk één grote flashback van Ted Mosby, die een verhaal vertelt over hoe hij zijn vrouw ontdekt heeft. Vandaar de titel
Gewoon alle seizoenen downloaden en kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
ga ik misschien eens kijken als ik klaar ben met stage?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gewoon alle seizoenen downloaden en kijkenHeb ik ook gedaan
Maar wel verstandigquote:
Haha wow. Ik heb geloof ik iets van 200-250 gb aan muziek en films, dus valt meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef honkeytonk het volgende:
Ik download te veel. Ik heb een tèrabyte aan externe harde schijf, maar die zit vol met films en series![]()
en ga je dat allemaal kijken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef honkeytonk het volgende:
Ik download te veel. Ik heb een tèrabyte aan externe harde schijf, maar die zit vol met films en series![]()
Oh, dat valt best meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef tdrone het volgende:
ik heb in mijn hele downloadcarriere denk ik max 25 Gb binnengehaald..
Lekker wijfquote:
Ik zit momenteel op de 1.5 terra lokaal, praktisch volquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Allemaal al gedaan, en er staat trouwens ook nog heel wat muziek op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |