Yow,
Mijn beste maat, kameraad, vriend, en collega ken ik nu een jaar of 6 denk ik. In die tijd werd hij altijd al vrij knap gevonden door vrouwen.
Maar sinds een jaar of 2 zit hij ook flink de sportschool, waardoor hij de laatste tijd nogal onweerstaanbaar word gevonden. Hij is letterlijk hét lustobject van de omgeving.
Nu zie ik er zelf niet slecht uit, ik train zelf ook 3x per week in de sportschool en verzorg me ook goed.
Toch stoor ik me de laatste tijd een beetje aan de hoeveelheid aandacht die hij krijgt. Dit heeft
totaal niets met jaloezie te maken, ik gun hem het allerbeste natuurlijk. Toch vind ik het vervelend dat als we met z'n tweeën op stap gaan, ik altijd een soort tweede keus ben van letterlijk elke vrouw (nieuwe/oude/bekende vriendinnen/vrouwen) in wat voor manier dan ook. Of het nou praten, neuken, of troost aanbieden is.
Voor de rest zijn er totaal geen problemen tussen ons, en iedere vrouw met wie hij/ik om gaat. Toch 'knaagt' het de laatste tijd een beetje aan me om telkens de tweede keus te zijn. Ik betrap zelfs mijn bloedeigen ex (relatie van 3 jaar, nu goede vrienden) er op dat ze mijn gesprek direct afkapt als mijn vriend iets wilt vertellen. Dit begint de laatste tijd toch wel een beetje op m'n zelfvertrouwen te slaan. Ik begin daadwerkelijk een beetje het idee te krijgen dat ik nogal ondergesteld ben aan m'n beste maat. En ja, dit gaat alleen om contact qua vrouwen. Maar als vrijwillige vrijgezel hecht je daar natuurlijk wel waarde aan.
Iemand ervaring/tips met zo'n situatie? ('situatie'

- het is natuurlijk geen wereldprobleem, maar je snapt m'n punt hopelijk)
[ Bericht 0% gewijzigd door Witbaard op 18-01-2011 13:07:30 (inb4 TS is jaloers) ]