quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik zou proberen om je verhaal leesbaar voor een buitenstaander op te schrijven.
Waarom dan nu nog steeds ermee bezig zijn?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef MangoRedChilli het volgende:
Nou, ik wil weten of ik fout zat door jaloers te zijn omdat zijn vrienden vonden dat ik te jaloers deed.
Ik weet niet wie hij nu date, Ik heb hem al 2 jaar niet meer gezien. Ik denk wel dat hij van de zomer naar haar toe was gegaan.
Je jaloezie was een eerlijke emotie van je, dus hoe zou dat ooit fout kunnen zijn. Buiten dat was het ook nog begrijpelijk, vind ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef MangoRedChilli het volgende:
Nou, ik wil weten of ik fout zat door jaloers te zijn omdat zijn vrienden vonden dat ik te jaloers deed.
Ik ben er niet de hele tijd mee bezig. Ik was door R&P aan het lezen en bedacht me opeens dat dit ook gebeurd was . En vroeg nu gewoon even om een mening.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarom dan nu nog steeds ermee bezig zijn?
Prima leesbaar imho.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik zou proberen om je verhaal leesbaar voor een buitenstaander op te schrijven.
Ik ben echt supervaak boos op hem geworden maar dan draaide hij het zo dat ik de jaloerse, bezitterige bullebak was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:13 schreef Fes1-2 het volgende:
Je hebt een beetje over je heen laten lopen.
je zit nu in een gezonde relatie maar toch wens je je vooral bezig te houden met de vorige mislukte?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:01 schreef MangoRedChilli het volgende:
Wat vinden jullie? Wat is de grens met close zijn met het andere geslacht als je geen relatie wil? Ging ik te ver met mijn ex? Gelukkig zit ik nu in een gezonde relatie, maar ik vraag me af of ik fout zat.
ja, zo gaat dat altijd.. maar wat wil je ermee...?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik weet ook dat ik fout zat, maar als ik hem had kunnen vertrouwen had ik ook niet zulk rare sprongen gemaakt.
Dat je het niet leuk vind is één ding, maar een goede vriend van het andere geslacht opzoeken in het buitenland moet toch kunnen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:16 schreef speknek het volgende:
Als mijn vriendin zegt dat ze een leuke jongen op gaat zoeken in het buitenland en daar een week blijft logeren, zwaai ik haar uit en vervang ik vervolgens de sloten.
Close vrienden van het andere geslacht zijn gezamenlijke vrienden, en anders zijn we er niet close mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |