abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91510455
Mijn vriend en ik hebben een goede relatie. We vertrouwen elkaar blindelings en we weten van elkaar dat we nooit zouden vreemd gaan. Beiden zijn we bevriend met mensen van het andere geslacht. Ik heb zelfs een van mijn vrienden een korte tijd gedate. Hij vond een van zijn vriendinnen leuk, maar zij wees hem af. Nu zien ze elkaar sporadisch. Omdat ik weet dat hij haar niet meer wil en omdat ik haar aardig vind en niet als het type zie dat graag rondslet, vind ik dat totaal niet erg. Hetzelfde geldt voor hem.

Met mijn ex was het een ander verhaal. Heel close tegen andere meisjes, elkaar knuffelen, kusje bij het begroeten. Hij had een beste vriendin die in Engeland woonde en een keer ging hij daar voor een week hen.Ik vertrouwde dat al weinig want ik had een msn gesprek opgepikt waar ze wel heel slijmerig tegen elkaar deden. Hij zei dat ze een vriend had, maar hij had ook een vriendin en hij deed wel heel verdacht, dus dat zou haar niet moeten belemmeren, toch.Ik vertrouwde het niet.\

Toen ik hem belde in Engeland deed hij heel kortaf en wou hij alle aandacht naar haar toe richten. Ook had hij haar foto boven zijn bureau, wat gewoon verdacht was. Ik voelde me daar niet prettig bij (ze had een heel diep decolleté op die foto) en vroeg hem om het weg te halen. Er was maar een foto van ons samen en meerder van hun samen. Hij weigerde en we kregen ruzie. Ik vroeg hem waarom hij zo slijmerig tegen haar deed en hij zei dat dat cultuurgebonden was (zij was Italiaans, woonde in Engeland). Ik zei dat hij een relatie had met iemand die in Nederland woonde en die dat gewoon niet normaal vond dat je bij elk gesprek zegt dat je elkaar zo speciaal vind, en zo dol op elkaar bent. Of dat je een week lang bij een ander meisje in huis slaapt, bot doet als je vriendin belt etcetera. Hij zei dat hij niks met haar wou. Maar toen ik zei dat ze toch niet zo knap was (om hem te testen) werd hij helemaal boos dat ik zijn vriendin beledigde en hij zei dat ze heel knap en leuk en slim was. Vanaf toen vertrouwde ik hem al helemaal niet meer en een paar maanden later was het uit.

Wat vinden jullie? Wat is de grens met close zijn met het andere geslacht als je geen relatie wil? Ging ik te ver met mijn ex? Gelukkig zit ik nu in een gezonde relatie, maar ik vraag me af of ik fout zat.

[ Bericht 0% gewijzigd door MangoRedChilli op 18-01-2011 13:12:30 ]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 18 januari 2011 @ 13:06:18 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_91510637
En, is je ex nu samen met die italiaanse?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_91510641
Als er meer fotos staan van een ander dan die van jou (fan gerelateerde artikelen bijv fotos of posters van een of andere beroemdheid daar buiten gelaten :P ) dan is het idd niet in orde.
pi_91510651
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:01 schreef MangoRedChilli het volgende:

Wat vinden jullie?
Ik zou proberen om je verhaal leesbaar voor een buitenstaander op te schrijven.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:07:54 #5
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_91510692
Het is toch je ex nu? Wat maakt het dan nog uit.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:11:32 #6
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91510808
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91510811
Nou, ik wil weten of ik fout zat door jaloers te zijn omdat zijn vrienden vonden dat ik te jaloers deed.

Ik weet niet wie hij nu date, Ik heb hem al 2 jaar niet meer gezien. Ik denk wel dat hij van de zomer naar haar toe was gegaan.
pi_91510822
Wat is er onleesbaar aan? Heb genoeg alineas.
pi_91510872
Dat jullie een klein stukje van niet eens 200 woorden te lang vinden snap ik niet. Maar goed, alinea erbij, zo goed?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:13:44 #10
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_91510888
Tja, ik zou ook achterdochtig zijn. Als het enkel vrienden waren dan was het geen probleem dat jij ook mee gaat. Kan het nog een gezellige trip worden ook.
pi_91510892
Je hebt een beetje over je heen laten lopen.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 18 januari 2011 @ 13:16:01 #12
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_91510947
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef MangoRedChilli het volgende:
Nou, ik wil weten of ik fout zat door jaloers te zijn omdat zijn vrienden vonden dat ik te jaloers deed.

Ik weet niet wie hij nu date, Ik heb hem al 2 jaar niet meer gezien. Ik denk wel dat hij van de zomer naar haar toe was gegaan.
Waarom dan nu nog steeds ermee bezig zijn?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:16:34 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_91510969
Als mijn vriendin zegt dat ze een leuke jongen op gaat zoeken in het buitenland en daar een week blijft logeren, zwaai ik haar uit en vervang ik vervolgens de sloten.

Close vrienden van het andere geslacht zijn gezamenlijke vrienden, en anders zijn we er niet close mee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:16:53 #14
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_91510977
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef MangoRedChilli het volgende:
Je jaloezie was een eerlijke emotie van je, dus hoe zou dat ooit fout kunnen zijn. Buiten dat was het ook nog begrijpelijk, vind ik.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_91511029
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Waarom dan nu nog steeds ermee bezig zijn?
Ik ben er niet de hele tijd mee bezig. Ik was door R&P aan het lezen en bedacht me opeens dat dit ook gebeurd was . En vroeg nu gewoon even om een mening.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:18:44 #16
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_91511049
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Prima leesbaar imho.

Voor TS: Hij kon geen fatsoenlijke relatie beginnen met haar in Engeland en had jou hier in Nederland als vertrouwde omgeving waar hij ook nog tussen de lakens iets mee kon.
Ik zou blij zijn dat ik van hem af was! :W
In het bos daar zijn de ..........
pi_91511051
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:13 schreef Fes1-2 het volgende:
Je hebt een beetje over je heen laten lopen.
Ik ben echt supervaak boos op hem geworden maar dan draaide hij het zo dat ik de jaloerse, bezitterige bullebak was.
pi_91511132
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 13:01 schreef MangoRedChilli het volgende:

Wat vinden jullie? Wat is de grens met close zijn met het andere geslacht als je geen relatie wil? Ging ik te ver met mijn ex? Gelukkig zit ik nu in een gezonde relatie, maar ik vraag me af of ik fout zat.
je zit nu in een gezonde relatie maar toch wens je je vooral bezig te houden met de vorige mislukte?

verder, alles wat je beschrijft is vooral dat jij ontzettend zat te zeuren tegen je vriend... over het aantal foto's, dat hij kennelijk niet aanhankelijk genoeg was in telefoongesprekken, en dat je hem ging 'uitlokken'....
Dat zulk een relatie misgaat is niet vreemd, los ervan dat ik verder niet kan weten of het terecht was of niet, was jouw gedrag inderdaad dé perfecte manier om een partner van je te distantieren en een relatie kapot te laten gaan door jaloezie: ruztie zoerken, aantijgingen en 'uitlokken'.

Dan is het hooguit nog een bijzaak of die jaloezie 'terecht' was of niet, de relatie is immers al kapotgegaan
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_91511410
Ik weet ook dat ik fout zat, maar als ik hem had kunnen vertrouwen had ik ook niet zulk rare sprongen gemaakt. Ookal spreekt mijn vriend een topmodel, hij wil mij en ik weet dit, dus ik vertrouw hem. Mijn ex zou dan zo slijmerig doen tegen haar dat ik dan jaloers zou worden.
pi_91513239
Ik snap hier geen reet van. Waarom moeten mods mijn topic vervuilen? Bespreek dat in jullie sectie ofzo.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:08:19 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_91513260
laten we dan weer ontopic gaan enzo (sorry TS, maar we hebben recentelijk nogal last gehad van een apart personage)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_91513283
Ok no hard feelings:)
pi_91513549
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik weet ook dat ik fout zat, maar als ik hem had kunnen vertrouwen had ik ook niet zulk rare sprongen gemaakt.
ja, zo gaat dat altijd.. maar wat wil je ermee...?

als jij je huidige vriend zal behandelen, zoals je omgegaan bent met je ex, zal ook jullie relatie snel kapot-zijn...

Of jouw gedrag 'terecht' was is natuurlijk voor jou erg van belang (en uiteindelijk ben jij vooral de enige die voor jezelf kan beslissen of jij jouw eigen gedrag terecht 'vond'),
maar _als_ het terecht was hem zo te behandelen en dus de relatie op termijn kapot te laten gaan, waarom maak je die relatie niet gewoon direkt uit, wat veel minder pijnlijk en sleurend is als deze langdurige 'ruzie-zoek-manier'?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:15:14 #24
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_91513575
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:16 schreef speknek het volgende:
Als mijn vriendin zegt dat ze een leuke jongen op gaat zoeken in het buitenland en daar een week blijft logeren, zwaai ik haar uit en vervang ik vervolgens de sloten.

Close vrienden van het andere geslacht zijn gezamenlijke vrienden, en anders zijn we er niet close mee.
Dat je het niet leuk vind is één ding, maar een goede vriend van het andere geslacht opzoeken in het buitenland moet toch kunnen? :{ Het hangt er bij mij volledig vanaf wat voor contact zij met elkaar hebben en eventueel het verleden. Ik zou denk ik geen relatie willen met iemand die een vriend of vriendin overlaadt met aandacht, complimenten en kusjekroel gedoe. Dat zou me op den duur irriteren.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_91513803
Als mijn vriend nu naar Engeland zou gaan zou ik hem vertrouwen. Het ging dus puur om het contact tussen mijn ex en die vriendin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')