Het ligt bij jou sowieso wel vaak aan anderen he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:18 schreef welkominspace het volgende:
dus als ik meerdere keren letterlijk zeg dat ik het ook eng vond om te doen en jullie alsnog beweren dat ik het zelf geen big deal vond om het te vertellen ligt het aan mij?
yeah sure
Je zei zelf dat het geen big deal was. Enkele dagen nadat je zei dat je zo nerveus en zenuwachtig was. Het is niet gek dat mensen je (blijkbaar) verkeerd begrijpen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:18 schreef welkominspace het volgende:
dus als ik meerdere keren letterlijk zeg dat ik het ook eng vond om te doen en jullie alsnog beweren dat ik het zelf geen big deal vond om het te vertellen ligt het aan mij?
yeah sure
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
For what it's worth, je formulering is een beetje vreemd. Het komt erg inconsistent over als je de ene dag als een malle loopt te zenuwen omdat je je moeder gaat vertellen dat je homo bent en de andere dag verkondigt dat je het absoluut geen big deal vindt.
Begrijpend lezen begint met begrijpelijk schrijven.
Dat zei je zelf! WIJ beweren niet dat je het geen big deal vond... JIJZELF beweert dat. En dat nadat je eerst dagen loopt te stressen. DAAR komt de verbazing vandaan....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:18 schreef welkominspace het volgende:
yeah sure
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:48 schreef welkominspace het volgende:
toch maf dat uit de kast komen zo moeilijk is voor de meeste homo's
want het stelt niet eens zo heel veel voor![]()
Om met jouw woorden te praten, want dan zijn het woorden die uit een psychologie-student komen: Wat er is er nou zo fokking moeilijk te begrijpen?! WTF Dude!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:17 schreef welkominspace het volgende:
ik heb de ophef iig nooit begrepen
Hierin lees ik dat volgens jou uit de kast komen niet zoveel voorstelt. Logischerwijs leiden wij daar dan uit af dat het voor jou heel makkelijk is uit de kast te komen. En dat bleek niet zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:48 schreef welkominspace het volgende:
toch maf dat uit de kast komen zo moeilijk is voor de meeste homo's
want het stelt niet eens zo heel veel voor![]()
ik ben anders vaak de eerste die zal toegeven dat het aan mij ligt hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het ligt bij jou sowieso wel vaak aan anderen he?
Dit, en eerder al met dat geweld gedoe en zo. Dat kwam dan weer door de buurt waar je opgroeide...
Achteraf? Je zegt LETTERLIJK: Ik heb de ophef nooit begrepen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef welkominspace het volgende:
dus kortom: achteraf stelt het (meestal) niks voor
en begrijpen en meemaken is hetzelfde?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Achteraf? Je zegt LETTERLIJK: Ik heb de ophef nooit begrepen.
En dat terwijl je er zelf net zo goed ophef over zat te maken.
Dus... wat is het nu? Je hebt de ophef nooit begrepen en jouw eigen gestress en ophef was fake?
Of.... je snapt achteraf je EIGEN ophef ook niet?
O dus je had zelf wel ophef, ondanks dat je wist dat het helemaal nergens op sloeg, want je snapte de ophef nooit want het stelt niks voor. Ah kijk, dat maakt het duidelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en begrijpen en meemaken is hetzelfde?
tis toch echt dat iemand het woord "begrijpen" niet begreepquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus je had zelf wel ophef, ondanks dat je wist dat het helemaal nergens op sloeg, want je snapte de ophef nooit want het stelt niks voor. Ah kijk, dat maakt het duidelijk.
M.a.w.: Laat maar
quote:
Stelletje relnichtenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach er zit weer wat leven in het topic..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |