Maar jullie ken ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop zo dat ze je het voordeel van de twijfel wat betreft je sociale vaardigheden geven! (ik vond het erg meevallen hoor)
Ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef Isabeau het volgende:
In Ainsley's slank en snel kookboek staat overigens een recept voor frieten, FFT! Ik heb ze nog niet geprobeerd en ze komen uit de oven, maar ik zal ze eens proberen binnenkort.
Oh het regent wel, maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier Lein, ik hoop niet dat het daar ook regent
Herken het probleemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar jullie ken ik. Dan heb ik minder last van. Meer als het aan komt op vreemden/klanten als ik daar info van nodig heb etc. Beetje zakenrelaties/netwerk opbouwen is voor mij lastig
Vandaag of morgen. Bij een Ja hoor ik volgende week of ik mee mag naar Barca. Dat hangt natuurlijk af van de hoeveelheid kandidatenquote:
Nou, mijn apparaat heeft ook 60k aan klikjes hoor. Weet niet of je daar heel blij van wordtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee hoor, was een grapje
Maar heb hem in het begin wel veel gebruikt
quote:
Oeiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef freecell het volgende:
Neemt niet weg dat ik baal
Twee kinderen, goed misselijk, heb het heet en voel heel koud aanen TARA komt láát thuis..... voor een half uur en moet dan naar een vergadering.
En terwijl hij er dan niet is, komt hier de kring van de kerk en het huis is nu nog een puinhoop
Succes Free
Ik ben zo snel tevreden johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, mijn apparaat heeft ook 60k aan klikjes hoor. Weet niet of je daar heel blij van wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |