Het is ook maar gekheid, kom opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kiest een kleur die bij de auto past en je zelf mooi vind, daarbij hou ik geen rekening welke kleur mn huis is, zéker niet nu ik in een gele flat woon
Limburg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
Peu, naar welk land wil je trouwens? of voldoet "buitenland"?
Dus in je eigen woonplaats gaat het niet op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die fanclub wordt ook wel aangeduid met 'Nederland'
We hebben het hier over de skoda yeti toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa niet. Hij wil een sportieve auto, dus koos ie een Yeti
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor regio's, maar niet een specifiek land.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
Peu, naar welk land wil je trouwens? of voldoet "buitenland"?
vandaar die smiley, gok ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het hier over de skoda yeti toch?
Kan aan mij liggen maar kan er niks sportiefs aan ontdekken
Wij hebben ons na '45 ook aangesloten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Dus in je eigen woonplaats gaat het niet op?.
zuid europa, zuid amerika?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een voorkeur voor regio's, maar niet een specifiek land.
Oh, dan heb ik de interne memo gemistquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben ons na '45 ook aangesloten.
Hij hangt rond de 50?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
In onze harten zijn we nog steeds Reserve-Duitslandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus in je eigen woonplaats gaat het niet op?.
Warmtequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
zuid europa, zuid amerika?
iig iets waar het warm is zeker?
Idd, een afvallige provinciequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
In onze harten zijn we nog steeds Reserve-Duitsland
En in Scandinavië is het koud. Wat zal het worden?quote:
Als Bimmer rijder moet je Limburg toch wel snappen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor een plek waar je de taal makkelijk kan leren
Herkenbaar. Die van mij mocht van zichzelf een nieuwe auto van de zaak uitzoeken. De vorige had ie al 6,5 jaar en stond op 370.000km. Heeft ie ff een praktisch full option Q5 uit duitsland gehaald, van zomer 2010quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |