nieuwe wissers halen, in de aanbieding bij de lidlquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik kom er net achter dat ik een hekel heb aan ruitenwissers die niet netjes het oppervlak watervrij wissen
In het buitenland hebben ze toch friet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben er ooit een keertje een patatje gaan halen
lekkerquote:
Vind die ledjes sowieso maar suf eigenlijk, het lijken wel rijdende kerstbomen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef rival het volgende:
vreemde stomme uitvinding....
Maar, audi doet dat dan wel beter dan mercedes... toegegeven.....
en dan heb ik het over de voorkant... vind ledjes in de achterlichten wel mooi.
Ik haal altijd Boschquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
nieuwe wissers halen, in de aanbieding bij de lidl
Ik heb lasagne vanavondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
lekker![]()
vandaag eten we hier of patat of chinees, weten alleen nog net wat...en ma gaat niet koken en ik en de keuken=geen goede combi
Niet alleen in het buitenland hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze toch friet?
Who cares hoe het eruit ziet. Als het maar werkt. Erger zijn mensen die hun licht niet aanhebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef Techno het volgende:
Vind die ledjes sowieso maar suf eigenlijk, het lijken wel rijdende kerstbomen.
Dat mag Connexxion lekker zelf doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
nieuwe wissers halen, in de aanbieding bij de lidl
ik bestel het hoe het hoort, patat dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze toch friet?
Jawel, want ten eerste betaal je bij aanschaf niet de nieuwprijs en ten tweede krijg je voor het half jaar dat ie oud is wat korting op de BPM. Onder aan de streep scheelt dat op een dergelijke auto zomaar ¤20.000 tussen de nieuwprijs incl BPM hier en wat we nu voor het ding betaald hebben in totaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs dan is mij verteld dat 't niks uit maakt. Maar goed, blijkbaar dus wel
Ik zou eerder voor een Q7 zijn gegaan.
Ik vind ze bij de Audi nog wel wat hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar audi heeft er tenminste nog iets van geprobeerd te maken.. bij mercedes ging het:" Hey Audi heeft ledjes... kom we plakken ook een led stripje in de voorbumperquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef Kreator het volgende:
...dat vind ik echt zo'n net-niet auto. Net als een x3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |