Toch liever die kou dan de kou hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En in Scandinavië is het koud. Wat zal het worden?
Wat is precies het equivalent van een steen om onder te wonen, qua internetlingo?quote:
In deze tijden van crisis moet je weten wie je vrienden zijnquote:
Achja, nieuwe generatie hequote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Als Bimmer rijder moet je Limburg toch wel snappen?
Goede vraag, geen idee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Wat is precies het equivalent van een steen om onder te wonen, qua internetlingo?.
Dat. En ik snap niet zo goed waarom je een nieuwe auto uit Duitsland haalt, dat is geloof ik niks goedkoper...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat vind ik echt zo'n net-niet auto. Net als een x3.
"je hebt zeker een paar jaar in OUD gepost?"quote:
1998 belde, ze willen hun plaatje terug.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Wat is precies het equivalent van een steen om onder te wonen, qua internetlingo?.
Klopt, alleen heeft pa dus de uitvoering met led-verlichting rondom en echt allerlei onzingadgets zoals een verwarmde én gekoelde bekerhouder en stoelverwarming op de fucking achterbank terwijl hij er 99,9% van de tijd alleen in zit. En vooral van buiten oogt ie een stuk minder lomp en een stuk moderner dan een Q7. Bovendien is het een auto van de zaak, en een Q7 wordt nogal eens als opzichtige patserbak ervaren, dus dan maar wat minder. Neuh, ik zou er prima aan kunnen wennen, zo'n Q5quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat vind ik echt zo'n net-niet auto. Net als een x3.
Ex-demo, net een half jaar oud en 7000km op de teller. Reken maar dat dat goedkoper is dan een hagelnieuwequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat. En ik snap niet zo goed waarom je een nieuwe auto uit Duitsland haalt, dat is geloof ik niks goedkoper...
Het is tijd voor wat nieuwsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
1998 belde, ze willen hun plaatje terug.
..als ik hem gratis kreeg, zei ik ook geen nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Klopt, alleen heeft pa dus de uitvoering met led-verlichting rondom en echt allerlei onzingadgets zoals een verwarmde én gekoelde bekerhouder en stoelverwarming op de fucking achterbank terwijl hij er 99,9% van de tijd alleen in zit. En vooral van buiten oogt ie een stuk minder lomp en een stuk moderner dan een Q7. Bovendien is het een auto van de zaak, en een Q7 wordt nogal eens als opzichtige patserbak ervaren, dus dan maar wat minder. Neuh, ik zou er prima aan kunnen wennen, zo'n Q5
Wat weet ik er nou van... ik ben daar 1 keer geweestquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
Als Bimmer rijder moet je Limburg toch wel snappen?
Zelfs dan is mij verteld dat 't niks uit maakt. Maar goed, blijkbaar dus welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ex-demo, net een half jaar oud en 7000km op de teller. Reken maar dat dat goedkoper is dan een hagelnieuwe
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Wat weet ik er nou van... ik ben daar 1 keer geweest
iets met traag door het kabeltje van de modem komen of iets in die richting?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"je hebt zeker een paar jaar in OUD gepost?".
Ik sta open voor suggesties.
"Post jij nog met 14k4 ofzo?!"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
iets met traag door het kabeltje van de modem komen of iets in die richting?
vreemde stomme uitvinding....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt, alleen heeft pa dus de uitvoering met led-verlichting rondom
Ik ben er ooit een keertje een patatje gaan halenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kom er minimaal 2x/jaar met 2 verschillende Alfa clubs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |