Owquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor zover ik weet is Muck niet zwanger.
nee, maar snap nu wel waarom Marijke mij wou spreken vanavond.quote:
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
vertel hoe doen jullie dat?
En voor de vrouwen: Hoe overleef ik samenwonen
mooie UI martquote:
Nah dat niet maar was het na 3x zat om voor lul bij de kassa te staan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Held![]()
een eigen leven begonnen
ik ook!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had een lekker bakkie snert bij mijn boterhammetjes.
flitserquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
Goedemiddag.![]()
DaMart gefeliciteerd
Hey Ktpquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
Goedemiddag.![]()
DaMart gefeliciteerd
Ik geef je groot gelijk gewoon dumpen die handelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef Panda72 het volgende:
Uitzendkracht heeft de vorige week uitgedraaide presentaties door de papierversnipper gedaan ipv de oude stapel presentaties. Collega is woest op haar en op mij omdat ik haar gedumpt heb op zijn kamer
Ja en het is ook zijn eigen schuld hoor want hij zei dat hij nog werk voor haar hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk gewoon dumpen die handel
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef Panda72 het volgende:
Uitzendkracht heeft de vorige week uitgedraaide presentaties door de papierversnipper gedaan ipv de oude stapel presentaties. Collega is woest op haar en op mij omdat ik haar gedumpt heb op zijn kamer
whehehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef Panda72 het volgende:
of ze hebben al iemand en hun profiel staat er nog steedsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik snap nou wel waarom vrouwen op een datingsite er zo lang opstaan soms
Of ze reageren niet, of ze hebben al geen interesse voor ze je profiel bekeken hebben.
Fok! is de beste datingsitequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
Of ze reageren niet, of ze hebben al geen interesse voor ze je profiel bekeken hebben.
moet je daar dan ook ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
verklaarquote:
marijkequote:
friemelquote:
en dat is een interessante les zo te zienquote:
Dan had hij dat maar niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en het is ook zijn eigen schuld hoor want hij zei dat hij nog werk voor haar had
I hope soquote:
toekquote:
quote:
ja haha, zit wel een leuke jongen naast me hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat is een interessante les zo te zien
Jah, dan wordt biologie wel interessantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ja haha, zit wel een leuke jongen naast me haha
praktijklessen na de gewone les?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ja haha, zit wel een leuke jongen naast me haha
Dan moet ze toch even naar GF toequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jah, dan wordt biologie wel interessant![]()
Praktijkles![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jah, dan wordt biologie wel interessant![]()
Praktijkles![]()
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ze toch even naar GF toe
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Droompje![]()
* Trevland geeft Droompje een knuffel
goooeeed!quote:
* Trevland haalt een kopje thee voor droompjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
goooeeed!. Iemand zou een kopje thee voor me mogen halen, maar verder niks te klagen hoor
.
En hier dan?
paar dagen maar?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland haalt een kopje thee voor droompje
Heb links mijn rib gekneusd dus kan een paar dagen niet werken
Ik weet nu nog niet hoelang ik er last van blijf hebben. Ben met judo op iemand zijn benen terecht gekomen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
paar dagen maar?
Wat heb je gedaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |