een bruin broodje met.. Even kijken.. Sla, wortel, kaas, ham, tomaat en komkommer, vers uit de kantinequote:
Lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
een bruin broodje met.. Even kijken.. Sla, wortel, kaas, ham, tomaat en komkommer, vers uit de kantine
Ik heet geen Cobyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die heb ik net op, en hij was weer heerlijk Coby
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik heb weer bijna lesdan kan ik niet op Fok!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Panda72 het volgende:
Geduld geduld geduldje mag iemand niet vermoorden
Is die stagiair zo'n ramp?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Panda72 het volgende:
Valt wel mee hoor ik heb maar 3 keer hoeven uitleggen dat ze op de groene knop moest drukken om te kopieren. En ze had pagina's van een document door elkaar gegooid en snapte niet dat pagina 2 na pagina 1 komt ze had de pagina's door elkaar aan elkaar geniet.quote:
krijg je hoog uit 4 jaar voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Panda72 het volgende:
Pezuquote:
ooh valt best mee dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor ik heb maar 3 keer hoeven uitleggen dat ze op de groene knop moest drukken om te kopieren. En ze had pagina's van een document door elkaar gegooid en snapte niet dat pagina 2 na pagina 1 komt ze had de pagina's door elkaar aan elkaar geniet.
Als dat alles isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor ik heb maar 3 keer hoeven uitleggen dat ze op de groene knop moest drukken om te kopieren. En ze had pagina's van een document door elkaar gegooid en snapte niet dat pagina 2 na pagina 1 komt ze had de pagina's door elkaar aan elkaar geniet.
Inderdaadquote:
De dag is nog niet om.quote:
ik had er een keer 1 die niet wist hoe je een gloeilamp moest kopen en wat kipfilet wasquote:
Geen stagiair maar uitzendkracht. 1 collega is weer eens "ziek" en andere collega is met vakantie. Ik werk op een administratiekantoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
waar loopt ze stage dan? (Anders gezegt, waar werk jij?)
jemig, en na 3x niet snappen hoe je moet kopieren, dat is echt erg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Geen stagiair maar uitzendkracht. 1 collega is weer eens "ziek" en andere collega is met vakantie. Ik werk op een administratiekantoor.
Ja, was wel lekker met orange juice erbijquote:
Succes met je volgende lesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:53 schreef summer2bird het volgende:
Ik loop maar eens richting het lokaal waar ik zo les heb.
puik planquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:54 schreef Stuart het volgende:
Ik verveel me. Misschien moet ik maar een uurtje gaan rusten
Ja, vind ikzelf eigenlijk ook welquote:
Tot laterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik zie de leraar.zie jullie straks wel weer
ja ik gaap ervanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |