ja boh dat popduel is nu 2 uur geleden, daar zijn jullie nu toch wel over uitgekletst?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar niet terugluisteren én teruglezen.
ik weet nog steeds niet wat ik van dit nummer moet vindenquote:
hun clip is uit zie ik http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41396395/44385063quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:58 schreef CindieY het volgende:
Sweatshop trending in NederlandIk zeg: megahit!
Ik las het al in de tweets, ja. En aardige retweet van GBTTZ, die vinden dat je Sweatshop van De Staat moet kopen, zodat niet alle TVOH-troep in de top10 staat. Gaan we namelijk weer, met de Mega Top 5quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hun clip is uit zie ik http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41396395/44385063
Datquote:
de staat hoort daar dan weer niet bijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ter compensatie van al die TVOH-bagger die nu in de MT5 de ether in geknald wordt.
Pavarotti zou zich omdraaien bij TVOHquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ter compensatie van al die TVOH-bagger die nu in de MT5 de ether in geknald wordt.
bij nummers 2 t/m 5 gaat het om de grootste verschuivingenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:14 schreef CindieY het volgende:
Nummertje 5, 4 en 3 nog geen TVOH.. Dan zal 't wel komen bij nr 2 en 1
Weet ik. Nummer 1, ook toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bij nummers 2 t/m 5 gaat het om de grootste verschuivingen
nee die dan weer niet heb ik ooit begrepen dus daar zal wel Ben op staanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef CindieY het volgende:
Limit to your love
[..]
Weet ik. Nummer 1, ook toch?
Op de site staat, als ik me niet vergis, dat het gaat om de 5 grootste verschuivingen. We zullen 't horen zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee die dan weer niet heb ik ooit begrepen dus daar zal wel Ben op staan
Kutcover.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:21 schreef justmattie het volgende:
Goedenavond
Even met 3FM aan, een proeftoets maken
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paul Potts draait zich om in z'n graf. Ow, wacht.
Ben heeft geen echte verschuiving gehad de afgelopen 24 uur maar staat toch op 1.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op de site staat, als ik me niet vergis, dat het gaat om de 5 grootste verschuivingen. We zullen 't horen zo.
De nummer 1 van de Mega Top 5 is toch altijd ook de nummer 1? En de nummers 2 t/m 5 zijn dan de schuivers.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ben heeft geen echte verschuiving gehad de afgelopen 24 uur maar staat toch op 1.
dat heb ik ook begrepenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
De nummer 1 van de Mega Top 5 is toch altijd ook de nummer 1? En de nummers 2 t/m 5 zijn dan de schuivers.
Ej man! Me2. Zo benieuwd welke trui onze grote vriend Leo de Haas deze aflevering weer draagt. " Dag dames en heren "quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond weer Blik op de Hans. Ik zit nú al klaar.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej man! Me2. Zo benieuwd welke trui onze grote vriend Leo de Haas deze aflevering weer draagt. " Dag dames en heren ". Leuk programma
.
Lekker veilig gebied ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:30 schreef borisz het volgende:
Zeg zou Estelle goed kunnen shoppen in Tsjetsjenië?
Ruud Gullit wordt trainer van Terek Grozny
quote:ik moet het met zo'n grote groep echt even afslaan. Wellicht dat we bij een locatie uitzending nog iets kunnen doen. Maar kan niks beloven, daar nodigen we vaak luisteraars bij uit.
Tijd voor een locatie-uitzending vanaf de 3e etage van de Peperbus dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:47 schreef hole1988 het volgende:
toch nog een berichtje van Tjitse
[..]
Heb jij nog wat terug gestuurd dan? Of heeft ie dat uit zichzelf gestuurdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:47 schreef hole1988 het volgende:
toch nog een berichtje van Tjitse
[..]
jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb jij nog wat terug gestuurd dan? Of heeft ie dat uit zichzelf gestuurd
quote:Best Tjitse,
Aangezien jullie een grotere studio hebben (en zeker met de schuifwand open) dacht ik wel dat er een kansje was.
Ik kan wel begrijpen dat als er zoveel mensen aanwezig zijn dat dat de uitzending kan verstoren als dat überhaupt kan.
mvg
Lennart
Had dan toch dat 2 aan 2 idee van weetiknietmeerwie voorgesteld + de rest in de kantinequote:
Een locatie-uitzending speciaal voor 3FMfok!kersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor een locatie-uitzending vanaf de 3e etage van de Peperbus dan?
dat idee heb ik niet mee gekregen. Tjitse heeft ook aangegeven dat er een grote wachtlijst dus het zit er sowieso niet in.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had dan toch dat 2 aan 2 idee van weetiknietmeerwie voorgesteld + de rest in de kantine
[..]
Een locatie-uitzending speciaal voor 3FMfok!kers
Dan verzinnen we wel wat anders. Ik geloof dat er wel een redelijke animo is om iets gezelligs te gaan doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat idee heb ik niet mee gekregen. Tjitse heeft ook aangegeven dat er een grote wachtlijst dus het zit er sowieso niet in.
zo nu en dan doet hij het wel, maar het voordeel van opnemen is dat je er wat uit kan knippen wat weer tijd scheelt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
Domien is wel angstig voor live telefoongesprekken of wat
Hoeveel mensen staan er nu op de lijst?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan verzinnen we wel wat anders. Ik geloof dat er wel een redelijke animo is om iets gezelligs te gaan doen.
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:30 schreef borisz het volgende:
Zeg zou Estelle goed kunnen shoppen in Tsjetsjenië?
Ruud Gullit wordt trainer van Terek Grozny
10 geïnteresseerden maar liefst, waarvan een 2 of 3 personen een beetje afwachtend van wat komen gaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen staan er nu op de lijst?
netjes, maar daar kunnen meer mensen bijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
10 geïnteresseerden maar liefst, waarvan een 2 of 3 personen een beetje afwachtend van wat komen gaatIk ga me daar begin februari wel even op storten, nu eerst tentamenweken. Zo nog maar even een uurtje met m'n neus in de boeken
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:05 schreef justmattie het volgende:
Zijn er meer dan 10 posters in dit topic dan?
quote:(i) Top 20 in de 3FM-reeks op 17-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 142 DaMook
02. 101 minthy
03. 076 3rdRock
04. 067 CindieY
05. 050 hole1988
06. 042 alors
07. 039 Pino112
08. 036 Roel_Jewel
09. 036 themauster
10. 031 -Hans-
11. 027 Bol_Wan
12. 026 wolfrolf
13. 018 justmattie
14. 016 Sirolf
15. 016 Paul-89
16. 014 Cee
17. 008 oh-oh
18. 008 borisz
19. 006 Mexicaantje.
20. 005 Evertjan
Reeks-statistieken!
Joh, doe maar duurquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:06 schreef Pino112 het volgende:
Misschien een idee om een festivalmeet te doen?
Pinkpop oid.
geld heb ik wel, maar om 2 dagen in een tentje te slapen daar heb ik zo zin in.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, doe maar duurMaar ik wil inderdaad ook graag naar Pinkpop, alleen m'n vrienden niet. Dus als er hier mensen zijn die denken dat ik wel een tof wijf ben en me willen vergezellen, be my guest!
weetiknietmeerwie? ik ben diep gekwetst!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had dan toch dat 2 aan 2 idee van weetiknietmeerwie voorgesteld + de rest in de kantine
pinkpop.....ik zou best willen, maar ik durf niet zo goed. kan niet goed tegen grote massa's en pitten in zo'n festivaltentje.....nee, dankje! en maar 1 dag gaan is ook niet echt een optie want dan zul je zien dat net op de andere dagen de vetste namen staanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, doe maar duurMaar ik wil inderdaad ook graag naar Pinkpop, alleen m'n vrienden niet. Dus als er hier mensen zijn die denken dat ik wel een tof wijf ben en me willen vergezellen, be my guest!
Ek 2008: Luca Toni is Homoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef justmattie het volgende:
Waar was dit nummer ook alweer de soundtrack van..?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
geld heb ik wel, maar om 2 dagen in een tentje te slapen daar heb ik zo zin in.
Watjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weetiknietmeerwie? ik ben diep gekwetst!
[..]
pinkpop.....ik zou best willen, maar ik durf niet zo goed. kan niet goed tegen grote massa's en pitten in zo'n festivaltentje.....nee, dankje! en maar 1 dag gaan is ook niet echt een optie want dan zul je zien dat net op de andere dagen de vetste namen staan
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
geld heb ik wel, maar om 2 dagen in een tentje te slapen daar heb ik zo zin in.
Helaas jongens... Dan zal ik die taak wel op mij nemen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weetiknietmeerwie? ik ben diep gekwetst!
[..]
pinkpop.....ik zou best willen, maar ik durf niet zo goed. kan niet goed tegen grote massa's en pitten in zo'n festivaltentje.....nee, dankje! en maar 1 dag gaan is ook niet echt een optie want dan zul je zien dat net op de andere dagen de vetste namen staan
ik ben geen watjequote:
je betaalt je eigen ticket maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, gaan we met zn alleen naar #PP11.![]()
dsat kun je maar op 1 manier goed maken. wanna share a tentje?quote:
en Pino trakteert!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, gaan we met zn alleen naar #PP11.![]()
Hij is dan geslaagd voor z'n examens (we gaan gewoon van 't positieve uit en we hebben alle vertrouwen in Pinoquote:
kijk, dat zou nog een optie zijn....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij is dan geslaagd voor z'n examens (we gaan gewoon van 't positieve uit en we hebben alle vertrouwen in Pino), dus dat moet wel goedkomen. En ik ken iemand die serieus eens daar een hotelletje in de buurt heeft geboekt
een hotel vind ik dan er weer niet bij horenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij is dan geslaagd voor z'n examens (we gaan gewoon van 't positieve uit en we hebben alle vertrouwen in Pino), dus dat moet wel goedkomen. En ik ken iemand die serieus eens daar een hotelletje in de buurt heeft geboekt
Och, ik heb al eens met 3 jongens in een tentje geslapen (en voor er rare verhalen komen: 1 daarvan was m'n vriendje toen, de andere 2 vrienden, ik ben wel wat gewendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
dsat kun je maar op 1 manier goed maken. wanna share a tentje?nee, tis je vergeven hoor
Ik bedoel natuurlijk dat 't best goed komt met 't kaartje van Pino. Ik kan prima m'n eigen kaartje betalen. Mijn bijbaantje is namelijk alleen voor mijn eigen luxe, kleding, uitgaan, festivals en dergelijkequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kijk, dat zou nog een optie zijn....
gadverdammequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik heb al eens met 3 jongens in een tentje geslapen (en voor er rare verhalen komen: 1 daarvan was m'n vriendje toen, de andere 2 vrienden, ik ben wel wat gewendVeel erger dan afgelopen jaar waarbij ik midden in de nacht wakker werd van iemand die volgens mij veel en veel meer dan alleen z'n maaginhoud er uitgekotst heeft, wordt 't volgens mij niet. Ik moest er zelf bijna kotsen, zo vies klonk het
En dat op de medewerkerscamping.
kotsen van de drank zal ik niet doen.....wellicht wel een voedselvergiftigingetjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik heb al eens met 3 jongens in een tentje geslapen (en voor er rare verhalen komen: 1 daarvan was m'n vriendje toen, de andere 2 vrienden, ik ben wel wat gewendVeel erger dan afgelopen jaar waarbij ik midden in de nacht wakker werd van iemand die volgens mij veel en veel meer dan alleen z'n maaginhoud er uitgekotst heeft, wordt 't volgens mij niet. Ik moest er zelf bijna kotsen, zo vies klonk het
En dat op de medewerkerscamping.
oh, ik bedoelde het hotel. dat kaartje voor Pino komt wel goed. stel dat je met 10-15 man afspreekt pinkpop onveilig te maken en 1 kan er niet mee zou ik er niets eens mee zitten een deel van een kaartje voor een ander te betalen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat 't best goed komt met 't kaartje van Pino. Ik kan prima m'n eigen kaartje betalen. Mijn bijbaantje is namelijk alleen voor mijn eigen luxe, kleding, uitgaan, festivals en dergelijke
Kotsen = kotsen en dus sowieso vies, of 't nou drank of iets anders was. Ik vermoed overigens dat 't drank wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kotsen van de drank zal ik niet doen.....wellicht wel een voedselvergiftigingetje
Nou, dan ga jij met hole1988 in een hotelletje zitten, dan gaan wij wel in een tentje slapen. Schijnt overigens niet zo'n gekkenhuis te zijn daar, aangezien Pinkpop elke avond rond een uurtje of 12 ook echt ophoudt met optredens en dergelijke.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, ik bedoelde het hotel. dat kaartje voor Pino komt wel goed. stel dat je met 10-15 man afspreekt pinkpop onveilig te maken en 1 kan er niet mee zou ik er niets eens mee zitten een deel van een kaartje voor een ander te betalen.
hotel is me te duur en als ik wat gedronken heb kan het me niet meer schelen of ik in een tentje slaap.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, dan ga jij met hole1988 in een hotelletje zitten, dan gaan wij wel in een tentje slapen. Schijnt overigens niet zo'n gekkenhuis te zijn daar, aangezien Pinkpop elke avond rond een uurtje of 12 ook echt ophoudt met optredens en dergelijke.
De oplossing: 3rdrock gaat in een hotel, hole1988 gooien we gewoon vol met drankquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hotel is me te duur en als ik wat gedronken heb kan het me niet meer schelen of ik in een tentje slaap.
idd, jammer dat er bij hun niet zoveel publiek was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:24 schreef CindieY het volgende:
Even serieus hè, dit nummer was zo mooi live
ik vind het wel primaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
De oplossing: 3rdrock gaat in een hotel, hole1988 gooien we gewoon vol met drankWie gaat er mee?
Kon ik mooi vooraan die gitarist bewonderenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd, jammer dat er bij hun niet zoveel publiek was.
of zoals Ramon vorig jaar op Lowlands. in een luxe tent!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
De oplossing: 3rdrock gaat in een hotel, hole1988 gooien we gewoon vol met drankWie gaat er mee?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kon ik mooi vooraan die gitarist bewonderen
quote:De officiële kaartverkoop voor Pinkpop start op zaterdag 19 maart 2011 om 10.00 uur via TicketService en de bekende voorverkoopadressen van Buro Pinkpop. De Perspresentatie vindt plaats op woensdag 16 maart 2011, dan zal het programma en overige informatie bekend worden gemaakt.
Kijk, Pinkpopquote:
Check. Kaartje van mij is trouwens geen probleem hoor, geen idee hoe jullie daar bij komen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
je staat bekend als een sloeberquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Check. Kaartje van mij is trouwens geen probleem hoor, geen idee hoe jullie daar bij komen?
Iets wat 3rdrock zei. Wel relaxt trouwens dat PP bij jou ná de examens is. Bij mij was 't ergens middenin of vlak voor m'n examenperiodequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Check. Kaartje van mij is trouwens geen probleem hoor, geen idee hoe jullie daar bij komen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:33 schreef LinkerUSA het volgende:
Schietpartij op een school in omgeving LA: drie studenten neergeschoten, schutter nog niet aangehouden.
alleen een beetje tienerachtige naamquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:34 schreef CindieY het volgende:
Pukkelpop heeft ook altijd wel relaxte line ups trouwens, net als Rockwerchter
Boeiend. Relaxte line up is relaxte line upquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
alleen een beetje tienerachtige naam
29 mei laatste exames, 1 juni examenfeest met waarschijnlijk de Jeugd van Tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iets wat 3rdrock zei. Wel relaxt trouwens dat PP bij jou ná de examens is. Bij mij was 't ergens middenin of vlak voor m'n examenperiodeAnders was ik toen al wel geweest namelijk.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef FrankDane het volgende:
Trouwens... @gerardekdom is een nep account. Gerard is te volgen op @dokterbob
quote:
JvT staat begin april ook in Leeuwarden, misschien ook maar even kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
29 mei laatste exames, 1 juni examenfeest met waarschijnlijk de Jeugd van Tegenwoordig
Weetje hoe gruwelijk vet![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |