10 geïnteresseerden maar liefst, waarvan een 2 of 3 personen een beetje afwachtend van wat komen gaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen staan er nu op de lijst?
netjes, maar daar kunnen meer mensen bijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
10 geïnteresseerden maar liefst, waarvan een 2 of 3 personen een beetje afwachtend van wat komen gaatIk ga me daar begin februari wel even op storten, nu eerst tentamenweken. Zo nog maar even een uurtje met m'n neus in de boeken
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:05 schreef justmattie het volgende:
Zijn er meer dan 10 posters in dit topic dan?
quote:(i) Top 20 in de 3FM-reeks op 17-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 142 DaMook
02. 101 minthy
03. 076 3rdRock
04. 067 CindieY
05. 050 hole1988
06. 042 alors
07. 039 Pino112
08. 036 Roel_Jewel
09. 036 themauster
10. 031 -Hans-
11. 027 Bol_Wan
12. 026 wolfrolf
13. 018 justmattie
14. 016 Sirolf
15. 016 Paul-89
16. 014 Cee
17. 008 oh-oh
18. 008 borisz
19. 006 Mexicaantje.
20. 005 Evertjan
Reeks-statistieken!
Joh, doe maar duurquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:06 schreef Pino112 het volgende:
Misschien een idee om een festivalmeet te doen?
Pinkpop oid.
geld heb ik wel, maar om 2 dagen in een tentje te slapen daar heb ik zo zin in.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, doe maar duurMaar ik wil inderdaad ook graag naar Pinkpop, alleen m'n vrienden niet. Dus als er hier mensen zijn die denken dat ik wel een tof wijf ben en me willen vergezellen, be my guest!
weetiknietmeerwie? ik ben diep gekwetst!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had dan toch dat 2 aan 2 idee van weetiknietmeerwie voorgesteld + de rest in de kantine
pinkpop.....ik zou best willen, maar ik durf niet zo goed. kan niet goed tegen grote massa's en pitten in zo'n festivaltentje.....nee, dankje! en maar 1 dag gaan is ook niet echt een optie want dan zul je zien dat net op de andere dagen de vetste namen staanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, doe maar duurMaar ik wil inderdaad ook graag naar Pinkpop, alleen m'n vrienden niet. Dus als er hier mensen zijn die denken dat ik wel een tof wijf ben en me willen vergezellen, be my guest!
Ek 2008: Luca Toni is Homoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef justmattie het volgende:
Waar was dit nummer ook alweer de soundtrack van..?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
geld heb ik wel, maar om 2 dagen in een tentje te slapen daar heb ik zo zin in.
Watjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weetiknietmeerwie? ik ben diep gekwetst!
[..]
pinkpop.....ik zou best willen, maar ik durf niet zo goed. kan niet goed tegen grote massa's en pitten in zo'n festivaltentje.....nee, dankje! en maar 1 dag gaan is ook niet echt een optie want dan zul je zien dat net op de andere dagen de vetste namen staan
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
geld heb ik wel, maar om 2 dagen in een tentje te slapen daar heb ik zo zin in.
Helaas jongens... Dan zal ik die taak wel op mij nemen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weetiknietmeerwie? ik ben diep gekwetst!
[..]
pinkpop.....ik zou best willen, maar ik durf niet zo goed. kan niet goed tegen grote massa's en pitten in zo'n festivaltentje.....nee, dankje! en maar 1 dag gaan is ook niet echt een optie want dan zul je zien dat net op de andere dagen de vetste namen staan
ik ben geen watjequote:
je betaalt je eigen ticket maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, gaan we met zn alleen naar #PP11.![]()
dsat kun je maar op 1 manier goed maken. wanna share a tentje?quote:
en Pino trakteert!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, gaan we met zn alleen naar #PP11.![]()
Hij is dan geslaagd voor z'n examens (we gaan gewoon van 't positieve uit en we hebben alle vertrouwen in Pinoquote:
kijk, dat zou nog een optie zijn....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij is dan geslaagd voor z'n examens (we gaan gewoon van 't positieve uit en we hebben alle vertrouwen in Pino), dus dat moet wel goedkomen. En ik ken iemand die serieus eens daar een hotelletje in de buurt heeft geboekt
een hotel vind ik dan er weer niet bij horenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij is dan geslaagd voor z'n examens (we gaan gewoon van 't positieve uit en we hebben alle vertrouwen in Pino), dus dat moet wel goedkomen. En ik ken iemand die serieus eens daar een hotelletje in de buurt heeft geboekt
Och, ik heb al eens met 3 jongens in een tentje geslapen (en voor er rare verhalen komen: 1 daarvan was m'n vriendje toen, de andere 2 vrienden, ik ben wel wat gewendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
dsat kun je maar op 1 manier goed maken. wanna share a tentje?nee, tis je vergeven hoor
Ik bedoel natuurlijk dat 't best goed komt met 't kaartje van Pino. Ik kan prima m'n eigen kaartje betalen. Mijn bijbaantje is namelijk alleen voor mijn eigen luxe, kleding, uitgaan, festivals en dergelijkequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kijk, dat zou nog een optie zijn....
gadverdammequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik heb al eens met 3 jongens in een tentje geslapen (en voor er rare verhalen komen: 1 daarvan was m'n vriendje toen, de andere 2 vrienden, ik ben wel wat gewendVeel erger dan afgelopen jaar waarbij ik midden in de nacht wakker werd van iemand die volgens mij veel en veel meer dan alleen z'n maaginhoud er uitgekotst heeft, wordt 't volgens mij niet. Ik moest er zelf bijna kotsen, zo vies klonk het
En dat op de medewerkerscamping.
kotsen van de drank zal ik niet doen.....wellicht wel een voedselvergiftigingetjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik heb al eens met 3 jongens in een tentje geslapen (en voor er rare verhalen komen: 1 daarvan was m'n vriendje toen, de andere 2 vrienden, ik ben wel wat gewendVeel erger dan afgelopen jaar waarbij ik midden in de nacht wakker werd van iemand die volgens mij veel en veel meer dan alleen z'n maaginhoud er uitgekotst heeft, wordt 't volgens mij niet. Ik moest er zelf bijna kotsen, zo vies klonk het
En dat op de medewerkerscamping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |