Creatief zijn we niet he?quote:
hoezo lurken, ik heb hier ook wel gepost... en ach..je moet toch met iets de verveling bestrijden, en laat lurken daar nou zeer geschikt voor zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoezo lurken, ik heb hier ook wel gepost... en ach..je moet toch met iets de verveling bestrijden, en laat lurken daar nou zeer geschikt voor zijn
ik zou denken dat ik dat met mijn diploma wel zou moeten zijnquote:
Nou, ik vind het wel meevallen. Men springt om mindere redenen van bruggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, mensen hier noemen met gothic en emo enzo.. Ik denk dat dit de reden is
Nu ben ik nieuwsgierig, interieurverzorgster?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou denken dat ik dat met mijn diploma wel zou moeten zijn
oh. Dan zullen het toch mn foto's zijn geweestquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel meevallen. Men springt om mindere redenen van bruggen.
dat doe ik momenteel onder andere welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:04 schreef Devion het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig, interieurverzorgster?
Heb je een diploma, doe je er niks mee!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doe ik momenteel onder andere welmaar nee. Media Designer
niet dat ik ermee verder wil overigens.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:08 schreef halfbearad het volgende:
Hee singles, het was weer leuk.
Welterusten
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:07 schreef Devion het volgende:
[..]
Heb je een diploma, doe je er niks mee!![]()
Weet je niet wat dat allemaal kosten?
Ik lig nog niet in bed of mevrouw is al met een ander aan het sjansenquote:
Trustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:08 schreef halfbearad het volgende:
Hee singles, het was weer leuk.
Welterusten
Nog niet. Even omkleden enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:08 schreef Devion het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Yuki is ook in slaap gevallen?
Maar jij hebt een geldig excuusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Truste
[..]
Nog niet. Even omkleden enzo
Ja ga daar maar goed over nadenkenquote:
sja. Ik ben niet commercieel ingesteld en zat in mn eerste jaar al te twijfelen of ik dit wel wilde. Vervolgens een hele tijd les gegeven aan mensen met een beperking, maar teveel administratie.. Daarom onder andere gestopt. En nu wil ik aflegger wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:07 schreef Devion het volgende:
[..]
Heb je een diploma, doe je er niks mee!![]()
Weet je niet wat dat allemaal kosten?
Niet commercieel? Linkswerkschuwtuig!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. Ik ben niet commercieel ingesteld en zat in mn eerste jaar al te twijfelen of ik dit wel wilde. Vervolgens een hele tijd les gegeven aan mensen met een beperking, maar teveel administratie.. Daarom onder andere gestopt. En nu wil ik aflegger worden
Dat doet mijn tante ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. Ik ben niet commercieel ingesteld en zat in mn eerste jaar al te twijfelen of ik dit wel wilde. Vervolgens een hele tijd les gegeven aan mensen met een beperking, maar teveel administratie.. Daarom onder andere gestopt. En nu wil ik aflegger worden
o_Oquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |