Je bent er niet verknipt genoeg voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik mag niet behandelen bosjeEn eerlijk gezegd denk ik dat ik je eerder van de wal in de sloot help.
Therapeut spelen is nu écht even niet goed. En waarschijnlijk de rest van mijn leven ook niet
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat dit nog een beetje nasleep is van dat ongeluk. Ik heb in m'n rechter bil nog steeds niet hetzelfde gevoel als in m'n linker
Met psychologen heb ik anders ook weinig opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik mag niet behandelen bosjeEn eerlijk gezegd denk ik dat ik je eerder van de wal in de sloot help.
Therapeut spelen is nu écht even niet goed. En waarschijnlijk de rest van mijn leven ook niet
Okee, jammerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is daar wel voldoende vraag naar dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:14 schreef Devion het volgende:
[..]
Nou moet je wel met een gevatte opmerking over Bedrijfseconomie terugkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Dus eigenlijk is het goed dat ik mijn studie weggooi?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met psychologen heb ik anders ook weinig op
Ja er zitten er wel wat rare tussen. Maar ja sommige mensen hebben ze nu eenmaal nodig, waaronder ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met psychologen heb ik anders ook weinig op
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is daar wel voldoende vraag naar dan?Geloof me er zijn slechtereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
Ik kan niet grappig zijn op commandoquote:
Nou, dat weet ik niet. Maar ik vraag me gewoon af of psychologen mensen echt helpen of ze van de wal in de sloot sturen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het goed dat ik mijn studie weggooi?
ik niet meerquote:
Zeg, hoe is dat allemaal afgelopen met je knie en met die aanvraag die je wilde doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik niet meeren met mn zwakke rug ook maar niet vanuit mn rug
I need a strong man in my life
Ok, je had gelijk, wij gaan niet trouwenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was er altijd heilig van overtuigd dat ik therapeut zou worden. Tot ik ging afstuderen. En nu begin ik meer en meer te betwijfelen of ik geschikt ben voor het vak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Maar ik vraag me gewoon af of psychologen mensen echt helpen of ze van de wal in de sloot sturen...
Truste Samzziequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook maar eens. Lekker slapen.
Trusten sweeties![]()
Thank youquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Truste Samzzie![]()
En succes met je tentamen morgen!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook maar eens. Lekker slapen.
Trusten sweeties![]()
uhm.. Sja.. Uhm..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, hoe is dat allemaal afgelopen met je knie en met die aanvraag die je wilde doen?
Damnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. Sja.. Uhm..
CTscan gehad, uitslag: de aanhechting van de pees bij mn knieschijf boven en onder verschilt zo'n 11mm ipv dat ze recht boven elkaar staan. Maar niet abnormaal genoeg om te opereren en ik ben te laat voor fysio omdat ik er te lang mee gelopen heb. Dus de pijn moet uiteindelijk vanzelf weggaan.. Maar tot die tijd, mag ik of van die 'steunkousen' om mn knie dragen.. Of een brace. Dus ik heb nu die kousjes om mn knie.. Die overigens erg kut zitten maar wel enorm helpen (heb 8 uur gewerkt vandaag en had maar een beetje pijn).. Dus ik ga zodra ik kan naar de stad om een brace te kopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |