Foto's maken doen ze niet zo snel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt er best regelmatig last van toch? Keertje foto's laten maken kan geen kwaad, vaak is het iets simpels wat je door simpel te leren staan/tillen etc kan voorkomen.
Numerata #0709 (genummerde gelimiteerde editie met oa, koplamp sproeiers, Recaro interieur, schuit/kanteldak en nog een paar klein opties).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja je had een speciale uitvoering toch
Op dit moment ongeveer alles behalve dat.quote:
Cement, brrrr, slechte herinnering aan cement en voetbalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik heb ooit een veldje gehad(wel van cement, maar het was mijn prive veldje) van ongeveer 3 huiskamers groot
een man moet presteren vanaf het begin, maar ik ben geen man dus hoef niet te presterenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een man hoort geen fun te hebben in bed. Daar horen ze te presteren
Auwquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:09 schreef Devion het volgende:
[..]
Cement, brrrr, slechte herinnering aan cement en voetbal![]()
Wanneer je gras bent gewend is een sliding een slecht idee.
en zelfs ik weet dat het een keeper isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mens ik heb de pestpokke aan voetbal, ik weet nieteens hoe de huidige kieper van het Nederlands elftal heet
precies, alleen ik deed nooit aan slidings..dat ging altijd een beetje mis bij mijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:09 schreef Devion het volgende:
[..]
Cement, brrrr, slechte herinnering aan cement en voetbal![]()
Wanneer je gras bent gewend is een sliding een slecht idee.
Niet? Bij mij deden ze het meteen, toen was ik wel 15, bedenk me net dat het 3maanden voor mn ongeluk wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Foto's maken doen ze niet zo snel.
En idd, 9 van de 10 keer gaat het gewoon over met rust.
Nee, ik weet waar het door komtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe maar wel. Anders eindig je straks net zo gehandicapt als ik
Asperger steken. En werken zal je!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op dit moment ongeveer alles behalve dat.
Oh nee. Op dit moment weet ik het gewoon echt niet, en lijkt het wel alsof ik niets wil.
Okeequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is best een dikke ja!
Als je het vergeet is het niet erg hoorMaar ben wel benieuwd
ik vond het bij mij toch vrij snel gaan. Gewoon zorgen dat je niet op je smoeltje gevallen bent. Of juist welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Foto's maken doen ze niet zo snel.
En idd, 9 van de 10 keer gaat het gewoon over met rust.
Asperger diagnosticeer en behandel je.quote:
Kenjenagaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en zelfs ik weet dat het een keeper is
Duurt hooguit een week wou je zeggen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet waar het door komtIk doe gewoon even rustig aan met tillen en rare houdingen en zo. Dan komt dat helemaal oke.
Ik heb geen asperger, maar PDD-Nos maar ik wil wel door je behandeld wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Asperger diagnosticeer en behandel je.
Steken is barbaars!
Werken moet ik ook wel, anders kan ik een kartonnen doos gaan zoeken om in te leven.
Doet meer dan auwquote:
Was al bang dat je hem niet zou begrijpenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Asperger diagnosticeer en behandel je.
Steken is barbaars!
Werken moet ik ook wel, anders kan ik een kartonnen doos gaan zoeken om in te leven.
was het niet zoiets als in tillen vanuit de benen ofzoiets?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet waar het door komtIk doe gewoon even rustig aan met tillen en rare houdingen en zo. Dan komt dat helemaal oke.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Devion het volgende:
[..]
Was al bang dat je hem niet zou begrijpeneen dame met humor zowaar!
Ik zat na mijn ongeluk na een maand weer op 't paardquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kenjenagaan
[..]
Duurt hooguit een week wou je zeggen?
Ik til altijd vanuit de benenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
was het niet zoiets als in tillen vanuit de benen ofzoiets?
Ah. Dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat na mijn ongeluk na een maand weer op 't paard
Ik mag niet behandelen bosjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen asperger, maar PDD-Nos maar ik wil wel door je behandeld worden
Nou moet je wel met een gevatte opmerking over Bedrijfseconomie terugkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |