Ligt eraan wat je wilt, een AM is altijd veel meer een GT dan een sportauto, een Porsche meer sportauto dan GT.quote:
En Bentley als je iets meer sportiviteit wilquote:
We kunnen het ook over sex hebben, maar dat is vast ook niet goed. Dus maar over auto's.quote:
Dus je kan me niet vertellen wat beter rijdt? Maakt niet uit, ik kies toch AMquote:Op maandag 17 januari 2011 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilt, een AM is altijd veel meer een GT dan een sportauto, een Porsche meer sportauto dan GT.
Beter rijden is subjectief, als jij een snelle auto wilt met redelijk comfort; AM, wil je een snaar strakke sport auto, dan kom je eerder uit bij een Porsche, en nog verder: Ferrari/Lamoborghiniquote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus je kan me niet vertellen wat beter rijdt? Maakt niet uit, ik kies toch AM.
take my word on itquote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet alleen voor de looks. Ik kan me niet voorstellen dat een Porsche veel beter is dan een AM. Maar ik heb me er niet genoeg in verdiept en dat ben ik vandaag ook niet van plan
Nee, ik moet geen sportauto en al helemaal geen Ferrari of Lambo, die dingen zijn echt oer en oerlelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beter rijden is subjectief, als jij een snelle auto wilt met redelijk comfort; AM, wil je een snaar strakke sport auto, dan kom je eerder uit bij een Porsche, en nog verder: Ferrari/Lamoborghini
alles is beter dan auto's en sportquote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We kunnen het ook over sex hebben, maar dat is vast ook niet goed. Dus maar over auto's.
Overigens, als ik kiezen mag tussen Samzz en 'r AM of een of andere gozert in een of andere andere bak, dan koos ik voor Samzz en d'r AM
Nou, trap maar af danquote:Op maandag 17 januari 2011 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alles is beter dan auto's en sport
adios vaarwel PJquote:
mn linker knie bewijst iig dat een Porsche voor mannen is en niet voor luie jochies die een jaar lang vrijwel alleen automaat hebben geredenquote:
Psychologie hoeveelste jaar gestopt?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zingen, lezen, films en series kijken, voor me laten koken, gewoon met vrienden hangen en ouwehoeren... Je weet wel
Heb mijn BSc Psychologie. En ben toen gestopt met studeren. Ik probeer nu uit te vogelen wat ik wil.
Op dit moment werk ik in een callcenter, klantenservice van Zilveren Kruis Achmea.
En sappige details... Die weet ik niet
en gelijk een voetbalquote:
Wat is er mis met voetbalquote:Op maandag 17 januari 2011 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en gelijk een voetbalopmerking
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm, ja, nou je het zegtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat jij nu niet met een Porsche om kan gaan...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn linker knie bewijst iig dat een Porsche voor mannen is en niet voor luie jochies die een jaar lang vrijwel alleen automaat hebben gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |