Jawel, ik nu.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, hoe kan je een Porsche nu boven AM zetten? Dat is toch raar
[..]
Niemand had het over de prijs toch?
Doedadan!quote:
Now you're talkingquote:Paskamers
Jeugddroomquote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, hoe kan je een Porsche nu boven AM zetten? Dat is toch raar
[..]
Niemand had het over de prijs toch?
Samzz heeft tentamensquote:Op maandag 17 januari 2011 23:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Doedadan!
[..]
Now you're talking
Vrijdag avond is t geen koopavondquote:Op maandag 17 januari 2011 23:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Samzz en ik moeten nog shoppen
Paskamers
Ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 23:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou twijfelen, zoals ik net las.. jeugddroom
Ja dus? Een middagje shoppen kan er toch wel af?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Samzz heeft tentamens
En meiden onder elkaar he
jij gaat dan ook alleen voor de looks, ik ben een man, ik ga ook voor rijplezierquote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Echt geen spoortje twijfel.
Het is totaal niet relevant tot jij het zei. En dan nog niet, want ik kies nog steeds de AM boven de Porschequote:
Ik ga niet alleen voor de looks. Ik kan me niet voorstellen dat een Porsche veel beter is dan een AM. Maar ik heb me er niet genoeg in verdiept en dat ben ik vandaag ook niet van planquote:Op maandag 17 januari 2011 23:48 schreef rival het volgende:
[..]
jij gaat dan ook alleen voor de looks, ik ben een man, ik ga ook voor rijplezier
Dus jij koopt liever niks dan een Porsche?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is totaal niet relevant tot jij het zei. En dan nog niet, want ik kies nog steeds de AM boven de Porsche.
Echt welquote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar hebben we ook wel wat meer voor nodig dan een avond
Welk deel van kiezen tussen begrijp jij niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus jij koopt liever niks dan een Porsche?
Een Porsche rijdt heel bijzonder, doordat de motor achterin de auto ligt, heb je een rijgedrag dat geen enkele andere auto evenaart.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet alleen voor de looks. Ik kan me niet voorstellen dat een Porsche veel beter is dan een AM. Maar ik heb me er niet genoeg in verdiept en dat ben ik vandaag ook niet van plan
Beter?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Porsche rijdt heel bijzonder, doordat de motor achterin de auto ligt, heb je een rijgedrag dat geen enkele andere auto evenaart.
Zingen, lezen, films en series kijken, voor me laten kokenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef Devion het volgende:
Maar Yuki tijd voor ondervraging uurtje![]()
Hobbies?
Studie?
Werk?
Sappige details?
Ik raad een Rolls Royce aanquote:Op maandag 17 januari 2011 23:51 schreef STING het volgende:
Geef mij maar lekker een auto die er redelijk ok uitziet en verder gewoon lekker comfortabel rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |