Liever Maseratiquote:
vooral die lange frans vindt ik niet leuk, hoewel 1 lied mij ooit aansprak en dat is het land van..quote:
Nou ja, de pijn is niet leuk, niet leuk voor haar en mij. Want zij wordt chagerijnig en wil de dingen in huis doen, maar die mag ik nu doen en dat vindt ze niet leuk..en loopt constant nu van doe dit zo en dat zoquote:Op maandag 17 januari 2011 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk
Nou ja, je moeders pijn niet, maar de series wel!
slaapsequote:Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bedje in, weltrusten singles
Heren![]()
![]()
Dames![]()
Ouwelullen bakquote:
Eens.quote:
Hey! Ik hier?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja hoi! Wastieweer
Heb ik nog wat gemist?
Bij mijn volgende LaPo huntquote:Op maandag 17 januari 2011 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer ben ik een keer aan de beurt?
OKee, spannend, maar dan moet ik wel online zijn of in de avonduren. Overdag ben ik bijna niet meer hier in SIngles te vinden..quote:
Jah blijkbaar! Ik ook! En nu?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah blijkbaar! Ik ook! En nu?
In je handen klappen en jippieeee me roepen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah blijkbaar! Ik ook! En nu?
Saaiquote:
Ja hallo, dan wordt iedereen wakker. De hele hut ligt te slapen hierquote:Op maandag 17 januari 2011 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
In je handen klappen en jippieeee me roepen.
Alleen de V8 Vantage vind ik gaaf, is dan wel weer de leukste in zijn prijsklasse.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik neem jou gewoon niet serieus he.
Ik neem je maar gewoon niet serieus.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen de V8 Vantage vind ik gaaf, is dan wel weer de leukste in zijn prijsklasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |