Dat lijkt me niet bachelorscriptieniveauwaardig. Ik houd regelmatig wiskundepresentaties op middelbarescholen met dat onderwerp.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Penalty schieten. Speltheorie pur sang. Je kan er genoeg vragen omheen bedenken.
Klinkt als nash-evenwichten, ook iets wat me niet bachelorniveauwaardig lijkt, tenzij je het misschien op een heel ingewikkeld probleem toepast zoals beurssituaties o.i.d..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Soms volgen alle spelers een strategie waarbij iedereen op het eind slechter af is. Waarom is het soms zo moeilijk voor de spelers om van strategie te wisselen?
Al is dat vast al onderzocht....
Of op de vogeltjes in mijn tuin, die veel energie besteden aan elkaar wegjagen van de vetbolletjes, terwijl er genoeg voor iedereen isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Klinkt als nash-evenwichten, ook iets wat me niet bachelorniveauwaardig lijkt, tenzij je het misschien op een heel ingewikkeld probleem toepast zoals beurssituaties o.i.d..
Het gaat toch om de inhoud, toch niet over het onderwerp? Zolang de vraag maar bachelorscriptieniveauwaardig is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:53 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet bachelorscriptieniveauwaardig. Ik houd regelmatig wiskundepresentaties op middelbarescholen met dat onderwerp.
Als ik jou was zou ik gewoon naar een docent toestappen/e-mailen die zich met speltheorie of daaraan verwante zaken bezighoudt en vragen of hij een interessant onderwerp weet. Als je zo'n docent niet kent, kun je natuurlijk altijd een andere docent vragen of die iemand kent die zich daarmee bezighoudt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |