Yupsquote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef borisz het volgende:
Hee is sinds kort een Engels/Ierse/Australische/ZuidAfrikaanse/ supermarkt in Haarlem.
Binnenkort maar eens een kijkje nemen
Hij is nu al een keer of 8 thuis gekomen, het zal toch wel een keer goed zijn? Beetje analyseren bij Studio Sport lijkt me wel wat voor hem.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef golfer het volgende:
Don Leo is nu toch wel echt aan z'n pensioen toe, hoop ik.
Liever niet. Ik word zo moe van het gezucht van die man.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef TAV74 het volgende:
Beetje analyseren bij Studio Sport lijkt me wel wat voor hem.
*ppffffffff* Gaan we nu weer over dat WK beginnenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Liever niet. Ik word zo moe van het gezucht van die man.
Toch mooi T&T naar het WK gelootst en een punt tegen Zweden gepaktquote:Op maandag 17 januari 2011 22:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
*ppffffffff* Gaan we nu weer over dat WK beginnen
Moet je ook maar geen Peter (Principle) heten, dat is vragen om Murphy.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben teleurgesteldAlles ging zo soepeltjes....en op het laatst kwam die kloterige murphy om te hoek kijken
Jessesquote:Op maandag 17 januari 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben teleurgesteldAlles ging zo soepeltjes....en op het laatst kwam die kloterige murphy om te hoek kijken
En uiteraard weer met meldingen die niet terug te vinden zijn in de online KB's
Heb alleen het laatste stukje gezien, maar was weer indrukwekkendquote:Op maandag 17 januari 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
Spoorloos was trouwens wel weer leuk/triest om te zien.
Nope. En wat ik al zei: if not dan ook goedquote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jesses
Hebbie al mail van O. terug?
Ga al, ga al!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
opschieten he! hoogste tijd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |