abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91623881
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:49 schreef CeeZee het volgende:
Je kan idd niet iemands gevoelens terug halen.. Dat is helemaal aan haar alleen.. En ook zij kan ze niet terug dwingen, dat gebeurd gewoon.. Of niet

En denk je niet dat jouw opdringerige gedrag ook negatief zou kunnen uitpakken?

En als ze je zondag afwijst.. Neem je dan opeens wel afstand?
Wat is dan het verschil? Dat ze je 2 keer afwijst? Is 1 keer gekwetst worden niet genoeg voor je?
Als ze me idd zondag afwijst dan neem ik wel afstand. Ik wil nu nog geen afstand nemen, maar als ik wil kan ik het wel. Dus als ze me zondag afwijst, weet ik genoeg. Dan ga ik zelf zorgen dat ik haar vergeet, of het nou door verschillende meiden is of door gewoon geen contact met haar meer te hebben, ik zal haar vergeten.
:(
pi_91625697
Hoe wil je haar vergeten dan
pi_91626620
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:32 schreef Toothless het volgende:
Hoe wil je haar vergeten dan
Keuze genoeg. Door bijvoorbeeld met zo veel mogelijk mensen op te trekken en af te spreken, weer hyves aanmaken, meiden toevoegen op msn.. Ik weet dat dit zwak klinkt, maar is maar een voorbeeld.

En natuurlijk daarbij alles van haar blokkeren en zorgen dat ik haar heel lang niet zie etc
pi_91627359
Je kan iemand niet vergeten als je een langere relatie hebt gehad..

En al helemaal niet door dan maar andere meiden te pakken :S
Juist niet, want dat is weglopen voor je problemen..

Je kan beter alles rustig verwerken, wat je nu duidelijk niet doet door zo door te gaan..

Want een nieuwe vriendin nemen om een ander te vergeten werkt niet..
Je hebt namelijk dan uit noodzaak met haar genomen en niet omdat je om haar geeft..
Waardoor die relatie ook weer gedoemd is te mislukken..
Dan wacht je weer tot ze je nog maals afwijst..
En dan begint het weer opnieuw..
pi_91627648
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef CeeZee het volgende:

Je kan beter alles rustig verwerken, wat je nu duidelijk niet doet door zo door te gaan..

Je hebt namelijk dan uit noodzaak met haar genomen en niet omdat je om haar geeft..
correct.
pi_91628156
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef CeeZee het volgende:

Ik ga niet een vaste relatie aan met een ander. Ik zal dan vrijgezel blijven weetje...Ik word dan een zielige gast( zielig als een player blabla) maar zodra ik haar dan echt helemaal vergeten ben ga ik weer serieus in op relatie's.
pi_91639780
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef kloonii het volgende:

[..]

Ik ga niet een vaste relatie aan met een ander. Ik zal dan vrijgezel blijven weetje...Ik word dan een zielige gast( zielig als een player blabla) maar zodra ik haar dan echt helemaal vergeten ben ga ik weer serieus in op relatie's.
pas je wel op dat je niet seksueel gefrustreerd raakt? :P
Anders kom ik wel even langs om er een klem op te zetten.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:26:35 #208
313541 Ratelbak
Ratelende bak.
pi_91664946
TS is wel 'vasthoudend' :')
pi_91665135
Ach dat vasthoudend zal in de loop van de tijd wel weg gaan. Hij wil gewoon haar echt niet kwijt.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:38:26 #210
313541 Ratelbak
Ratelende bak.
pi_91665492
Ik weet al waarom ze tot zondag wacht..

Eerder kan ze het straatverbod tegen TS niet in ontvangst nemen :D
pi_91667224
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef undissputed het volgende:
Ach dat vasthoudend zal in de loop van de tijd wel weg gaan. Hij wil gewoon haar echt niet kwijt.
Precies, bedankt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:38 schreef Ratelbak het volgende:
Ik weet al waarom ze tot zondag wacht..

Eerder kan ze het straatverbod tegen TS niet in ontvangst nemen :D
HAHAHAHAH zo grappig man
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:39:53 #212
313541 Ratelbak
Ratelende bak.
pi_91668041
quote:
HAHAHAHAH zo grappig man
Ik dank u.

OT:
Ik denk serieus dat je later spijt krijgt van wat je nu doet. Ook denk ik dat ze je zondag alsnog afwijst, en mocht het niet zo zijn, dan voelt ze zich waarschijnlijk geïntimideerd door jou (zoals 90% van de andere mensen hier denken), en is het alsnog binnen een maand / paar weken afgelopen.

Daarnaast liep jullie relatie al niet helemaal soepel, dus 't is misschien beter om 't goed te verwerken en daarna opnieuw opzoek gaan :)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 18:13:04 #213
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91669339
Ik hoop dat ze hem afwijst en niet in die emotionele chantage van de TS tuint.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91669844
Waar ik steeds aan moet denken, TS, is dat je verschillende keren hebt gezegd: "Zo is ze niet, ik ken haar." Maar als je haar zo goed kent dan heb je dit toch kunnen zien aankomen en had je er toch voor kunnen zorgen dat het überhaupt niet gebeurde?
Don't you love her madly?
pi_91671522
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 18:26 schreef Lovechild het volgende:
Waar ik steeds aan moet denken, TS, is dat je verschillende keren hebt gezegd: "Zo is ze niet, ik ken haar." Maar als je haar zo goed kent dan heb je dit toch kunnen zien aankomen en had je er toch voor kunnen zorgen dat het überhaupt niet gebeurde?
Dit klopt niet helemaal.. Ik kende mijn vriend ook door en door en ik zag het ook niet aankomen toen hij het 3 weken terug uitmaakte.. De week er voor was alles namelijk nog goed, alleen die dag zelf deed hij raar, maar ik dacht 'hij heeft vast een slechte dag, dat heeft iedereen wel eens'

Wat bij mij anders was is dat we nooit echt ruzie hadden.. En TS wel..
Dus daarom had hij dit wel aan moeten zien komen..
En daarom kan hij nu beter kappen, want hij weet zelf ook heel goed wat er komen gaat (zelfs als ze hem terug wil word het er toch niet beter op)..

Verder, dat je haar echt niet kwijt wil is niet genoeg, sorry..
Ik zou ook willen dat hij terug komt omdat ik dat wil, maar 2 mensen moeten het willen en anders werkt het niet..

Dus haar onder druk zetten gaat je niet helpen.
pi_91672962
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:10 schreef CeeZee het volgende:

[..]

En daarom kan hij nu beter kappen, want hij weet zelf ook heel goed wat er komen gaat (zelfs als ze hem terug wil word het er toch niet beter op)..

Hier doelde ik ook op!
Hij heeft fouten gemaakt en hij had dan toch kunnen inschatten dat ze daar niet van gediend zou zijn. Ik bedoelde niet te zeggen dat je het ook moet kunnen zien aankomen wanneer je relatie in je eigen ogen goed verloopt en de ander daar heel anders over blijkt te denken.
Don't you love her madly?
pi_91673843
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:10 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Dit klopt niet helemaal.. Ik kende mijn vriend ook door en door en ik zag het ook niet aankomen toen hij het 3 weken terug uitmaakte.. De week er voor was alles namelijk nog goed, alleen die dag zelf deed hij raar, maar ik dacht 'hij heeft vast een slechte dag, dat heeft iedereen wel eens'

Verder, dat je haar echt niet kwijt wil is niet genoeg, sorry..
Ik zou ook willen dat hij terug komt omdat ik dat wil, maar 2 mensen moeten het willen en anders werkt het niet..

Dus haar onder druk zetten gaat je niet helpen.
Nou. Dit klopt niet echt. Als je vaak ruzie maakt verwacht je niet dat hij/zij in 1x, zonder enige aanwijzingen of iets dergelijks het uitmaakt. Ik dacht dat het weer een normale ruzie was. En het verschil tussen mij en jou is ook een beetje dat jij de hoop hebt opgegeven en ik geen 'nee' wil horen tot zondag. :P Ofja, eigelijk wil nooit nee horen maar zodra ik het hoor zondag'/maandag is het genoeg voor mij om verder te gaan.
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:43 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Hier doelde ik ook op!
Hij heeft fouten gemaakt en hij had dan toch kunnen inschatten dat ze daar niet van gediend zou zijn. Ik bedoelde niet te zeggen dat je het ook moet kunnen zien aankomen wanneer je relatie in je eigen ogen goed verloopt en de ander daar heel anders over blijkt te denken.
Nogmaals, ik dacht dat we een normale ruzie hadden, ofja.. Nie dat ruzie maken normaal is maar ik wist niet dat ze zo dacht.. Ik dacht dat ze er wel over heen was..Niet dus...Maar ze praatte vandaag met me op msn en ze zei wel niks over dat het uit zou blijven, maar komt ook mede omdat ik het niet heb gevraagd. Ze praatte gewoon rustig, net als ik...Alleen heb ik haar een offline bericht nog erna gestuurd dat ik het liever maandag wil weten omdat ik zondag ga werken en zij ook.. Ze zei: oke...

fijne dag en bedankt voor de reactie's.
pi_91673888
Kan een mod aub die goofy_goober aanspreken oid? Kijk zijn laatste bericht, ik zag hem bij 'je ex loslaten' en blijkbaar gunt hij/zij anderen geen relatie als hij/zij zelf geen heeft.
pi_91674674
weet ze nou ook of je komt die zondag of niet?
straks is ze niet thuis en dan ?
pi_91677015
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:16 schreef -G het volgende:
weet ze nou ook of je komt die zondag of niet?
straks is ze niet thuis en dan ?
Ik ga nu maandag, en ja dat weet ze :P Ze gaat vanavond opstap, kijken wat de tijd meebrengt.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 03:15:40 #221
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91695073
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:59 schreef kloonii het volgende:
Kan een mod aub die goofy_goober aanspreken oid? Kijk zijn laatste bericht, ik zag hem bij 'je ex loslaten' en blijkbaar gunt hij/zij anderen geen relatie als hij/zij zelf geen heeft.
Moet je toch wat beter mijn posts lezen. Als je een topic opent kun je antwoorden verwachten waar je het niet mee eens bent. En ik vind jou een misselijk mannetje die zijn ex-vriendin emotioneel chanteert en onder druk zet om weer een relatie te beginnen met je. Dat hebben je antwoorden in dit topic wel duidelijk gemaakt. Mijn mening, jammer voor jou. Zou niet weten waar een mod mij over zou moeten aanspreken. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door goofy_goober op 22-01-2011 03:20:51 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91763828
Ben je al zenuwachtig kloonii? :P
pi_91775413
Best wel. Gister hele leuke avond geha in een club met vrienden en heb met veel meiden gedanst, maar niet gezoend want dat vond ik wel een beetje te ver gaan. Ik vond het zo leuk om weer uit te gaan etc. En heb veel nieuwe mensen leren kennen...Vanmorgen zat ik na te denken of ik haar zelf nog eigelijk wel wil....Ik voel me niet echt meer kut als iemand haar naam noemt en paar daagjes terug keek ik elke dag op haar hyves en heb daar nu niet eens meer zin in... Ik ga er een nachtje over slapen en kijken of ik het nog wel echt wil...Want met mijn vrienden was het echt leuk en ik weet nu al dat ik toch genoeg meiden krijg (Terwijl zij altijd zei dat iedereen me haatte) maar dat juist niet waar is, tenminste iedereen kwam zelf na me toe die ik kende en schudden me hand, vroegen waar ik was al die tijd en waarom ik nooit meer iets heb late hore etc.. en ook een paar die ik niet kende spraken me aan (meisjes natuurlijk wel).. En heb eerlijk gezegd ook geen zin om alles te doen voor haar, wil ook een beetje weerstand kunnen bieden.. En aangezien ze het uit heeft gemaakt twijfel ik wel of IK het moet goedmaken, want zij is bij mij weggegaan... Dusja....Ik kijk wel hoe het gesprek uitloopt.

Morgen horen jullie het.
Bedankt iig iedereen en een fijne avond nog.

mvg
pi_91776748
We zeiden toch al dat je overdreef en eerst eens rustig aan moest kijken..
En nu heb je je de hele week als een wanhopig iemand gedragen en wil je zelf niet meer :S

In ieder geval sterkte morgen! :)
pi_91777169
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef CeeZee het volgende:
We zeiden toch al dat je overdreef en eerst eens rustig aan moest kijken..
En nu heb je je de hele week als een wanhopig iemand gedragen en wil je zelf niet meer :S

In ieder geval sterkte morgen! :)
Ja ik weet maar heb dit nog nooit meegemaakt... Maar kijk.. ik zit nu met dit:
Als ze terug wil, heb ik weer met haar en kan ik verder met het werken naar huisje boompje beestje
als ze niet terug wil, dat ik dan boos word op haar en voor expres dingen ga doen die ze niet leuk vind zodat zij zich ook kut voelt

OF

dat ik haar vertel morgen dat het beter is dat ze het heeft uitgemaakt.. Ik ga denk ik zo in mijn bed liggen en aan alles denken wat we ooit mee hebben gemaakt.. Kijken of ze het wel waard is(Wat ik eigelijk wel vind, maar ik vind het zoals het afgelopen weekend ook super)...

Het liefst wil ik dat ze terug komt op dit moment..

Bedankt voor alle reactie's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')