Als ze me idd zondag afwijst dan neem ik wel afstand. Ik wil nu nog geen afstand nemen, maar als ik wil kan ik het wel. Dus als ze me zondag afwijst, weet ik genoeg. Dan ga ik zelf zorgen dat ik haar vergeet, of het nou door verschillende meiden is of door gewoon geen contact met haar meer te hebben, ik zal haar vergeten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:49 schreef CeeZee het volgende:
Je kan idd niet iemands gevoelens terug halen.. Dat is helemaal aan haar alleen.. En ook zij kan ze niet terug dwingen, dat gebeurd gewoon.. Of niet
En denk je niet dat jouw opdringerige gedrag ook negatief zou kunnen uitpakken?
En als ze je zondag afwijst.. Neem je dan opeens wel afstand?
Wat is dan het verschil? Dat ze je 2 keer afwijst? Is 1 keer gekwetst worden niet genoeg voor je?
Keuze genoeg. Door bijvoorbeeld met zo veel mogelijk mensen op te trekken en af te spreken, weer hyves aanmaken, meiden toevoegen op msn.. Ik weet dat dit zwak klinkt, maar is maar een voorbeeld.quote:
correct.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef CeeZee het volgende:
Je kan iemand niet vergeten als je een langere relatie hebt gehad..
En al helemaal niet door dan maar andere meiden te pakken :S
Juist niet, want dat is weglopen voor je problemen..
Je kan beter alles rustig verwerken, wat je nu duidelijk niet doet door zo door te gaan..
Want een nieuwe vriendin nemen om een ander te vergeten werkt niet..
Je hebt namelijk dan uit noodzaak met haar genomen en niet omdat je om haar geeft..
Waardoor die relatie ook weer gedoemd is te mislukken..
Dan wacht je weer tot ze je nog maals afwijst..
En dan begint het weer opnieuw..
Ik ga niet een vaste relatie aan met een ander. Ik zal dan vrijgezel blijven weetje...Ik word dan een zielige gast( zielig als een player blabla) maar zodra ik haar dan echt helemaal vergeten ben ga ik weer serieus in op relatie's.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef CeeZee het volgende:
Je kan iemand niet vergeten als je een langere relatie hebt gehad..
En al helemaal niet door dan maar andere meiden te pakken :S
Juist niet, want dat is weglopen voor je problemen..
Je kan beter alles rustig verwerken, wat je nu duidelijk niet doet door zo door te gaan..
Want een nieuwe vriendin nemen om een ander te vergeten werkt niet..
Je hebt namelijk dan uit noodzaak met haar genomen en niet omdat je om haar geeft..
Waardoor die relatie ook weer gedoemd is te mislukken..
Dan wacht je weer tot ze je nog maals afwijst..
En dan begint het weer opnieuw..
pas je wel op dat je niet seksueel gefrustreerd raakt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef kloonii het volgende:
[..]
Ik ga niet een vaste relatie aan met een ander. Ik zal dan vrijgezel blijven weetje...Ik word dan een zielige gast( zielig als een player blabla) maar zodra ik haar dan echt helemaal vergeten ben ga ik weer serieus in op relatie's.
Precies, bedankt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef undissputed het volgende:
Ach dat vasthoudend zal in de loop van de tijd wel weg gaan. Hij wil gewoon haar echt niet kwijt.
HAHAHAHAH zo grappig manquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:38 schreef Ratelbak het volgende:
Ik weet al waarom ze tot zondag wacht..
Eerder kan ze het straatverbod tegen TS niet in ontvangst nemen
Ik dank u.quote:HAHAHAHAH zo grappig man
Dit klopt niet helemaal.. Ik kende mijn vriend ook door en door en ik zag het ook niet aankomen toen hij het 3 weken terug uitmaakte.. De week er voor was alles namelijk nog goed, alleen die dag zelf deed hij raar, maar ik dacht 'hij heeft vast een slechte dag, dat heeft iedereen wel eens'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:26 schreef Lovechild het volgende:
Waar ik steeds aan moet denken, TS, is dat je verschillende keren hebt gezegd: "Zo is ze niet, ik ken haar." Maar als je haar zo goed kent dan heb je dit toch kunnen zien aankomen en had je er toch voor kunnen zorgen dat het überhaupt niet gebeurde?
Hier doelde ik ook op!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:10 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Wat bij mij anders was is dat we nooit echt ruzie hadden.. En TS wel..
Dus daarom had hij dit wel aan moeten zien komen..
En daarom kan hij nu beter kappen, want hij weet zelf ook heel goed wat er komen gaat (zelfs als ze hem terug wil word het er toch niet beter op)..
Nou. Dit klopt niet echt. Als je vaak ruzie maakt verwacht je niet dat hij/zij in 1x, zonder enige aanwijzingen of iets dergelijks het uitmaakt. Ik dacht dat het weer een normale ruzie was. En het verschil tussen mij en jou is ook een beetje dat jij de hoop hebt opgegeven en ik geen 'nee' wil horen tot zondag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:10 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaal.. Ik kende mijn vriend ook door en door en ik zag het ook niet aankomen toen hij het 3 weken terug uitmaakte.. De week er voor was alles namelijk nog goed, alleen die dag zelf deed hij raar, maar ik dacht 'hij heeft vast een slechte dag, dat heeft iedereen wel eens'
Wat bij mij anders was is dat we nooit echt ruzie hadden.. En TS wel..
Dus daarom had hij dit wel aan moeten zien komen..
En daarom kan hij nu beter kappen, want hij weet zelf ook heel goed wat er komen gaat (zelfs als ze hem terug wil word het er toch niet beter op)..
Verder, dat je haar echt niet kwijt wil is niet genoeg, sorry..
Ik zou ook willen dat hij terug komt omdat ik dat wil, maar 2 mensen moeten het willen en anders werkt het niet..
Dus haar onder druk zetten gaat je niet helpen.
Nogmaals, ik dacht dat we een normale ruzie hadden, ofja.. Nie dat ruzie maken normaal is maar ik wist niet dat ze zo dacht.. Ik dacht dat ze er wel over heen was..Niet dus...Maar ze praatte vandaag met me op msn en ze zei wel niks over dat het uit zou blijven, maar komt ook mede omdat ik het niet heb gevraagd. Ze praatte gewoon rustig, net als ik...Alleen heb ik haar een offline bericht nog erna gestuurd dat ik het liever maandag wil weten omdat ik zondag ga werken en zij ook.. Ze zei: oke...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hier doelde ik ook op!
Hij heeft fouten gemaakt en hij had dan toch kunnen inschatten dat ze daar niet van gediend zou zijn. Ik bedoelde niet te zeggen dat je het ook moet kunnen zien aankomen wanneer je relatie in je eigen ogen goed verloopt en de ander daar heel anders over blijkt te denken.
Ik ga nu maandag, en ja dat weet zequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:16 schreef -G het volgende:
weet ze nou ook of je komt die zondag of niet?
straks is ze niet thuis en dan ?
Moet je toch wat beter mijn posts lezen. Als je een topic opent kun je antwoorden verwachten waar je het niet mee eens bent. En ik vind jou een misselijk mannetje die zijn ex-vriendin emotioneel chanteert en onder druk zet om weer een relatie te beginnen met je. Dat hebben je antwoorden in dit topic wel duidelijk gemaakt. Mijn mening, jammer voor jou. Zou niet weten waar een mod mij over zou moeten aanspreken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:59 schreef kloonii het volgende:
Kan een mod aub die goofy_goober aanspreken oid? Kijk zijn laatste bericht, ik zag hem bij 'je ex loslaten' en blijkbaar gunt hij/zij anderen geen relatie als hij/zij zelf geen heeft.
Ja ik weet maar heb dit nog nooit meegemaakt... Maar kijk.. ik zit nu met dit:quote:Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef CeeZee het volgende:
We zeiden toch al dat je overdreef en eerst eens rustig aan moest kijken..
En nu heb je je de hele week als een wanhopig iemand gedragen en wil je zelf niet meer :S
In ieder geval sterkte morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |