abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91604236
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 02:47 schreef Henk1056 het volgende:
Opzich goed gedaan TS. Wel iets te doordrammerig misschien toen je bij d'r was, zoals vragen of ze het zondag al kan laten weten. Maar je komt inmiddels wel wat rustiger op me over, hou dat vast. Ik hoop voor je dat ze je zondag of maandag duidelijkheid kan geven. Ik zou der wel ook echt nu met rust laten tot en met maandag anders gaat ze zich denk ik irriteren. Je hebt gedaan en gezegd wat je kon en nu is het aan haar. Wacht het rustig af zou ik zeggen.
Hoi, bedankt. Ja ik zal der idd met rust laten. Maar ik heb nog meer goed nieuws, kreeg net een offline bericht van haar met een (L) erin op msn.(had haar van te voren niks gestuurd), maar heb terug gestuurd: Het spijt me wat ik gedaan heb, :( (L) ofjaa... heb het niet terug gestuurd maar wil het wel doen, is dat goed of zal ik niks terug sturen?
:(
pi_91604963
Ben je nou geen moment bang dat het misschien alleen maar weer goedkomt omdat jij zo vreselijk hebt aangedrongen?
Don't you love her madly?
pi_91605040
Wacht totdat ze je aanspreekt als je beide online bent? Misschien vat jij die (L) anders op dan zij 'm bedoelt.
pi_91605609
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Wacht totdat ze je aanspreekt als je beide online bent? Misschien vat jij die (L) anders op dan zij 'm bedoelt.
Hoe kan die anders opgevat worden dan? :9
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef Lovechild het volgende:
Ben je nou geen moment bang dat het misschien alleen maar weer goedkomt omdat jij zo vreselijk hebt aangedrongen?
Waarom moet ik daar bang voor zijn? Zolang het maar goedkomt. Wanneer het goed is ga ik heel erg aan alles werken, zodat ze spijt heeft dat het ooit heeft uigemaakt en blij is dat ze weer met me is. *)
pi_91605840
ach ja tot zondag of maandag leef je nog in onzekerheid
pi_91606202
Heb net met haar gepraat op msn, ze zei dat ze het wel wou maar ze het niet geloofde. Toen vroeg ik of ze het gewoon nog één kans gaf, als het dan niet zou werken dan waren we niet bestemd voor elkaar en zou ik haar met rust laten. Ze zei dat ze het me zondag liet weten en dat ik me niet druk moest maken over dat met jongens want ze gaat niks doen met jongens.
pi_91606470
Mijn ex en ik (eigenlijk vooral mijn ex) hebben het ook nog een kans gegeven. Leek perfect te gaan maar een maand later was het opeens en alsnog raak.

Geloof mij, meiden die zo doen zijn het niet waard en bereid je maar op het ergste voor. Been there, done that.

Trouwens, als ik je verhaal lees hadden jullie dus expres geen contact met andere meisjes en in haar geval jongens? Lijkt me toch ook niet helemaal gezond. Vertrouwen is een belangrijke basis voor je verkering. En daarnaast moet je ook gewoon met mensen van het andere geslacht om kunnen blijven gaan, anders ga je een heel eind achterlopen in je persoonlijke ontwikkeling denk ik :P dus mocht het goedkomen (wat ik betwijfel, sorry) dan zou ik daar in ieder geval aan werken!
pi_91609000
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef kloonii het volgende:

Waarom moet ik daar bang voor zijn? Zolang het maar goedkomt. Wanneer het goed is ga ik heel erg aan alles werken, zodat ze spijt heeft dat het ooit heeft uigemaakt en blij is dat ze weer met me is. *)
Oh, dus het maakt niet uit of het goedkomt omdat zij het ook graag wil of omdat ze niet bestand is tegen jouw goedmaakacties?
Je zult lang en hard moeten werken als het weer goedkomt. Twijfel en onzekerheid kunnen jaren voortduren. Ook als jij vindt dat je alláng hebt bewezen dat je het echt anders doet nu. Ik zou het knap vinden als je het op zo'n jonge leeftijd in je eentje voorelkaar krijgt.
pi_91613804
quote:
Oh, dus het maakt niet uit of het goedkomt omdat zij het ook graag wil of omdat ze niet bestand is tegen jouw goedmaakacties?
hoebedoel je niet bestand?

quote:
Je zult lang en hard moeten werken als het weer goedkomt. Twijfel en onzekerheid kunnen jaren voortduren. Ook als jij vindt dat je alláng hebt bewezen dat je het echt anders doet nu.
Weet ik, maar ik zal tot het uiterste doorgaan.

quote:
Ik zou het knap vinden als je het op zo'n jonge leeftijd in je eentje voorelkaar krijgt.
Ik ga het sowieso doen, misschien met hulp, maar ik denk het niet.
pi_91613863
Wat zou ze nu doen?!?!!?
pi_91614400
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef undissputed het volgende:
Wat zou ze nu doen?!?!!?
Ze heeft proefwerkweek, dus leren...
pi_91614427
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:10 schreef kloonii het volgende:

[..]

hoebedoel je niet bestand?

Wat ik eerder zei: dat ze alleen heeft toegestemd omdat jij zo vreselijk hebt aangedrongen.
pi_91614498
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:26 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Wat ik eerder zei: dat ze alleen heeft toegestemd omdat jij zo vreselijk hebt aangedrongen.
Ow zo, nee ik denk niet dat dat het is, ze is niet zo een persoon. Ze is niet zo iemand die het zou doen omdat ze het 'zielig' vind ofzo, itt mij, ik ben wel zo... (Maakte ze wel eens gebruik van) maar oke
pi_91614673
Nou, dat hoeft ook niet omdat ze je zielig vindt, maar je hebt haar erg weinig ruimte gelaten om bij haar standpunt te blijven. En haar gevoelens zijn natuurlijk ook niet zo 1-2-3 weg, dus dan is het heel moeilijk om bij jezelf te blijven als de ander zo aandringt.
pi_91614785
Ik ben nog geen 3 weken geleden ook gedumpt door mijn vriend na 2 jaar en ik begrijp dus wel hoe je je voelt..

Alleen had ik juist een relatie die voor iedereen perfect leek, nooit ruzie altijd lachen en opeens was het over.. Het gevoel was weg en daarom had hij het gevoel dat hij zijn vrijheid terug wilde.
Toen we samen waren en hij verliefd was had hij niet het gevoel dat hij iets opofferde, maar toen hij niets meer voelde wel.. Het werd meer een verplichting waar hij niet gelukkig van werd.

Kan dat niet net zo zijn bij jou? Dat ze wil vrij zijn omdat ze niet meer van je houd.. Dat ze ongelukkig werd vanwege de verplichtingen van een relatie..

Ik denk dat je het maar moet accepteren..
Je kan haar namelijk niet dwingen om weer van je te gaan houden..
En het is moeilijk, daar ben ik nu ook achter, maar maak het dan niet NOG moeilijker voor jezelf.

Als je van iemand houd laat je diegene gaan, en als het 'meant to be' is komt ze wel weer terug.
Alleen daarop wachten heeft geen nut, daar worden jullie allebei niet gelukkig van.
pi_91614944
quote:
Kan dat niet net zo zijn bij jou? Dat ze wil vrij zijn omdat ze niet meer van je houd.. Dat ze ongelukkig werd vanwege de verplichtingen van een relatie..
Zij heeft zelf voor alle verplichtingen gekozen :P .. Dus als ze die afschafte vond ik het niet erg, dus dat is het sowieso niet..

I
quote:
k denk dat je het maar moet accepteren..
Je kan haar namelijk niet dwingen om weer van je te gaan houden..
En het is moeilijk, daar ben ik nu ook achter, maar maak het dan niet NOG moeilijker voor jezelf.
Ik weet at ik haar niet kan dwingen maar ik kan er wel voor zorgen dat ze weer gevoelens krijgt.

quote:
Als je van iemand houd laat je diegene gaan, en als het 'meant to be' is komt ze wel weer terug.
Alleen daarop wachten heeft geen nut, daar worden jullie allebei niet gelukkig van.
Ik doe het anders. Heb haar gezegd dat ze zondag moet vertellen wat ze echt wil. Als ze niet meer wil is het ook einde oefening voor mij. Dan ga ik gewoon ook 'vrij' zijn.
pi_91616510
Nee, je kunt er niet voor zorgen dat ze gevoelens terug krijgt. Gevoelens kun je namelijk niet sturen of beheersen.
pi_91616726
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef Forca het volgende:
Nee, je kunt er niet voor zorgen dat ze gevoelens terug krijgt. Gevoelens kun je namelijk niet sturen of beheersen.
Sorry maar dit is onzin. Mijn gevoelens zijn ook een tijdje weggeweest en ze heeft die ook terug gehaald. En met mij genoeg anderen. Dus volgens jou kan je niet meer gevoelens voor iemand krijgen zodra ze weg zijn?
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:32 schreef Lovechild het volgende:
Nou, dat hoeft ook niet omdat ze je zielig vindt, maar je hebt haar erg weinig ruimte gelaten om bij haar standpunt te blijven. En haar gevoelens zijn natuurlijk ook niet zo 1-2-3 weg, dus dan is het heel moeilijk om bij jezelf te blijven als de ander zo aandringt.
Maar als ze uiteindelijk terug bij mij komt en gelukkig wordt, maakt dat toch eigelijk niet uit? Maar ik blijf erbij dat zij niet zo is, ik ken haar...
pi_91617498
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef kloonii het volgende:

[..]

Sorry maar dit is onzin. Mijn gevoelens zijn ook een tijdje weggeweest en ze heeft die ook terug gehaald. En met mij genoeg anderen. Dus volgens jou kan je niet meer gevoelens voor iemand krijgen zodra ze weg zijn?

Tuurlijk kun je ze wel weer krijgen. Maar jij persoonlijk kunt er niet voor zorgen dat die gevoelens weer terugkomen, dat gaat of dat gaat niet. Anders had iedereen hier z'n ex al wel weer terug gehad.
pi_91618043
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:30 schreef Forca het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je ze wel weer krijgen. Maar jij persoonlijk kunt er niet voor zorgen dat die gevoelens weer terugkomen, dat gaat of dat gaat niet. Anders had iedereen hier z'n ex al wel weer terug gehad.
Nee dat begrijp ik maar je kan wel dingen doen die het beïnvloeden. En heel veel mensen zien er geen hoop meer in itt mij, en is het daarom soms logisch dat het niet meer goedkomt. Want als je verwacht dat het niet goedkomt zal het ook niet echt snel goedkomen.
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:49:49 #196
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_91618382
Doe jezelf, haar, ons en de rest van de mensheid een plezier en richt je focus ergens anders op... Dit gaat helemaal nergens meer over...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_91618757
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef RedDevil085 het volgende:
Doe jezelf, haar, ons en de rest van de mensheid een plezier en richt je focus ergens anders op... Dit gaat helemaal nergens meer over...
Ik ben nu even aan het wachten tot zondag, dan geeft ze een antwoord. En als je er zoveel last van hebt kan je ook gewoon het topic wegklikken.
pi_91618812
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef kloonii het volgende:

Maar als ze uiteindelijk terug bij mij komt en gelukkig wordt, maakt dat toch eigelijk niet uit? Maar ik blijf erbij dat zij niet zo is, ik ken haar...
Nee, dan maakt dat niet uit. Maar ik denk ook dat wanneer het inderdaad het geval is dat ze alleen terugkomt omdat je haar bijna geen keuze liet, haar geluk niet heel lang meer zal duren.
Maar de tijd zal dat leren natuurlijk.
pi_91619020
Precies! Bedankt overigens voor je tijd in mijn topic _O_
pi_91623275
Je kan idd niet iemands gevoelens terug halen.. Dat is helemaal aan haar alleen.. En ook zij kan ze niet terug dwingen, dat gebeurd gewoon.. Of niet

En denk je niet dat jouw opdringerige gedrag ook negatief zou kunnen uitpakken?

En als ze je zondag afwijst.. Neem je dan opeens wel afstand?
Wat is dan het verschil? Dat ze je 2 keer afwijst? Is 1 keer gekwetst worden niet genoeg voor je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')