En jij denkt werkelijk dat je haar terugkrijgt door die wanhopige actie van vanmiddag? Het laat alleen maar zien hoe egoïstisch je bent, aangezien zij nadrukkelijk heeft gezegd dat ze met rust gelaten wilt worden, en terecht ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef kloonii het volgende:
[..]
Mij boeit het niet of ik mezelf voor lul zet, zolang ik haar maar terug heb..En waarom is het verstandig om mij te verlaten? En nee, als ik deze keer afgewezen word, zal ik zorgen dat ik haar vergeet. Nu wil ik haar nog niet vergeten. Zodra ze me echt niet wil, zal ik wel dingen doen die mijn gevoelens stoppen voor haar
Bedankt voor je reactie en een fijne dag nog!
Volgens mij heb je niet gelezen wat er vanmiddag is gebeurd, want het is beter uitgepakt dan ik dacht..Dacht eigelijk dat ze me volledig zou afwijzen.quote:En jij denkt werkelijk dat je haar terugkrijgt door die wanhopige actie van vanmiddag? Het laat alleen maar zien hoe egoïstisch je bent, aangezien zij nadrukkelijk heeft gezegd dat ze met rust gelaten wilt worden, en terecht ook.
Je doet nu alsof ik haar elke dag klappen geef en onderdruk. Ik heb haar enkel een klap gegeven zodat ze zou dimmen. En dat deed ze ook, jij snapt het niet. en zij begon trouwens met slaan. Ik zou haar nooit uit mezelf kunnen slaan.quote:Zij zal ook zeker niet de braafste zijn geweest, maar als je echt zoveel van haar houdt, en haar echt respecteert laat haar dan gewoon gaan en laat haar weer gelukkig worden. Dat wordt ze namelijk niet met iemand die haar klappen geeft.
Je hebt haar gewoon murw geluld.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:13 schreef kloonii het volgende:
er alles aan wil doen om het goed te laten komen.
Ze zei nee, het is gewoon over, je hebt het verpest...
er alles aan wou doen, ze mocht alles doen wat ze wou.
Ze twijfelde en ze zei dat zei je de vorige keer ook,
Ik zei dat ik het wou goedmaken
toen zei ze dat het te laat was, dat ze er geen vertrouwen meer in had
Waarna ik zei dat ik echt alles voor haar wou doen
ze leek het te geloven en zei daarop.. Ik weet het niet meer
en zei dat ik naar huis moest gaan
ik zei nee aub, het spijt me echt
Ze zei dat het beter was als ik ging
maar ik weigerde
Ze zei dat het me eigen schuld was
ik zei dat ik dat wist
zei ze je wilt toch alles voor me doen?
Zei ik ja,
zei ze oke ga dan nu weg
Waarop ik zei dat het pas geldt wanneer ze me terug heeft
en toen zei ze oke
Ze zei dat ze me maandag liet weten of ze nog een kans erin zag
en vroeg of ze het me al zondag kon vertellen
ze zei misschien
Tis wel een beetje te veel selectief selecteren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
Je hebt haar gewoon murw geluld.
Tot negen keer toe zegt ze op een of andere manier "nee" en waarschijnlijk om maar van je af te zijn (na je weigering om weg te gaan) op dat moment zegt ze "oké".
Daarna is het nóg niet genoeg en wil je i.p.v. maandag zondag al een antwoord.
En wat was nou precies de reden dat je dit topic opende..?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef kloonii het volgende:
[..]
Tis wel een beetje te veel selectief selecteren.
Waarom zou ze dan zeggen, '' Niet tegen je moeder zeggen '' en waarom zou ze me niet laten gaan, toen ik in het midden wel weg wou gaan? Kijk, ik weet dat ik het nog niet goed heb gemaakt, moet ik nog doen, maar ik heb er vertrouwen in. Ik zie dat ze een kans erin ziet, anders zou ze meteen zeggen dat ze niet wou.. En ze knuffelde me uit haarzelf, allemaal goede tekens.. niet? Ik weet dat ze meer heeft geweigerd dan iets positiefs heeft gezegd, maar ik weet hoe ze is. Soms zegt ze dit, maar bedoelt ze dat...
Bedankt voor de moeite overigens die je in mijn topic stopt, fijne avond nog.
Om tips te vragen over wat ik moest doen als ik het ging goedmaken ( wat ik vandaag heb gedaan ) tis een beetje de andere kant opgelopen, maar t heeft me wel meer opgeleverd dan het niet doen..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En wat was nou precies de reden dat je dit topic opende..?
Dit + wil je echt zo met haar verder man?quote:
Oh ik heb het wel degelijk gelezen, maar ik zou er niet teveel hoop in hebben als ik jou was. De kans is ook zeker aanwezig dat ze je gewoon niet wilt kwetsen namelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef kloonii het volgende:
Volgens mij heb je niet gelezen wat er vanmiddag is gebeurd, want het is beter uitgepakt dan ik dacht..Dacht eigelijk dat ze me volledig zou afwijzen.
Dus omdat zij begint te slaan voel jij je gerechtvaardigd haar maar is goed terug te hoeken,quote:Je doet nu alsof ik haar elke dag klappen geef en onderdruk. Ik heb haar enkel een klap gegeven zodat ze zou dimmen. En dat deed ze ook, jij snapt het niet. en zij begon trouwens met slaan. Ik zou haar nooit uit mezelf kunnen slaan.
Nee klopt, ik weet ook niet wat voor meid jouw ex is, daar kan ik ook geen uitspraken over doen.quote:Je weet blijkbaar niet wat voor soort meid ze is. Ze is zo een meid die altijd serieus is met me als het gaat om de toekomst zoals trouwen etc , en ik weet uit het verleden dat ze alles niet zomaar laat gaan, we hebben vroeger ook gewoon ruzie gehad en toen is het ook 1x uitgegaan..Zij kwam toen terug bij mij, dus nu is het mijn beurt om me te bewijzen. Ze knuffelde me uit haarzelf etc, + ze zei dat ik het niet tegen mijn moeder moest vertellen. waarom zou ze dat zeggen, denk je?
Ik wil haar terug ja. En voetveeg zal ik niet worden, ik weet dat ze heel veel van me houd en dat ze genoeg voor me terug gaat doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dit + wil je echt zo met haar verder man?
Schevere machtsverhouding kan bijna niet.
Als ze je ooit terug neemt, ben je dr voetveeg.
Die kans sluit ik bijna uit. Zij is iig niet zo iemand, ze geeft nooit valse hoop. Ze haat dat gedoe juist.quote:Oh ik heb het wel degelijk gelezen, maar ik zou er niet teveel hoop in hebben als ik jou was. De kans is ook zeker aanwezig dat ze je gewoon niet wilt kwetsen namelijk.
Ik heb haar niet harder geslagen, zij begon mij verschillende vuisten te geven waarna ik haar een elleboog gaf, om haar te laten afhaken. Ik weet dat als ik haar handen vasthou ze me tog blijft doorslaan.quote:Dus omdat zij begint te slaan voel jij je gerechtvaardigd haar maar is goed terug te hoeken,
terwijl jij als man veel sterker bent, en ook hardere klappen uitdeelt? En dat moet ik begrijpen volgens jou? Natuurlijk is het verkeerd dat ze jou slaat, maar daar had je gelijk op je strepen moeten staan. Haar terugslaan maakt jou nog 10 x zo fout.
Ik weet alleen dat als ik haar terug heb, dat ze totaal niet zo is .Ze zal er misschien een paar keer gebruik van maken, maar vind ik ook niet erg, ik wil het zelf doen. Ik weet dat hoe liever ik doe en meer doe, zij dat ook doet voor mij..quote:Nee klopt, ik weet ook niet wat voor meid jouw ex is, daar kan ik ook geen uitspraken over doen.
Wat ik wel weet is dat als ze jou terugneemt, ze zelf ook issues heeft aangezien ze niet achter haar keuze kan blijven staan. En wat Daniel zegt, zal je haar voetveeg worden, en waarschijnlijk zal ze als er iets gebeurd wat haar niet aanstaat, deze situatie tegen jou gebruiken.
Denk er gewoon goed over na, hoe moeilijk dat ook is op dit moment.
Idd, ga ik ook doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:01 schreef Schilpad het volgende:
Laat haar dan elk geval tot zondag met rust.. anders gaat ze je aandacht waarschijnlijk verstikkend vinden en maak jij de kans dat ze je terug wil nihil.
Hoi, je hebt gelijk. Maar mijn vriendin is niet zo. Voordat ik met haar had heeft ze altijd gezegd dat ze maar met 1 jongen in haar leven sex wou hebben. en je hebt gelijk dat de maatschappij erop inspeelt, ik zei ookal in 1 van mijn posts dat ze een pauze wilt hebben, maar die geef ik haar niet, het is zondag/maandag of niks. Ik denk niet dat het over is, ik dacht het wel maar doordat ze zei dat ik het niet tegen mijn moeder moest vertellen had ik er gewoon vertrouwen in weet je. Want ze kent mijn moeder, als mijn moeder iets heeft gehoord, dan is het zo, als mijn moeder het had geweten zou het nooit meer aan geweest kunnen zijn, omdat ze zich er dan mee bemoeit en gaat zeggen '' ze is zeker in de tussentijd met andere jongens geweest '' etc. Nu stemt ze wel erop in, na een hele lange tijd proberen. Dus ik heb het gevoel dat ze het niet wil weggooien. En ik heb haar in een ultimatum gezet voordat ze dat zei, dus het sluit wel allemaal op elkaar aan. Als ze me ECHT niet wou, zou ze wel haar moeder hebben geroepen, want ze zei ik roep me moeder en zeg dat je moet gaan, en toen zei ik doe maar, maar ze deed het niet. Ze is ook wel apart een beetje, vooral dat '' dit zeggen en dat bedoelen ''. Ze wilt afhaken, maar ook weer niet merk ik een beetje. Ik denk dat ze gewoon nu hard2get speelt of gewoon te bang is dat ik haar weer slecht ga behandelen. Maar daarom probeer ik haar te overtuigen dat het niet gaat gebeuren dat slecht behandelen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef Forca het volgende:
Denk het slaan en de je actie van vanmiddag weg en je hebt precies dezelfde situatie als die ik een maandje geleden had. Zo te lezen lijkt je ex (?) wel wat op die van mij, eerst dit zeggen, dan dat doen, onduidelijk, en ook dat trouwen + kinderen blabla zat er allemaal in. Vrouwen krijgen blijkbaar op een gegeven moment, als ze een tijd lang verkering gehad hebben, het gevoel dat ze iets missen (uitzonderingen daargelaten). Komt ook doordat de maatschappij op je inpraat dat je moet genieten van je jeugd en je moet kunnen doen wat je wilt. Daar valt m.i. niet erop los zoenen en flirten onder maar gewoon, nergens aan vast zitten. Eventjes een dagje weg, avondje zus, stappen zo, zonder dat je dat met een vriendje hoeft te overleggen of dat samen met hem moet doen. De angst om iets te missen gaat parten spelen en ik denk dat dat bij haar nu ook wel wat opspeelt, maar als je voor elkaar gemaakt bent gaat ze wat jullie hadden toch wel weer missen. Ga er niet op hopen! Dat maakt je alleen maar kapot.
Denk daarom ook dat je teveel hoop hebt nu. Ze wil gewoon niet meer, heeft ze duidelijk aangegeven. Ook mijn ex was in tranen toen ze het uitgemaakt had, gaf me zelfs kusjes op de mond en de hele reutemeteut. Maar goed, ze wou toch verder.
Accepteer het en ga verder, alsjeblieft! Het klinkt hard maar ik denk ook echt dat het over is, voor nu in ieder geval. Je gaat jezelf er op deze manier niet gelukkiger maken en met die wanhopige acties word je er voor haar écht niet aantrekkelijker op! Het maakt meer kapot dan je lief is, ook al denk je dat het gaat helpen.
In ieder geval succes met de situatie, ik weet hoe je je voelt want ik hang er zelf ook nog een beetje in
Echt man,quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:35 schreef kloonii het volgende:
[..]
Hoi, je hebt gelijk. Maar mijn vriendin is niet zo. Voordat ik met haar had heeft ze altijd gezegd dat ze maar met 1 jongen in haar leven sex wou hebben. en je hebt gelijk dat de maatschappij erop inspeelt, ik zei ookal in 1 van mijn posts dat ze een pauze wilt hebben, maar die geef ik haar niet, het is zondag/maandag of niks. Ik denk niet dat het over is, ik dacht het wel maar doordat ze zei dat ik het niet tegen mijn moeder moest vertellen had ik er gewoon vertrouwen in weet je. Want ze kent mijn moeder, als mijn moeder iets heeft gehoord, dan is het zo, als mijn moeder het had geweten zou het nooit meer aan geweest kunnen zijn, omdat ze zich er dan mee bemoeit en gaat zeggen '' ze is zeker in de tussentijd met andere jongens geweest '' etc. Nu stemt ze wel erop in, na een hele lange tijd proberen. Dus ik heb het gevoel dat ze het niet wil weggooien. En ik heb haar in een ultimatum gezet voordat ze dat zei, dus het sluit wel allemaal op elkaar aan. Als ze me ECHT niet wou, zou ze wel haar moeder hebben geroepen, want ze zei ik roep me moeder en zeg dat je moet gaan, en toen zei ik doe maar, maar ze deed het niet. Ze is ook wel apart een beetje, vooral dat '' dit zeggen en dat bedoelen ''. Ze wilt afhaken, maar ook weer niet merk ik een beetje. Ik denk dat ze gewoon nu hard2get speelt of gewoon te bang is dat ik haar weer slecht ga behandelen. Maar daarom probeer ik haar te overtuigen dat het niet gaat gebeuren dat slecht behandelen.
Overigens, wat ik eigelijk veel eerder had moeten zeggen: Ze heeft vaker in het verleden aangegeven dat ze het niet meer wou.. Maar dat was echt puur uit boosheid. Bijvoorbeeld als ik een paar dagen niet kon afspreken, zei ze ik wil geen relatie zo en je moet veranderen anders is het over, en toen heeft ze later ook gewoon gezegd dat het niet zo bedoeld was en dat ze gewoon boos was. Ik heb er geen volle vertrouwen in, maar ik weet wel dat als ze me niet terug wil, ik haar zelf wil gaan vergeten. Op dit moment wil ik haar niet vergeten. Anders kan ik ook wel de player uithangen en met elke meid praten etc. zodat ik afleiding heb. Ik wil dat niet, ik wil liever haar.
Sterkte overigens, ben je er al overheen?
Als het over is, kom ik er overheen, geloof me. Ik wil het gewoon niet. Een vriend van me had ooit iets goed in zijn naam: ' Het is niet dat ik niet zonder je kan, maar het is dat ik niet zonder je wil ' en dat geldt ook bij mij...quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Toothless het volgende:
[..]
Echt man,
Bespaar jezelf de pijn en bereid er gewoon op voor dat het over is.
is het dan nog wel liefde?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef kloonii het volgende:
[..]
Als het over is, kom ik er overheen, geloof me. Ik wil het gewoon niet. Een vriend van me had ooit iets goed in zijn naam: ' Het is niet dat ik niet zonder je kan, maar het is dat ik niet zonder je wil ' en dat geldt ook bij mij...
Nee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:43 schreef kloonii het volgende:
[..]
Jawel, liefde is niet per definitie ' niet zonder kunnen '.
preciesquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee.
Liefde is soms ook iemand laten gaan.
Precies, zoals je het zegt: Soms. Maar ik wil haar niet laten gaan. Snap niet dat iedereen denkt dat ze van me af wil. Waarom zou ze anders zeggen '' Vertel het niet aan je moeder '' ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee.
Liefde is soms ook iemand laten gaan.
Ohh..Ja want stress hebben omdat je ex het heeft uitgemaakt is gelijk aan ' lijken op een labiel wijf ' ? Sta eens in mijn schoenen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:12 schreef Eclaire84 het volgende:
Jezus TS je lijkt net een labiel wijf met je gejank en gesmeek.
Get a grip
Ik ben klaar met tegen jou te praten, je bewijst jezelf alweer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:09 schreef goofy_goober het volgende:
Hoe kan iemand zo naief zijn? Read between the lines, bitch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |