?Ik zeg '' wij zijn moslim ''quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef Fluzz het volgende:
Hmm.. Fluzz leest op pagina 3.
[..]
En dan uit "relatie met een Koerd":
[..]
OOPS?
heel erg bedankt voor je reactie!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef -G het volgende:
Zoals iederee nzegt: met rust laten
niet ineens met rust laten niet van de aardbodem verdwijnen
bel haar even of sms haar even met de stand van zaken
dat je haar keuze respecteert en haar even met rust laat
en dat jullie later in de toekomst wel weer wat gaan afspreken
desnoods zet je in de sms : over anderhalve maand wat drinken is dat een goed plan?
niet helemaal negeren wel vragen hoe het met haar is AF EN TOE
maar dat hoeft ook niet persé
als zij ziet dat je haar keuze respecteert kan zij goed nadenken over alles
als je als een bezetene achter dr kont aan gaat lopen wil ze juist van je af
of ze gaat je gebruiken, maar zo'n type is ze niet zei je dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Hpe dan ook ga niet smeken etc. Doe volwassen je bent 18, dat is nog jong
maar je kan wel een dergelijk smsje sturen zoals:
Heey (naam), hoe is het nu met je? Ik heb besloten je de rust die je wilt te gunnen. Betekent niet dat ik je vergeet, maar ik respecteer je keuze om even rust te hebben. Misschien dat we over anderhalve maand wat kunnen afspreken, vraag me af wat jij ervan vindt want ik wil het liever niet zo afsluiten als je me snapt. Liefs (Jou naam)
TADAM
Wel uit mijn klas, maar ik hoef geen meisjes op msn. Waarvoor zou ik dat nodig hebben? Ik heb maar 1 meid nodig.quote:
1. Ik heb het sowieso niet voor stoer doen gedaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:26 schreef goofy_goober het volgende:
Alcohol drinken in de klas =Stoer man!
Ik ga ook de verkeerde kant op, maar ik kan er niks aan doen. Of ik moet stressen of ik moet drinken.. Dan is de keuze al snel gemaakt voor mijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:29 schreef -G het volgende:
je kan wel zeggen bedankt voor je reactie,
maar je moet er wel wat mee doen snapje..
drinken helpt echt niet daar wordt het alleen maar erger van
jij bent bang dat zij de verkeerde kant op gaat
maar zo ga jij de verkeerde kant op..
Jij moet wel een troll zijn en zo niet dan zou ik maar eens heel snel stoppen met dat debiele gedrag van je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef kloonii het volgende:
Is het verstandiger om aan haar deur te gaan kloppen of voordat ze thuis komt alvast bij de deur staan?
Weet je, ik ben klaar met jou te praten. Je geeft geen kritiek, maar je haalt me neer. Jij wil mij enkel alleen maar slechter zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Jij moet wel een troll zijn en zo niet dan zou ik maar eens heel snel stoppen met dat debiele gedrag van je.
Bedankt voor het artikel. Maar die artikel doet juist waar ik bang voor ben, want dalijk ontmoet ze iemand anders... Ik ga gewoon morgen voor de laatste keer langs, en als ze het dan niet wil, zorg ik wel dat ik afleiding heb totdat ze me terugwil. Maar nu WIL ik het gewoon nog niet...dus kan ik het ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef -G het volgende:
Je kan er wel wat aan doen, want je hebt het door dat je fout zit. Dus dan kan je er juist wat aan doen. Je moet niet teveel waanbeelden in je hoofd laten, ik snap dat je haar nu niet wil vergeten
maar dat hoeft ook helemaal niet..
Ik weet niet hoe ze erop zou reageren, het kan dat ze het stalkerig vindt vooral omdat je haar ook al eerder hebt gezien, ik weet dat het moeilijk is maar hier heb ik nog een artikel voor je :
http://mens-en-samenlevin(...)-ex-terugkrijgt.html
jawel, ik zeg toch.. die artikel weerspreekt mijn gevoelens.. zodra ik haar ruimte geef, zal ik mezelf alleen maar meer pijn doen en ik wil zsm terug naar haar toe..Dus ruimte stelt het uit, wat ik juist niet wil..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef -G het volgende:
je hebt het artikel niet gelezen
1. # Ruimte geven zodat zij je gaat missen
# 2. Win vertrouwen terug door te laten zien dat je een hart hebt
# 3. Probeer haar werkelijk te begrijpen
# 4. Laat vervolgens zien dat je haar sterke arm wilt zijn
# 5. Houd de romantiek levendig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:(
Ja daarom, ik denk dat ze er positief op gaat reageren... Dus ik doe dat gewoon, ik weet dat het stalkerig is en 'too much' maar die foto was ons allereerste foto.. en als ik daarbij vertel hoe het toen was etc zal ze het wss wel missenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef -G het volgende:
Pfoe., ik weet niet, het kan ook erg stalkerig overkomen
you don't know what you've got till it's gone ?
Nouja gelukkig zie je je fout in
ik denk niet dat je hetm et al die poespas moet doen
je moet haar niet smeken etc! Ook geen foto van vroeger
at is allemaal TOO much,.
Als jou gevoel hierbij ligt moet je het doen, de consequenties weet niemand want jij kent haar t beste
Bedankt voor je reactie. Nee ik wil niet vooraltijd drinken, als ze me na morgen niet terug wil, dan zoek ik wel een andere oplossing. Maar ik wil wel nog proberen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:27 schreef Oognip het volgende:
Pfff je komt wel erg wanhopig over.
Je had 2 keuzes: stressen of drinken en dat was een makkelijke keuze. Je gaat drinken totdat ze je terug wil. Wat nou als ze je niet terug wil? Dan word je een alcoholist? Goed idee!![]()
Ik vind je erg creepy overkomen, ontzettend stalkerig en wanhopig. Je wilde altijd al een maagd en nu heb je er een, pfff dat is blijkbaar zo belangrijk voor je om hier te noemen, ik vind het te triest
Denk je dat het dan alsnog slim is om morgen naar haar toe te gaan? Kun je dan niet beter nog even wachten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef kloonii het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Nee ik wil niet vooraltijd drinken, als ze me na morgen niet terug wil, dan zoek ik wel een andere oplossing. Maar ik wil wel nog proberen.
En ze zocht 2 seconden geleden contact met me om te zeggen dat ik geen contact moest opzoeken en dat als ik het wou ze wist dat ik haar alleen slecht ging laten voelen, dus ze het niet deed...
Na morgen is het definitief besloten, of wel, of niet..
mvg
Denk wel dat het slim is, zij zocht zelf contact zonder dat ik vandaag contact heb gezocht, dus wel een teken mischien...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Denk je dat het dan alsnog slim is om morgen naar haar toe te gaan? Kun je dan niet beter nog even wachten?
Waarom zocht ze contact met je om dat te zeggen? Had je al contact met haar gezocht ofzo?
Je hebt gelijk, maar ik moet nog 1x dingen met haar uitpraten, wellicht dat ze dan wil. Als ze het dan niet wil, is ze het niet waard.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Montmons het volgende:
Heb alleen je eerste post gelezen, maar 't komt op mij over alsof je eerst eens even goed de tijd voor jezelf moet gaan nemen. Dat zou ik je in ieder geval wel gunnen.
Als relaties stuk lopen is dat altijd zwaar klote natuurlijk en kun je je daardoor echt zwaar in de shit voelen, maar uiteindelijk is iedereen toch echt verantwoordelijk voor zijn of haar eigen geluk.
Als je er echt zo aan toe bent als je beschrijft denk ik dat het verstandig is om even helemaal geen contact te hebben. Zoek eerst zelf hulp, bijvoorbeeld bij je huisarts of het maatschappelijk werk of iets, kweek zelfvertrouwen, wordt trots op jezelf en laat haar zien dat je haar waard bent.
Dan is het verder aan haar om te laten zien of ze jou dan ook nog waard is.
Wat begrijp je niet aan: 'En ze zocht 2 seconden geleden contact met me om te zeggen dat ik geen contact moest opzoeken'?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef kloonii het volgende:
[..]
Denk wel dat het slim is, zij zocht zelf contact zonder dat ik vandaag contact heb gezocht, dus wel een teken mischien...
Daar zorg je toch echt zelf voor met die wanhoopsacties en redelijke debiele vragen van je. Als ze je vraagt om haar met rust te laten dan moet je dat respecteren en niet als een halve mongool gaan vragen of het verstandig is haar voor de deur op te wachten. Dat snap je zelf toch ook wel??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef kloonii het volgende:
[..]
Weet je, ik ben klaar met jou te praten. Je geeft geen kritiek, maar je haalt me neer. Jij wil mij enkel alleen maar slechter zien.
Ik denk niet dat ze zomaar mij belt om dat te zeggen, kon net zo goed in een smsje of op msn. Ik hoorde aan haar stem dat ze verdrietig was, net als ik...Dus wellicht mist ze me...quote:Wat begrijp je niet aan: 'En ze zocht 2 seconden geleden contact met me om te zeggen dat ik geen contact moest opzoeken'?
Brrr, wanhopige jochies zijn eng.
Laat me gewoon met rust. Bedankt voor je reactie's maar ze leveren niets meer op dan een extra kutgevoel voor mijquote:Daar zorg je toch echt zelf voor met die wanhoopsacties en redelijke debiele vragen van je. Als ze je vraagt om haar met rust te laten dan moet je dat respecteren en niet als een halve mongool gaan vragen of het verstandig is haar voor de deur op te wachten. Dat snap je zelf toch ook wel??
Kan je dit aub voor je houden? Ik ga zowat dood van binnen terwijl jij het grappig vindt... wtfquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:37 schreef undissputed het volgende:
Ik kan er verder niks aan doen maar ik vind TS best grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |