abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91498542
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:38 schreef Blobje het volgende:
Ze gaf aan dat ze met rust gelaten wou worden voor nu. Waarom ga je dan nu niet slapen zodat je morgenvroeg (als je weer wat helderder bent) haar een lange mail stuurt met al je gevoelens en over de situatie en hoe jij vindt dat het in de toekomst wel gaat werken tussen jullie. Zo leg je het initiatief bij haar en kan zij weer contact met je opnemen als zij dat wilt.
Makkelijker gezegd dan gedaan, ik kan sowieso niet slapen. Heb net 10 minuten mijn laptop uitgedaan en in mijn bed gelegen, maar het lukt gewoon niet. Zodra het donker is moet ik aan al onze tijden denken en mis ik haar maar steeds meer, ik kan niet zonder haar...Komt ook mede omdat we elke dag elkaar spreken enzo. Ik ga gewoon morgen nog 1x proberen, zo niet, zal je me zien bij ' het loslaten van je ex ' totdat zij weer met me praat, of totdat ik haar vergeten ben( wat ik betwijfel of het kan)
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:38 schreef Chilled het volgende:
Ik heb niet gezegd dat je slecht bent. Ik heb je al meerdere malen tips gegeven, maar daar weiger je naar te luisteren. Het is al meerdere malen door meerdere users gezegd; Laat het even bekoelen (dat is langer dan 1 dag naar mijn mening) en neem later op een rustige contact met haar op. Zo zijn jullie allebei wat rustiger geworden en laat je ook aan haar zien dat je respect hebt voor haar gevoelens. Nu dring je jezelf gewoon op en dat vind ik egoïstisch.

Maargoed, het is duidelijk dat je toch doet wat je zelf wil dus als je alleen een topic wilde om je ellende te plaatsen maar geen eerlijke reacties wil, dan moet je dat gewoon voortaan van tevoren aangeven.
Tuurlijk wil ik wel eerlijke reactie's. Maar lees aub een van je laatste reactie's, hoe je daar reageert. Je kleineert me heel erg. Ik zal haar met rust laten na morgen als het moet, maar ik ga ervan uit dat het morgen al goed komt...
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:40 schreef Henk1056 het volgende:
Het enige wat je kan doen is spijt betuigen. En aangeven dat je er samen uit wil komen en dat je hoopt dat zij dat ook wil door binnekort, als ze tot rust is gekomen, met je te praten.
Verder geen rare beloften/acties doen om iets te bewijzen, maar gewoon lief zijn voor d'r. Uit het feit dat je aangeeft dat je er samen uit wil komen en je voor je relatie wil vechten kan ze prima afleiden dat je haar niet kwijt wilt en dat ze veel voor je betekent.
Bedankt. Na deze reactie betwijfel ik eigelijk of ik morgen wel of niet moet gaan...Maar ik denk dat als ik niet ga, dat ik met een kutgevoel zit en dan toch de volgende dag ga ofzo...

Trouwens, kent iemand nog tips om in slaap te komen? Helpt warme melk? Slaappillen heb ik niet tot beschikking helaas...
:(
pi_91498731
Hmm ik denk dat je gewoon even moet accepteren dat slapen nu niet zo best gaat. Das opzich niet zo erg. Het is vanavond uitgegaan dus er gaan heel veel gedachten door je hoofd. Ik denk dat je beter nog ff wat afleiding kan zoeken, zoals tv kijken of hier nog wat reacties lezen en dan wordt je straks wel moe genoeg. Nu zit er nog teveel spanning in je om snel in slaap te komen. Dan ga je liggen malen in je bed.
Warme melk kan e.v.t. een klein beetje helpen. Of jezelf proberen te dwingen nergens aan te denken. Onder het motto van 'je kunt er nu toch niets aan doen, dus het heeft geen zin om erover na te blijven denken'. En je dan te concentreren op het zwart wat je ziet als je je ogen dicht hebt en op de rust om je heen.
pi_91498760
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:45 schreef kloonii het volgende:

Makkelijker gezegd dan gedaan, ik kan sowieso niet slapen. Heb net 10 minuten mijn laptop uitgedaan en in mijn bed gelegen, maar het lukt gewoon niet. Zodra het donker is moet ik aan al onze tijden denken en mis ik haar maar steeds meer, ik kan niet zonder haar...Komt ook mede omdat we elke dag elkaar spreken enzo. Ik ga gewoon morgen nog 1x proberen, zo niet, zal je me zien bij ' het loslaten van je ex ' totdat zij weer met me praat, of totdat ik haar vergeten ben( wat ik betwijfel of het kan)

Je moet het zelf weten, maar als de emoties zo hoog oplopen bij jullie dan is na een nacht rust ( voor zover je kan slapen dan ) een lange mail typen misschien verstandiger. Dat maak je in alle rust totdat je er tevreden over bent. Zij kan het dan ook in alle rust lezen en er eventueel op reageren. Zo weet je in ieder geval zeker dat je alles zegt wat je had willen zeggen. Als je er gewoon heengaat zijn er altijd dingen die je vergeet of die je anders had willen doen en loopt het eerder uit de hand.
pi_91498767
Warme melk helpt niet, moet je lichaam alleen harder van werken. Warm bad of warme douche helpt beter. Klein slaapmutsje erachter aan en je slaapt als een roosje.

Het is niet mijn bedoeling om je te kleineren. Ik kan alleen slecht tegen mannen die niet zo goed de gevoelens van hun ex/vriendin kunnen respecteren. Ook al zou dat een paar dagen rust moeten betekenen wat zij duidelijk wil. Het komt nu bij mij over van "ik kan niet zonder haar, dus scheit aan hoe zij er over denkt, ik wil haar zien" dat is egoïstisch snap je?

Liefde is niet alleen aan iemand vasthouden, liefde is iemand ook kunnen loslaten.

Zoals het oude gezegde;

If you love someone, set her free. If she comes back she is yours; if she doesn't, she never was

En jij doet het tegenovergestelde. Kan je je dan voorstellen dat het bij mij overkomt als egoïstische liefde in plaats van oprechte liefde voor haar? Denk er es rustig over na man en slaap er een paar nachtjes over.
Que Sera ~
pi_91498873
quote:
En er zijn ook weer genoeg artikelen die het tegen spreken :P
Que Sera ~
pi_91498882
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:52 schreef Chilled het volgende:
Warme melk helpt niet, moet je lichaam alleen harder van werken. Warm bad of warme douche helpt beter. Klein slaapmutsje erachter aan en je slaapt als een roosje.

Het is niet mijn bedoeling om je te kleineren. Ik kan alleen slecht tegen mannen die niet zo goed de gevoelens van hun ex/vriendin kunnen respecteren. Ook al zou dat een paar dagen rust moeten betekenen wat zij duidelijk wil. Het komt nu bij mij over van "ik kan niet zonder haar, dus scheit aan hoe zij er over denkt, ik wil haar zien" dat is egoïstisch snap je?

Liefde is niet alleen aan iemand vasthouden, liefde is iemand ook kunnen loslaten.

Zoals het oude gezegde;

If you love someone, set her free. If she comes back she is yours; if she doesn't, she never was

En jij doet het tegenovergestelde. Kan je je dan voorstellen dat het bij mij overkomt als egoïstische liefde dan oprechte liefde voor haar?
Ik begrijp je volledig hoor. Mijn opmerking daarstraks was ook niet bedoeld om het tegendeel te bewijzen. Je hebt groot gelijk.
Maar de manier waarop je het nu brengt is al heel anders dan daarstraks. Misschien omdat ik kortgeleden in hetzelfde schuitje zat, neem ik het eerder voor zijn gevoel op. Ik begrijp hem gewoon volkomen, ookal is hij verkeerd bezig. Je kunt gewoon niet verwachten dat iemand die pas gedumpt is, meteen helder kan denken, hoe hard je dat ook tegen diegene schreeuwt.

Mooie uitdrukking trouwens, kan ik zelf nog wel wat van leren :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91498887
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:55 schreef Chilled het volgende:

[..]

En er zijn ook weer genoeg artikelen die het tegen spreken :P
;) Plak maar een link dan

[ Bericht 1% gewijzigd door Henk1056 op 18-01-2011 01:06:55 ]
pi_91498931
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:55 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik begrijp je volledig hoor. Mijn opmerking daarstraks was ook niet bedoeld om het tegendeel te bewijzen. Je hebt groot gelijk.
Maar de manier waarop je het nu brengt is al heel anders dan daarstraks. Misschien omdat ik kortgeleden in hetzelfde schuitje zat, neem ik het eerder voor zijn gevoel op. Ik begrijp hem gewoon volkomen, ookal is hij verkeerd bezig. Je kunt gewoon niet verwachten dat iemand die pas gedumpt is, meteen helder kan denken, hoe hard je dat ook tegen diegene schreeuwt.

Het zal wel persoonlijk zijn denk ik. Ik heb ook een aantal keren in dat schuitje gezeten, maar ik heb dan het liefst dat iemand gewoon recht voor zijn raap is. Zoals Chilled. ;)
pi_91498973
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:57 schreef Blobje het volgende:

[..]

Het zal wel persoonlijk zijn denk ik. Ik heb ook een aantal keren in dat schuitje gezeten, maar ik heb dan het liefst dat iemand gewoon recht voor zijn raap is. Zoals Chilled. ;)
Dat kan zeker :) en recht voor zijn raap zijn is ook zeker goed. Maar wel pas na enkele dagen (voor mij iig!).
De eerste dag had ik nergens een boodschap aan en huilde ik alleen maar de boel bij elkaar.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:59:56 #86
311994 nullicedo
Rules are for fools
pi_91498985
TS slapen gaat je niet lukken heb me ook eens zo hopeloos gevoeld toen het uit ging. Liep alleen maar stiekem te janken :P Alleen een beetje genaaid met school ga het absoluut niet verwaarlozen hoe moeilijk het ook is want daar krijg je spijt van.........
pi_91499096
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat kan zeker :) en recht voor zijn raap zijn is ook zeker goed. Maar wel pas na enkele dagen (voor mij iig!).
De eerste dag had ik nergens een boodschap aan en huilde ik alleen maar de boel bij elkaar.
Ben jij ook toen direct een topic gaan openen? Als ik liefdesverdriet heb, dan heb ik er geen behoefte aan om dat met vreemde mensen te bespreken omdat ik weet dat ik reacties zou krijgen die me niet bevallen. Logisch, die mensen kennen me totaal niet...

En ja, dan is het maar afwachten of hij m'n eerlijkheid en recht voor z'n raapheid ( :) ) kan waarderen. Duidelijker kan ik het niet maken in ieder geval.

Omdat iemand liefdesverdriet heeft, betekent het namelijk niet dat we maar lief moeten doen als hij respectloos gedrag gaat vertonen. Hoe zielig en lullig liefdesverdriet dan ook is.. Maar goed, dat gedeelte is wel duidelijk hoop ik.

Ts, sterkte ermee en ik hoop dat je er in ieder geval over nadenkt. Is niet alleen goed voor haar, maar ook voor jou als je de relatie nog wil redden. Echt waar. Neem het van een meisje aan, die weten dat meestal wat beter van elkaar.
Que Sera ~
pi_91499242
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef Chilled het volgende:

[..]

Ben jij ook toen direct een topic gaan openen? Als ik liefdesverdriet heb, dan heb ik er geen behoefte aan om dat met vreemde mensen te bespreken omdat ik weet dat ik reacties zou krijgen die me niet bevallen. Logisch, die mensen kennen me totaal niet...

En ja, dan is het maar afwachten of hij m'n eerlijkheid en recht voor z'n raapheid ( :) ) kan waarderen. Duidelijker kan ik het niet maken in ieder geval.

Omdat iemand liefdesverdriet heeft, betekent het namelijk niet dat we maar lief moeten doen als hij respectloos gedrag gaat vertonen. Hoe zielig en lullig liefdesverdriet dan ook is.. Maar goed, dat gedeelte is wel duidelijk hoop ik.

Ts, sterkte ermee en ik hoop dat je er in ieder geval over nadenkt. Is niet alleen goed voor haar, maar ook voor jou als je de relatie nog wil redden. Echt waar. Neem het van een meisje aan, die weten dat meestal wat beter van elkaar.
Ik heb me toen wel gemeld in het 'De kunst van het loslaten van je ex'-topic. De eerste inhoudelijke posts kwamen de dagen daarna... De eerste dag ging ik idd geen topic openen. Wellicht omdat ik eerst nog om 8u 's avonds bijna 2u naar huis moest rijden en daarna gewoon alleen maar gehuild heb.

Maar ook nu ga ik weer veel te veel uit van mezelf. Misschien werkt het bij TS wel heel anders.

Trouwens, no hard feelings naar jou toe, was het daarstraks alleen eventjes niet helemaal met je eens ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 18 januari 2011 @ 01:10:20 #89
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91499271
Als ik het zo lees is zijn ex-vriendin ook niet helemaal lekker; op je 20e verloven en een baby? ...the fuck? :{
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91499296
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:10 schreef goofy_goober het volgende:
Als ik het zo lees is zijn ex-vriendin ook niet helemaal lekker; op je 20e verloven en een baby? ...the fuck? :{
Idd, ze heeft de vaart er wel in zitten
pi_91499392
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:51 schreef Henk1056 het volgende:
Hmm ik denk dat je gewoon even moet accepteren dat slapen nu niet zo best gaat. Das opzich niet zo erg. Het is vanavond uitgegaan dus er gaan heel veel gedachten door je hoofd. Ik denk dat je beter nog ff wat afleiding kan zoeken, zoals tv kijken of hier nog wat reacties lezen en dan wordt je straks wel moe genoeg. Nu zit er nog teveel spanning in je om snel in slaap te komen. Dan ga je liggen malen in je bed.
Warme melk kan e.v.t. een klein beetje helpen. Of jezelf proberen te dwingen nergens aan te denken. Onder het motto van 'je kunt er nu toch niets aan doen, dus het heeft geen zin om erover na te blijven denken'. En je dan te concentreren op het zwart wat je ziet als je je ogen dicht hebt en op de rust om je heen.
Ik ben nu een stuk rustiger. Ik denk dat ik over een kwartiertje of half uur wel kan pitten...

quote:
Ik weet dat het egoistisch klinkt maar zoals ik aangaf denk ik dus dat ze wel nog wil, maar alleen echt heel boos is....Dus ik zou het zsm moeten goedmaken..

quote:

Zoals het oude gezegde;

En jij doet het tegenovergestelde. Kan je je dan voorstellen dat het bij mij overkomt als egoïstische liefde in plaats van oprechte liefde voor haar? Denk er es rustig over na man en slaap er een paar nachtjes over.

Je gezegde is af en toe herkenbaar, maar daar gaan ze niet uit van andere mensen leren kennen etc. Wie zegt dat ze een dezer dagen niet een jongen leert kennen die haar helemaal verliefd maakt, terwijl ik dat kon voorkomen? Om maar een voorbeeld te noemen he..Dit voorbeeld is natuurlijk heel ver gezocht en komt amper voor maar is niet uitsluitbaar..
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:55 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Bedankt, jij hebt me veel steun gegeven. Sowieso voel ik me door iedereen, inclusief de 'minder lieven' wat beter en rustiger, was net moe, maar vlak voordat ik mijn laptop opendeed kreeg ik een gevoel in mijn buik en wist ik dat ik niet kon slapen...
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

idd
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:59 schreef nullicedo het volgende:
TS slapen gaat je niet lukken heb me ook eens zo hopeloos gevoeld toen het uit ging. Liep alleen maar stiekem te janken :P Alleen een beetje genaaid met school ga het absoluut niet verwaarlozen hoe moeilijk het ook is want daar krijg je spijt van.........
Idd. Ja ik maakte me ookal zorgen over morgen, want het is niet zo dat ik haar 's morgens meteen ga bezoeken maar pas kwart over 4... en moet om half 9 al beginnen op school.. dus moet circa 8 uurtjes nog volhouden :'( Ik denk dat school hieronder gaat lijden zou het morgen niet goedkomen....

quote:
Ik vind het fijn en voel me fijner wanneer ik met mensen erover kan praten, toevallig kon ik niemand van mijn vrienden bereiken en mijn ouders zijn er een paar dagen niet..

quote:
Bedankt, fijne nacht nog. Ik zal wel nog 1x moeten proberen, want het zit diep in me dat ik het moet doen, en zal ik morgen niet proberen zal ik het wel overmorgen proberen.. dat weet ik gewoon zeker...
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:10 schreef goofy_goober het volgende:
We zijn er al heel lang van uitgegaan vooraltijd bij elkaar te blijven, en nadat we afstuderen allebei zullen we ook gelijk trouwen (tenminste, zo hadden we het geplanned).. Daarom vond ze bijv. dat verloven al kon omdat we toch vooraltijd bij elkaar zouden blijven, en een baby kon ook want dan konden we meer tijd met hem doorbrengen... allemaal volgens haar..Trouwens, ze is heel lief overigens, dus ze is echt geen slecht mens. Ze heeft zoveel voor mij gedaan, ook geholpen met school want zij doet een hoger niveau dan mij.. Ik nu VWO5(doorstroming via VMBO-HAVO-VWO) en zij VWO6...

Als ik gewoon denk aan hoe haar lippen voelen... PFFF :'(
Ik hoop zo erg dat het goedkomt....
pi_91499681
Er wordt hier ook niet gezegd dat je voor altijd helemaal geen actie meer naar haar moet ondernemen. Tuurlijk kan je het nog proberen. Zou ik ook doen in jouw geval. Maar geef haar wel even de rust die ze zo graag wilt. Overlaad haar niet met contactpogingen. Laat zien dat je respect voor haar hebt door te doen wat ze van je vraagt, ff rustig aan doen dus. En wees natuurlijk lief voor d'r als je d'r een van de volgende dagen eens spreekt en zeg dat het je spijt.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 01:30:53 #93
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91499783
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:14 schreef kloonii het volgende:
We zijn er al heel lang van uitgegaan vooraltijd bij elkaar te blijven, en nadat we afstuderen allebei zullen we ook gelijk trouwen (tenminste, zo hadden we het geplanned).. Daarom vond ze bijv. dat verloven al kon omdat we toch vooraltijd bij elkaar zouden blijven, en een baby kon ook want dan konden we meer tijd met hem doorbrengen... allemaal volgens haar..Trouwens, ze is heel lief overigens, dus ze is echt geen slecht mens. Ze heeft zoveel voor mij gedaan, ook geholpen met school want zij doet een hoger niveau dan mij.. Ik nu VWO5(doorstroming via VMBO-HAVO-VWO) en zij VWO6...
En heb je zelf ook nog wat te zeggen in deze relatie? :{

Dude, je bent 18! Doe even lekker normaal met je kinderen en trouwen. :{w

Oh, hoe lang heeft de relatie geduurd in totaal? Hoeveel jaar hebben we het hier over?? En kom nu niet aan met een paar maanden, want dan kom ik je even heel hard onder je kont schoppen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91499868
Ehh, jullie verkopen elkaar klappen en gaan zo tekeer tegen elkaar... En dan vind je het gek dat het uit is en zij geen zin in jou heeft nu? Ik dacht dat ik al deels contactgestoord was maar dit...

Laten we hopen dat jullie allebei nog opgroeien voordat jullie aan kinderen zouden beginnen of een nieuwe relatie aangaan.
pi_91499926
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:30 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Oh, hoe lang heeft de relatie geduurd in totaal? Hoeveel jaar hebben we het hier over?? .
2 jaar en 5 maanden
pi_91501620
pffff wat voelt slapen toch kut, elke keer als ik opsta voel ik dat gevoel
soon it will be over :'(

ik ga nu weer slapen slaaplekker allen
pi_91504717
Pfff... ik denk dat ik maar 2 uur vandaag naar school ga en daarna al naar der toe, kan het niet meer aan..
ik laat 't jullie wel weten hoe het is gegaan, bedankt allemaal voor jullie reactie's..
Enige wat anders is gelopen is dat ik had verwacht dat ik niet kon slapen maar kon het toch best wel goed..7/8uurtjes geslapen... Nu zit ik achter mijncomputer hopeloos aan het wachten:'(

fijne dag
pi_91511490
Hmm.. Fluzz leest op pagina 3.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef kloonii het volgende:
[..]
Hoi,
Nee zij hangt geen geloof aan, dus het is niks met geloof. Ja ik ga idd sorry zeggen. Maar je hebt gelijk dat het wanhopig overkomt, maar tegelijkertijd zal ze misschien wel geloven dat ik het wil gaan doen en toch een kans geven, niet?
En dan uit "relatie met een Koerd":
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef kloonii het volgende:
Wat is dit voor onzin. Ben zelf een koerd en mijn ouders vinden het helemaal niet erg enz. mijn vriendin komt vaak genoeg hier thuis en we zijn moslim:S
OOPS?
pi_91515994
Zoals iederee nzegt: met rust laten
niet ineens met rust laten niet van de aardbodem verdwijnen
bel haar even of sms haar even met de stand van zaken
dat je haar keuze respecteert en haar even met rust laat
en dat jullie later in de toekomst wel weer wat gaan afspreken
desnoods zet je in de sms : over anderhalve maand wat drinken is dat een goed plan?
niet helemaal negeren wel vragen hoe het met haar is AF EN TOE
maar dat hoeft ook niet persé

als zij ziet dat je haar keuze respecteert kan zij goed nadenken over alles
als je als een bezetene achter dr kont aan gaat lopen wil ze juist van je af
of ze gaat je gebruiken, maar zo'n type is ze niet zei je dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Hpe dan ook ga niet smeken etc. Doe volwassen je bent 18, dat is nog jong
maar je kan wel een dergelijk smsje sturen zoals:

Heey (naam), hoe is het nu met je? Ik heb besloten je de rust die je wilt te gunnen. Betekent niet dat ik je vergeet, maar ik respecteer je keuze om even rust te hebben. Misschien dat we over anderhalve maand wat kunnen afspreken, vraag me af wat jij ervan vindt want ik wil het liever niet zo afsluiten als je me snapt. Liefs (Jou naam)

TADAM :D
pi_91519191
Jij hebt geen meisjes op msn? :')
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')