Wil dus zeggen dat dat voor een kleine onderneming bijna 3000 euro kostquote:http://www.postcodeshop.nl/faqs
De tarieven vallen uiteen in een eenmalig tarief voor de aanchaf van de tabel (het bronbestand) en daarnaast een jaarlijks tarief gebaseerd op de gekozen updates (abonnementskeuze).
Uiteindelijke tarieven zijn afhankelijk van gekozen productvariant en de licentievorm. Bijvoorbeeld de eenmalige aanschaf van de Postcodetabel, bij gebruik door 1 rechtspersoon, 1 tot en met 9 vestigingen, bedraagt ¤2.915. Wilt u weten wat het juiste tarief is voor uw organisatie? Vraag eenvoudig een vrijblijvende offerte aan.
In feite wel, dit zijn echter de "centroids" (middelpunten) van alle postcodes, en je zult dus enkel kunnen identificeren welke postcodes aan de rand van een gebied liggen om zo een kaart te maken... dit is te doen, maar niet heel elegant.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:41 schreef DABAMaster het volgende:
als je al een tabel hebt met alle lengte- en breedte-graden, kan je die toch zelf plotten?
Om even de miereneuker te zijn: ik heb alle 6cijferige postcodes in het plaatje hieronder geplotquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
In feite wel, dit zijn echter de "centroids" (middelpunten) van alle postcodes, en je zult dus enkel kunnen identificeren welke postcodes aan de rand van een gebied liggen om zo een kaart te maken... dit is te doen, maar niet heel elegant.
Bedankt anderen, het lijkt erop dat het niet gemakkelijk is en ik naar andere oplossingen moet uitkijken.
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:16 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Om even de miereneuker te zijn: ik heb alle 6cijferige postcodes in het plaatje hieronder geplot
<insert elk willekeurig leeg plaatje>
Je bedoelt postcode-combinaties van 6 karakters..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |