Oh, jij wilt ook een uitnodiging?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Me wantz too![]()
Maar ik denk er nog ff over na
Welke kerel in zijn plek niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is toch altijd wel in voor een trio?
Verkeerde tijd van het jaar geboren?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan nog maagd?
Sorry, je bent gewoon perfect. Daar kan jij ook niets aan doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik durf niet. Bepaalde mensen (JA, JULLIE JA!) vertellen zulke leuke dingen over me dat ik alleen nog kan tegen vallen.
Mijn toekomst is verpest.
Je hebt mij gezien, meer is er niet, beter wordt het niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik durf niet. Bepaalde mensen (JA, JULLIE JA!) vertellen zulke leuke dingen over me dat ik alleen nog kan tegen vallen.
Mijn toekomst is verpest.
Okee, dan ben ik lichtelijk aangeschoten. En dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. Laten we mooi gaan en gewoon 20 kratten grolsch zuipen
Waarvoorquote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij wilt ook een uitnodiging?
[..]
Welke kerel in zijn plek niet?.
Wow, het is.. het is.. Skaaiquote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Otis touchin' mah boobies
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Ik moet bij de naam Otis altijd aan Otis van Barnyard denken. De mannetjes koe die geen stier is want uiers.
Travo-koe?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Ik moet bij de naam Otis altijd aan Otis van Barnyard denken. De mannetjes koe die geen stier is want uiers.
Klopt.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarvoor![]()
Je had aangeboden om te joinen om opzoek te gaan naar de lekkerste aardbeienslof, jeweetz
Is het heel erg dat die naam me niks zegt?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Hermafrotis!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Otis is leukquote:
Vrijdag?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Q. het volgende:
Maar Snuit, wanneer gaan we L-E bewonderen?
Neu.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het heel erg dat die naam me niks zegt?
I don't get it anymorequote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.. Ik dacht dat je het over vrijdag had.
Mijn Otis is veel leukerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |