Gaan we dan L-E zien?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q. ga je binnenkort mee naar Purmerend?
Nou, ik moet vrijdag ja naar Tilburg, daarna even door naar Maastricht. En als ik tijd over heb ga ik bij Peu eten.quote:
Tot hoe laat ben je er? heb van 9-10 training en moet daarna aangekleed wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
He wat jammer, ik neem je schoonfamilie namelijk mee.
Leuk! En Peu kan lekker kokenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik moet vrijdag ja naar Tilburg, daarna even door naar Maastricht. En als ik tijd over heb ga ik bij Peu eten.. Hij wilde wel vegetarisch koken
.
IKquote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat is er verder dan in Purmer?
Ik weet nog niet of 't doorgaat hoor, maar etenquote:
Dan wacht je toch even met weggaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuk! En Peu kan lekker koken
Jammer dat ik dan al weg ben, had je wel willen meeten
Je bent geweldig.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Skaai het volgende:
Vegetarisch koken, pfoe dat is gewoon het gehakt uit je spaghettisaus laten. IK KAN OOK VEGETARISCH KOKEN!
Ik weet nog niet tot hoe laat ik er benquote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tot hoe laat ben je er? heb van 9-10 training en moet daarna aangekleed worden
Aardbeienslof?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of 't doorgaat hoor, maar eten.
De slechtste oliebollenstand van Nederland!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat is er verder dan in Purmer?
Oh wacht!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wacht je toch even met weggaan..
Alle eer voor mijn oudersquote:
Otis.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik weet nog niet tot hoe laat ik er ben.
Otis komt nu op me af gehuppeld en gaat ongegeneerd tegen me aan knuffelen
Vuige sloerie is die Otis ook!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik weet nog niet tot hoe laat ik er ben.
Otis komt nu op me af gehuppeld en gaat ongegeneerd tegen me aan knuffelen
Nee, die koop je in Enschede.quote:
Beetje met de dagen in de war?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh wacht!
Ik ben helemaal niet weg dan
Sterker nog, ik zit tot even na 5 uur bij Peu om de hoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |