Damn, ik wordt in een volgend leven ook kat, dan kan ik ook kopjes geven tegen de boobies van Skaai.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vuige sloerie is die Otis ook!
Geeft ie kopjes tegen jouw boobies?
Zou er bijna suïcidaal van worden.. des te eerder kan het!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn, ik wordt in een volgend leven ook kat, dan kan ik ook kopjes geven tegen de boobies van Skaai.
Hahaquote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Skaai het volgende:
Vegetarisch koken, pfoe dat is gewoon het gehakt uit je spaghettisaus laten. IK KAN OOK VEGETARISCH KOKEN!
quote:
Ja. Ik zat met volgende week in m'n hoofdquote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die koop je in Enschede..
[..]
Beetje met de dagen in de war?.
Doe je best en misschien hoe je geen poes te worden?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn, ik wordt in een volgend leven ook kat, dan kan ik ook kopjes geven tegen de boobies van Skaai.
Als Peu het goed vindt, vind ik dat uiteraard bestquote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Ik zat met volgende week in m'n hoofd
Maar ik ben er dus welMeeten?
Tofquote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Peu het goed vindt, vind ik dat uiteraard best.
Me wantz tooquote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die koop je in Enschede..
[..]
Beetje met de dagen in de war?.
Die is toch altijd wel in voor een trio?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Peu het goed vindt, vind ik dat uiteraard best.
Otis touchin' mah boobiesquote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou er bijna suïcidaal van worden.. des te eerder kan het!
Skaai is onbereikbaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef backgammon het volgende:
[..]
Doe je best en misschien hoe je geen poes te worden?
Ik wil jou ook meeten.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
Wat is iedereen meeterig de laatste tijd. Of was dat altijd al zo?
Hij kijkt er wel triomfantelijk bijquote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Otis touchin' mah boobies
[ afbeelding ]
En iedereen doet het met elkaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
Het is die tijd van de maand het jaarquote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
Snuit! Give me tha gun! Ik wil naar dat volgende leven toe!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom ben ik dan nog maagd?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En iedereen doet het met elkaar.
zou ik ook doenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij kijkt er wel triomfantelijk bij
Hij knuffelt, kust, aait, kroelt, pakt mijn gezicht, snuffelt eraan, snurkt en ligt bij me maar slapen doet ie nooit omdat ie het veel te druk heeft met heel hard spinnenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef backgammon het volgende:
[..]
wow, hij ligt zowat te slapen of niet?
Ik durf niet. Bepaalde mensen (JA, JULLIE JA!) vertellen zulke leuke dingen over me dat ik alleen nog kan tegen vallen.quote:
Q. Laten we mooi gaan en gewoon 20 kratten grolsch zuipenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Snuit! Give me tha gun! Ik wil naar dat volgende leven toe!
Oh, jij wilt ook een uitnodiging?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Me wantz too![]()
Maar ik denk er nog ff over na
Welke kerel in zijn plek niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is toch altijd wel in voor een trio?
Verkeerde tijd van het jaar geboren?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan nog maagd?
Sorry, je bent gewoon perfect. Daar kan jij ook niets aan doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik durf niet. Bepaalde mensen (JA, JULLIE JA!) vertellen zulke leuke dingen over me dat ik alleen nog kan tegen vallen.
Mijn toekomst is verpest.
Je hebt mij gezien, meer is er niet, beter wordt het niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik durf niet. Bepaalde mensen (JA, JULLIE JA!) vertellen zulke leuke dingen over me dat ik alleen nog kan tegen vallen.
Mijn toekomst is verpest.
Okee, dan ben ik lichtelijk aangeschoten. En dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. Laten we mooi gaan en gewoon 20 kratten grolsch zuipen
Waarvoorquote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij wilt ook een uitnodiging?
[..]
Welke kerel in zijn plek niet?.
Wow, het is.. het is.. Skaaiquote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Ik moet bij de naam Otis altijd aan Otis van Barnyard denken. De mannetjes koe die geen stier is want uiers.
Travo-koe?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Ik moet bij de naam Otis altijd aan Otis van Barnyard denken. De mannetjes koe die geen stier is want uiers.
Klopt.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarvoor![]()
Je had aangeboden om te joinen om opzoek te gaan naar de lekkerste aardbeienslof, jeweetz
Is het heel erg dat die naam me niks zegt?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Hermafrotis!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Otis is leukquote:
Vrijdag?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Q. het volgende:
Maar Snuit, wanneer gaan we L-E bewonderen?
Neu.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het heel erg dat die naam me niks zegt?
I don't get it anymorequote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.. Ik dacht dat je het over vrijdag had.
Mijn Otis is veel leukerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |