Ik wil het voor de zekerheid weten, ik wil er gewoon voor zorgen dat de kans zo klein mogelijk is!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef JaimyLee het volgende:
De pil + condoom en dan nog bang zijn voor zwangerschap
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef interval het volgende:
Oke vergeet wat ik gezegd heb, ik wil het gewoon weten![]()
Iemand?
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zolang ze de pil slikt, geen stopweek heeft, niet heeft overgegeven, geen antibiotica gebruikt en je een condoom gebruikt kan je ongerust sex hebben.
Dan kan je beter gewoon geen seks hebben.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef interval het volgende:
[..]
Ik wil het voor de zekerheid weten, ik wil er gewoon voor zorgen dat de kans zo klein mogelijk is!
Weet je vast alles van?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Knuffleheinz het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon geen seks hebben.
als je dat óók nog eens wil doen, dan kun je beter tussen de 2e en de 19e niks doen.. want als dat eitje er eenmaal is moet je wachten tot dat weer is opgeruimd, dus heb je alleen de 2 weken dat er theoretisch geen eitje zou zijn, de eerste 2 weken dusquote:Dus als dat op bijvoorbeeld de 5e is, kun je dan het beste tussen de 2e en 6e geen sex hebben?
En daarmee bedoel ik er rekening mee gaan houdenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef interval het volgende:
Fak dat als het zo lang duurt, dan maar niet nee!
Zo overdreven ist ook wee rniet, maar ik dacht zo als het aankomt op 2 dagen ofzo, dan wacht ik ff, is het daarna extra leuk:')quote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef beerten het volgende:
Nou, als ik zo met mijn agenda in de hand moest neuken kreeg ik m never niet rechtop
Je maakt je teveel zorgen. Ik snap ook echt niet dat je niet met de condoom stopt. Je overschat je kansen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef interval het volgende:
[..]
Zo overdreven ist ook wee rniet, maar ik dacht zo als het aankomt op 2 dagen ofzo, dan wacht ik ff, is het daarna extra leuk:')
En ik geen impotentie dus dat moet wel goed komen!
Als hij de pil (of zijn vriendin) niet genoeg vertrouwd of nog aan het begin van zijn relatie zit...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gast. Je neukt je vriendin met condoom?
Nee hoor, dat is het niet. Zoals ik al eerder zei, ik hou veel van mijn vriendin en ik wil gewoon het beste. 100% Genieten, maar zo veilig mogelijk, dan is het voor mij perfect.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Als hij de pil (of zijn vriendin) niet genoeg vertrouwd of nog aan het begin van zijn relatie zit...
Leuk plaatje, maar geldt alleen als ze niet aan de pil is. Is ze wel aan de pil, dan is er geen eisprong rond dag 14. Die is er rond dat tijdstip echt alleen bij een normale cyclus.quote:
100% genieten en condoom gebruiken is geen winnende combinatie, sorry.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef interval het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het niet. Zoals ik al eerder zei, ik hou veel van mijn vriendin en ik wil gewoon het beste. 100% Genieten, maar zo veilig mogelijk, dan is het voor mij perfect.
En als het inderdaad zo'n gedoe is, dan ist inderdaad niet nodig nee, maar kom op zeg, ik vroeg het me alleen af. Alsof ik een misdaad pleeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |