* geeftquote:
Wou dat ik weer een keer ging.. Laatste keer was 2004quote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben weer bezig met een vakantie uitzoeken frustrerende KUTzooi
noem jij haar nou een paard?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
OLA![]()
![]()
vergeet ik het beste paard van de stal ahum
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wie is dat dan??quote:Op maandag 17 januari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, Wilma. Sja![]()
Daar moet nogeens een Deltaplan voor geschreven worden geloof ik.
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
OLA![]()
![]()
vergeet ik het beste paard van de stal ahum
gisteren nog een paard geaaidquote:
Dank! *peuzelt lekker op*quote:
euh iemand die een enorme poes heeftquote:Op maandag 17 januari 2011 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is dat dan??![]()
Ging er net van uit dat het een willekeurige vrouwensnaam was in de grap van JF
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga lekker mee naar Tsjernobyl man
OMG. Zo erg?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil op de koffietafel komenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Barretje80 het volgende:
Argh,,,!!
computer is aan het overlijden
Misschien moet ik maar weer eens gaan paardrijden..quote:
[me=dan je naam of niets..} tekst [/me]quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank! *peuzelt lekker op*
Hoe krijg je die tekst rood?
Dat is wel minderquote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Barretje80 het volgende:
Argh,,,!!
computer is aan het overlijden
mwehh.. de ventilator heeft de "trilfunctie"van de laptop aangezetquote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik wil op de koffietafel komen
Ze is Hollands, dus dat wordt alleen koffie met cakequote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik wil op de koffietafel komen
Rijdt jij paard?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar weer eens gaan paardrijden..
Uuuuh, cryptisch...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
euh iemand die een enorme poes heeften nogal nat is
oeh, daar weet jij wel raad mee heh,quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwehh.. de ventilator heeft de "trilfunctie"van de laptop aangezet
Ik kan gewoon niks leuks vinden voor een leuke prijsquote:
Nou, weinig cryptisch aanquote:
Van wat?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ff de website van Too uitgeplozen...
Je kunt een linkje naar KPD neerzetten...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, weinig cryptisch aan![]()
NOG duidelijker kan alleen met plaatjes en als je dat doet heb je gelijk een maandje strafbank te pakken
Was dat dan nodig?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ff de website van Too uitgeplozen...
Dank!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[me=dan je naam of niets..} tekst [/me]
en dan } = ]
Wilma ken ik alleen van verhalen. Wilma heeft een meer dan onvoorstelbaar grote kut en wil daar heel graag en veel en vaak en altijd van alles in hebben. Is mij verteld. Dit is ongeveer zo duidelijk als het kan, zonder plaatjesquote:Op maandag 17 januari 2011 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is dat dan??![]()
Ging er net van uit dat het een willekeurige vrouwensnaam was in de grap van JF
Als jij bij de FP-crew zat, had jij zoooooooooo veel slaag van ST gekregenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww mijn typskills weer
Toon (de musical.nl)
Je kunt ook rechtsboven het quote vakje klikken daar staat ook * john-frusciante in het roodquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
* Whiskers2009 geeft LadyLike een dikke knuf daarvoor
Oooh!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww mijn typskills weer
Toon (de musical.nl)
Nee, Sym niet, die zou kusjes krijgen, en de vraag of hij misschien alsjeblieft iets beter wil oplettenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
Als jij bij de FP-crew zat had jij zoooooooooo veel slaag van ST gekregen
Ok, ik geloof je op je woordquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, weinig cryptisch aan![]()
NOG duidelijker kan alleen met plaatjes en als je dat doet heb je gelijk een maandje strafbank te pakken
ik typ kut, maar ik ben wel een goede spellcheckerquote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij bij de FP-crew zat had jij zoooooooooo veel slaag van ST gekregen
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, Sym niet, die zou kusjes krijgen, en de vraag of hij misschien alsjeblieft iets beter wil opletten
Ja, godverdomme, en ik maar striemen op mijn rug van die zweepquote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, Sym niet, die zou kusjes krijgen, en de vraag of hij misschien alsjeblieft iets beter wil opletten
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wilma ken ik alleen van verhalen. Wilma heeft een meer dan onvoorstelbaar grote kut en wil daar heel graag en veel en vaak en altijd van alles in hebben. Is mij verteld. Dit is ongeveer zo duidelijk als het kan, zonder plaatjes
Owh, ok. Dank voor de info!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wilma ken ik alleen van verhalen. Wilma heeft een meer dan onvoorstelbaar grote kut en wil daar heel graag en veel en vaak en altijd van alles in hebben. Is mij verteld. Dit is ongeveer zo duidelijk als het kan, zonder plaatjes
verschil moet er zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, en ik maar striemen op mijn rug van die zweep...
verschil moet er blijvenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, en ik maar striemen op mijn rug van die zweep...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |