Gewoon niet doen ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:09 schreef Swomp het volgende:
Zijn er nog geen moerdijk mensen gebeld ?
hahahha hihihihihiquote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lapo?
LOL NATUURLIJK NIETLOL LOLOL XdDDxD
QFTquote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef Tinos85 het volgende:
Ik blijf erbij, koelkast heeft een echte radiostem.
Vertel. Sunchaser als papa. Wat vind je daar nou van?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef utopie het volgende:
nog niet bellen. man bij het hond is nog niet afgelopen__
Het klonk kreunerig.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gekreunt.
wat mensen willen horen erin hequote:Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gekreunt.
Ik raad het vandaag heel sterk afquote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef Driepink het volgende:
huppelmuts, mag ik zo brutaal zijn om je iets te vragen?
wat een lamlul/klaphark die gastquote:Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel. Sunchaser als papa. Wat vind je daar nou van?
* kdrietjeh:''damn that failed!''quote:Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum[[me=Knetterkrankjorum] yay]
oh oke, ik vraag het toch snel, had je mn pm nog gelezen?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raad het vandaag heel sterk af
quote:
Dat was al bekend.quote:
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh oke, ik vraag het toch snel, had je mn pm nog gelezen?
Serieus, ga niet moeilijk doen, zo erg is het toch niet als je gewoon wat vraagt, ik heb overigens nog niet eens gezegd waarover, voor het zelfde geld kan je iemand uit Amsterdam bellen ...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon niet doen ook.
Respectloos volk hier
Die heb al net zo'n kutgrijns als Kim Hollandquote:
ze had een verzoekje gedaan en iedereen begon mij te PMmen en DMen... waaronder danny, yvonne en sunchaserquote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was al bekend.
Maar heb jij de date gehosseld? Zit dora ook op fok? Hoe komt sunchaser bij haar terecht?
Ik gok djkoelkastquote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef Onorgineel het volgende:
wat is de skype van koelkast eigenlijk?
Gisteren nog gesprokenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef Ragboer het volgende:
Is boterhamzakje dood ofzo? Heb haar al een paar dagen niet gezien...
Jij let ook niet op verder hequote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef Ragboer het volgende:
vannacht nog, en ze is ten huwelijk gevraagd op de radioquote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef utopie het volgende:
[..]
ze had een verzoekje gedaan en iedereen begon mij te PMmen en DMen... waaronder danny, yvonne en sunchaser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |