*fapfapfap*quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef PiRANiA het volgende:
Geuploade jingle (rechtsklik, opslaan als)
en
Geuploade jingle (rechtsklik, opslaan als)
Goeie wel![]()

quote:Op maandag 17 januari 2011 19:14 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ejaculeerde toen ik zag hoeveel mensen mij quoten

Wel als je mensen in moerdijk wil gaan bellen om te vragen hoe het is nu na de brandquote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ach, wat onschuldige calls kunnen geen kwaad
Maar om nu meteen respectloos dit dat te gaan zeggen vind ik ook wat te overdreven, niet dan ?

Baas hé, boks.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef PiRANiA het volgende:
Wie wil een apres-ski jingle voor mij knutselen?
Zondag
[..]
Goeie wel.

Nou nee, het was meer bedoelt om Wim Deniequote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als je mensen in moerdijk wil gaan bellen om te vragen hoe het is nu na de brand

Ik vind het niet slecht, maar ik vind het ook niet goedquote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet gaan haten. Het is sfeer!

Niet zeuren. Het komt bij koelkast vandaan dus altijd goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152

Komt de OP daar ook ergens te staan dat je hem kunt kopieren vanaf daar, misschien handig?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef Graseter het volgende:
Als het goed is is nou alles via de site te doen (behalve het DJ gedeelte, daar ga ik aan werken)
www.onz-radio.nl

QFTquote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Koelkast met zijn bazen stem, bazen muziek, en bazenjingle's, Kortom, een bazen DJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |