Oh ja. How could I forget. We moeten weer eens samen gaan "denken", Snuit.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met jullie pielemoosjes heb ik begrepen.
Hij die niet eens met een hand een bh los krijgt?quote:
In de kolenkelder. Uiteraard.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar wel lastig onderhouden... 2 mannen die eigenlijk 1 man zijn.. Waar laat je zulks?!
Forgetquote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. How could I forgot. We moeten weer eens samen gaan "denken", Snuit.
quote:
Bij het bier.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar wel lastig onderhouden... 2 mannen die eigenlijk 1 man zijn.. Waar laat je zulks?!
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zijn allebei the beauty EN de brains.!
Oh... nja... maar die vind ik toch niet lekker, dus dat scheeltquote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je hier was had ik ze met liefde met je gedeeld, maarja
Na die niet zo ninja ninja-edit wel jaquote:
volgens de mijne maken alleen jongens grapjes en doen meisjes dat niet, dus ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef L-E het volgende:
Peuter heeft een bijnaam voor mijn borsten.
"Dikkie Dik".
True story.
Goedquote:
Ik word ook een dagje ouder.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na die niet zo ninja ninja-edit wel ja.
dat was geen vereiste had ik vanmiddag begrepen. toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij die niet eens met een hand een bh los krijgt?
Kinderen zijn zo grappigquote:Op maandag 17 januari 2011 18:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
volgens de mijne maken alleen jongens grapjes en doen meisjes dat niet, dus ik geloof je op je woord.
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh... nja... maar die vind ik toch niet lekker, dus dat scheelt
Ja goed! Vandaag nog wat leuks gedaan?quote:
Jij laat ze ook gewoon aan?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat was geen vereiste had ik vanmiddag begrepen. toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |