Ik moet even kijken waar ik Peuter laat en alles. Heb nog een treinkaartje liggen, dus het wordt geen al te dure grap voor mij.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet even kijken hoe het met de financiën zit, duur maandje dit. Maar goed, ik denk dat het wel goed komt..
Ik doe niet aardig tegen mensen die geen waarde hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:23 schreef L-E het volgende:
Spezza en Spirit: dit is een topic vol liefde ja, doe aardig!
Sorry.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk eens om de entertainment waarde jij
ik rij er ook ergens naartoe, dus vanaf utrecht kan altijd.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet even kijken waar ik Peuter laat en alles. Heb nog een treinkaartje liggen, dus het wordt geen al te dure grap voor mij.
Vreemde uitspraak.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik doe niet aardig tegen mensen die geen waarde hebben
Dat scheelt ook inderdaad. Hier is het plan met de auto te gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet even kijken waar ik Peuter laat en alles. Heb nog een treinkaartje liggen, dus het wordt geen al te dure grap voor mij.
Arm internet.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
Oh dat gekut met die mobiel. Ik mis mijn internet
Ga jij ook? Of ga je gewoon die kant op, 'toevallig'?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik rij er ook ergens naartoe, dus vanaf utrecht kan altijd.
Dat is het buitenland hè? Nog buitenlandiger dan Limburg!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, ga jij ook naar Aken de 29ste, las ik dat goed gisteren?
Blofquote:
Ga jij ook dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik rij er ook ergens naartoe, dus vanaf utrecht kan altijd.
Ze zijn er net zo onverstaanbaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het buitenland hè? Nog buitenlandiger dan Limburg!
Niet arme ik?quote:
Zag ik nou dat jij een SL1200 hebt?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vergeleken haar ben je dat ook
We moeten nog even overleggen hoe we gaan hequote:
Jij en je meerdere persoonlijkheden?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
We moeten nog even overleggen hoe we gaan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |