SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
LEKKER STAMPEEEEHHHHH
Goed idee overigens. Meteen even BassBoom vol over de stereo speakers laten knallen.quote:
Als ik het aantal postkoppels bekijk is het zeker geen probleem.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef sproetjes het volgende:
Time for work! En een collega hoeft geen probleem te zijn, naar mijn mening iig.
Ik heb zin om weer eens naar een kei hard stamp feest te gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goed idee overigens. Meteen even BassBoom vol over de stereo speakers laten knallen.
Wat zullen mijn buren een plezier hebben.
Hard Bass. Je kunt mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb zin om weer eens naar een kei hard stamp feest te gaan.
Even eentje uitkiezen binnenkort.
Ik wil naar allesquote:Op maandag 17 januari 2011 19:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hard Bass. Je kunt mee.
Wel VIP-tickets, en die zijn uitverkocht.
![]()
Ik moet altijd lachen als ik dit soort kinderachtige muziek hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hard Bass. Je kunt mee.
Wel VIP-tickets, en die zijn uitverkocht.
![]()
Hij kwam net even langs in de Black in Time liveset van Black 2008.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef Frishe het volgende:
Boh... Daar ben ik al een jaar of 7 klaar mee.
Voorheen Sensation Black ja. Ze hebben in 2007 Sensation White omgedoopt in Sensation en Sensation Black is Black geworden.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef Frishe het volgende:
Sensation? Daar ben ik in 2008 wel nog geweest. Trouwens, die mobiele layout is wel tof!
2006 is mijn laatste keer geweest... Maar die vond ik al minder. De eerste keer was 2004 en dat was wel een grandioos feest.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voorheen Sensation Black ja. Ze hebben in 2007 Sensation White omgedoopt in Sensation en Sensation Black is Black geworden.
Ik heb alle edities mee gemaakt. Ik vond het altijd wel de moeite waard.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef Frishe het volgende:
[..]
2006 is mijn laatste keer geweest... Maar die vond ik al minder. De eerste keer was 2004 en dat was wel een grandioos feest.
Klopt. Ik zat toen even op de tribune omdat die band me totaal niet boeide. Dat iemand het podium op klom was wel begrijpelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef Frishe het volgende:
Die in 2006 was belachelijk. Toen Rob G ineens met die band op het podium stond. Diegene die dat bedacht heeft kon de dag erna waarschijnlijk op zoek naar een andere baan.
Tevens is die avond een beetje verpest omdat iedereen herrie wilde maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |