SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
LEKKER STAMPEEEEHHHHH
Goed idee overigens. Meteen even BassBoom vol over de stereo speakers laten knallen.quote:
Als ik het aantal postkoppels bekijk is het zeker geen probleem.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef sproetjes het volgende:
Time for work! En een collega hoeft geen probleem te zijn, naar mijn mening iig.
Ik heb zin om weer eens naar een kei hard stamp feest te gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goed idee overigens. Meteen even BassBoom vol over de stereo speakers laten knallen.
Wat zullen mijn buren een plezier hebben.
Hard Bass. Je kunt mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb zin om weer eens naar een kei hard stamp feest te gaan.
Even eentje uitkiezen binnenkort.
Ik wil naar allesquote:Op maandag 17 januari 2011 19:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hard Bass. Je kunt mee.
Wel VIP-tickets, en die zijn uitverkocht.
![]()
Ik moet altijd lachen als ik dit soort kinderachtige muziek hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hard Bass. Je kunt mee.
Wel VIP-tickets, en die zijn uitverkocht.
![]()
Hij kwam net even langs in de Black in Time liveset van Black 2008.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef Frishe het volgende:
Boh... Daar ben ik al een jaar of 7 klaar mee.
Voorheen Sensation Black ja. Ze hebben in 2007 Sensation White omgedoopt in Sensation en Sensation Black is Black geworden.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef Frishe het volgende:
Sensation? Daar ben ik in 2008 wel nog geweest. Trouwens, die mobiele layout is wel tof!
2006 is mijn laatste keer geweest... Maar die vond ik al minder. De eerste keer was 2004 en dat was wel een grandioos feest.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voorheen Sensation Black ja. Ze hebben in 2007 Sensation White omgedoopt in Sensation en Sensation Black is Black geworden.
Ik heb alle edities mee gemaakt. Ik vond het altijd wel de moeite waard.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:20 schreef Frishe het volgende:
[..]
2006 is mijn laatste keer geweest... Maar die vond ik al minder. De eerste keer was 2004 en dat was wel een grandioos feest.
Klopt. Ik zat toen even op de tribune omdat die band me totaal niet boeide. Dat iemand het podium op klom was wel begrijpelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:25 schreef Frishe het volgende:
Die in 2006 was belachelijk. Toen Rob G ineens met die band op het podium stond. Diegene die dat bedacht heeft kon de dag erna waarschijnlijk op zoek naar een andere baan.
Tevens is die avond een beetje verpest omdat iedereen herrie wilde maken.
Insgelijk. Deze kende ik ook niet. Ja ach. 2006 was het ook jaar met de Dreamcatcher wat ook opzich al een drama was. Ik vind het nog steeds jammer dat ze het niet meer in de ArenA hebben...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef Frishe het volgende:
Wij zaten ook op de tribune. En iedereen die niet op de tribune zat, zat wel op de grond![]()
Trouwens de eerste keer dat ik deze beelden zag. Heb het altijd met gsm opnames moeten doen.
Deamcather... Nog zo'n aanfluiting ja. Ik was dat jaar met mijn vriendin daar, zij voor het eerst. Ik had haar verteld dat de opening mij de vorige keer gewoon kippenvel gaf, de show in combinatie met De Stem.... Ronduit kut gewoon.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Insgelijk. Deze kende ik ook niet. Ja ach. 2006 was het ook jaar met de Dreamcatcher wat ook opzich al een drama was. Ik vind het nog steeds jammer dat ze het niet meer in de ArenA hebben...
In Hasselt (België), de Ethias Arena, maar niet meer die in Amsterdam ArenA. En al in Maart, niet meer in Juli...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef Frishe het volgende:
[..]
Deamcather... Nog zo'n aanfluiting ja. Ik was dat jaar met mijn vriendin daar, zij voor het eerst. Ik had haar verteld dat de opening mij de vorige keer gewoon kippenvel gaf, de show in combinatie met De Stem.... Ronduit kut gewoon.
En die idioot maar schreeuwen..... Maar niet meer in de ArenA? Waar dan wel?
Zeg dat... Ik hoop elk jaar weer opnieuw dat het toch komt...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef Frishe het volgende:
Er is dus geen Nederlandse versie meer? Damn....
InQontrol kun je wel willen, maar die is afgeschaft...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Joysa het volgende:
Ik wil naar Black en naar DefQon en naar InQontrol en naar Decibel
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Frishe het volgende:
Oh en Neverland in Belsj vond ik vorig dit jaar ook wel vrij geslaagd.
Ik zou wel willen gaan, maar sta ingeplanned voor een nachtdienst op het werk. Eerst ff vrij regelen dusquote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent ook op HardBass dit jaar?
Doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik zou wel willen gaan, maar sta ingeplanned voor een nachtdienst op het werk. Eerst ff vrij regelen dus
Ik kijk niet eens meer wanneer wat is want ik moet echt eerst sparen voor mn rijbewijsquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
InQontrol kun je wel willen, maar die is afgeschaft...
Met een iPhone en iPod ben ik er helaas aan gebonden.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Frishe het volgende:
iTunes.... Wat een kutprogramma is dat zeg. Gisteravond ook mee lopen kloten.
Ik ook helaas.... Toen ik mijn iPhone wilde activeren ging het al mis destijds.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een iPhone en iPod ben ik er helaas aan gebonden.
De sim-lock is er als het goed is officieel af. Nu ben ik een reserve-kopie aan het herstellen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ik ook helaas.... Toen ik mijn iPhone wilde activeren ging het al mis destijds.
Dat is je tattoo toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijk mijn nieuwe UI. issie vet ?
Hij is tofquote:Op maandag 17 januari 2011 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja de nieuwe van 6 jan. Broer van mijn andere skull
Besluitelozequote:Op maandag 17 januari 2011 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga toch voor dezematcht beter bij de naam
Ja man... je had eens moeten weten voor 4 febquote:
Jij met je dilemma'squote:Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja man... je had eens moeten weten voor 4 feb
Octopus..nee toch wat anders ok toch opctopus etc etc en ect. Octopus komt er toch welmaar dan in de zomer.
Shit nu weet ik niet of het blauw gaat worden of groen
Nee duidelijk, zeker, absoluut ja heel helder ja...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja man... je had eens moeten weten voor 4 feb
Octopus..nee toch wat anders ok toch opctopus etc etc en ect. Octopus komt er toch welmaar dan in de zomer.
Shit nu weet ik niet of het blauw gaat worden of groen
oogschaduw?quote:
Wat n originele grapquote:Op maandag 17 januari 2011 22:49 schreef huize het volgende:
[..]
Nee duidelijk, zeker, absoluut ja heel helder ja...
[..]
oogschaduw?
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik morgen van half 9 tot 5 en daarna uiteten.
Ik heb haar eens ontmoetquote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef huize het volgende:
Zit ik vol mee.
Maar vertel... meisje waar we nog het minste over weten in het Limburger topic.
Je hebt wat op het oog.
Hier date tenminste niet iedereen met iedereen. Zijn slowchats waar dat wel het geval is.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef huize het volgende:
Jij bent dan ook de mannelijke forum hoer
Er zijn hier serie daters hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier date tenminste niet iedereen met iedereen. Zijn slowchats waar dat wel het geval is.
Nietquote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef huize het volgende:
Jij bent dan ook de mannelijke forum hoer
ik zag net op mn ipod de laatste poster niet meer bij t topic in MyAt...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:10 schreef Joysa het volgende:
Nou zijn de smileys in de lay out weer weg
Die heb ik overgeslagen vanochtend, hehe ben nu weer aan het trainen :pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:55 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen, lekkere bak thee voor mijn snuit. MMMMM.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:16 schreef KingMalibu het volgende:
[..]
Die heb ik overgeslagen vanochtend, hehe ben nu weer aan het trainen :p
Ze hebben het nu standaard ingesteld, dus als je het anders had staan stond het nu precies verkeerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:10 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik zag net op mn ipod de laatste poster niet meer bij t topic in MyAt...
godnondequote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze hebben het nu standaard ingesteld, dus als je het anders had staan stond het nu precies verkeerd
Waarom heb ik nog steeds de 2007 versie? of moet je dat zelf instellen?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
De nieuwe mobiele lay-out is wel echt tof.
Volgens mij werkt dat automatisch. Anders kun je hier natuurlijk even kijken: [Mobile Beta] TouchPhone forum layout voor touchscreens #9quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:47 schreef maen het volgende:
[..]
Waarom heb ik nog steeds de 2007 versie? of moet je dat zelf instellen?
ah, dan is mijn telefoon met zn anderhalf jaar toch te oudquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat automatisch. Anders kun je hier natuurlijk even kijken: [Mobile Beta] TouchPhone forum layout voor touchscreens #9
Mijn toestel van 4 jaar oud heeft anders al touchscreen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:34 schreef maen het volgende:
[..]
ah, dan is mijn telefoon met zn anderhalf jaar toch te oud
ja wel touchscreen maar geen androidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn toestel van 4 jaar oud heeft anders al touchscreen.
Ik ga vrijdag even met mijn leverancier praten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef Lon3 het volgende:
Me auto is vanmiddag geleverd en ik wil er in gaan rijden en knopjes duwen en... en.. en... maar ik moet nog tot 5 uur werken![]()
Langzamer dan die wat ik nu heb, puur vanwege het gewicht en dat hij maar 7 PK meer heeft...quote:
In de pauze heb je toch wel even tijd lijkt me.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef Lon3 het volgende:
Zelfgemaakte? weet ik niet. misschien, maar dan moet ik overdag de tijd krijgen om foto's te maken.
Moet ik je nu serieus gaan vertellen dat je de auto even naar voren kunt zetten en er dan foto's van kunt maken...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef Lon3 het volgende:
Lol maar dan staat hij tussen allemaal autos. dan kan ik geen duidelijke foto's maken
Hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet ik je nu serieus gaan vertellen dat je de auto even naar voren kunt zetten en er dan foto's van kunt maken...
De beste vriend van mijn beste vriendquote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef huize het volgende:
Zit ik vol mee.
Maar vertel... meisje waar we nog het minste over weten in het Limburger topic.
Je hebt wat op het oog.
Whahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:52 schreef huize het volgende:
Een beetje je charmes in de strijd werpen enzo en je weet et snel genoeg toch.
Of lekker safe via je beste vriend haha net als op de basisschool
bloemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:04 schreef KingMalibu het volgende:
Zo klaar met werken, bijna weekend. Zaterdag bloem, aanstaande weekend lekker naar Utrecht!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef Rifoki het volgende:
Hola Limburgers!
Ik ben niet zo bekend in Roermond (ik schaam me diep) - weet iemand waar ik 't beste kan parkeren als ik bij de Azijnfabriek moet zijn? Liefst een betaalde parking met 24 uur uitrijden.
quote:Parkeergarages
De parkeergarage Oranjerie is geopend van 07,00 tot 01.00 uur.
Parkeergarages Roercenter is geopend van:
ma. t/m wo. 07.00 tot 21.00 uur
do. t/m vr. 07.00 tot 22.00 uur
za. 07.00 tot 20.00 uur.
Uitrijden is 24 uur per dag mogelijk!
Lees meer op: Parkeren Roermond http://www.parkerenindest(...)d.html#ixzz1BUhqRJ5v
in dat stadium zitten wij nog niet, maar het is wel leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hier ook. Gelukkig komt hij vanavond en blijft hij slapen onder een appeltjesdekbed
Mijn stadium is ook leuk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:14 schreef sproetjes het volgende:
oranjerie is dichter bij de azijn dan t roercentre though
[..]
in dat stadium zitten wij nog niet, maar het is wel leuk
Btw stadium... alsof het een ziekte is..... hahaquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hier ook. Gelukkig komt hij vanavond en blijft hij slapen onder een appeltjesdekbed
Het is ook een ziekte, ik functioneer niet meer fatsoenlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Btw stadium... alsof het een ziekte is..... hahamwa je zou het er wel mee kunnen vergelijken btw... maar dat zal ik maar niet doen om de sfeer niet te bederven
Masturberen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef limbolandjgirl het volgende:
En weer verder werken aan huwelijkspatronen.......
*zucht*
Wie weet iets leuks om mij wat meer energie te geven?
Je vriendje is toch terug? Die kan je vast wel een energiestoot geven...quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef limbolandjgirl het volgende:
*zucht*
rambo 4quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef limbolandjgirl het volgende:
*zucht*
Die is nu aan t werkquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef huize het volgende:
[..]
Je vriendje is toch terug? Die kan je vast wel een energiestoot geven...
Je leven..quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Kut fok
Had eerst een fijne licht groene kleur voor mijn post en quote's issie weg en kan k hem niet meer vinden
Godmiljaar, een nieuwe video.quote:
Heb op het werk geen geluid maar meh me lepke is geniaalquote:
Ik tot 21u of 21.30 ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan uitlopen tot half 2 vannacht.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:27 schreef Lon3 het volgende:
oestrogeen VS testosteron
FIGHT!!!
*Snap* Auw ik breek mijn nagel... beweeeehh...
TESTOSTERON Wins.....
FLAWLESS VICTORY!
Jat de beker van de Trappers. Steek Stappegoor in de fik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:38 schreef Gezicht het volgende:
Op naar bed. Bijna weekend. Morgennacht zuipen in Tilburg.
Hij werd net ingesneeuwd door mn baas die ziek isquote:
Je had natuurlijk nee kunnen zeggen. Je kan immers afspraken hebben enzo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij werd net ingesneeuwd door mn baas die ziek is
Kan ik morgen voor hem gaan werken, en ik moet zondag ook
Je moet het positief zien. Dan kom je ook niet in de verleiding om geld uit te gaan geven, en je krijgt ook nog extra geld. Dubbel win dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij werd net ingesneeuwd door mn baas die ziek is
Kan ik morgen voor hem gaan werken, en ik moet zondag ook
Had gekund, maar ik zou ook blij zijn als ik met mn zieke hoofd niet hoefde te werken :pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je had natuurlijk nee kunnen zeggen. Je kan immers afspraken hebben enzo.
Truequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet het positief zien. Dan kom je ook niet in de verleiding om geld uit te gaan geven, en je krijgt ook nog extra geld. Dubbel win dus.
Ik zit op 52 deze week.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef Ivo1986 het volgende:
Wie rijk wilt worden moet hard werken, ik haal de 60 uur deze week
Rijk zijn wordt overschat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef Ivo1986 het volgende:
Wie rijk wilt worden moet hard werken, ik haal de 60 uur deze week
Ik wil een eigen huisje en in dat huisje wat ik op het oog heb moet zeer veel verbouwd worden enzo, en dan is Ivo ook gelukkigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Rijk zijn wordt overschat.
Ik ben gelukkig. En daar heb ik niet zoveel geld voor nodig. Eat that
Zo een huisje hebben wij hier net gekochtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik wil een eigen huisje en in dat huisje wat ik op het oog heb moet zeer veel verbouwd worden enzo, en dan is Ivo ook gelukkig
Ik heb de krant niet, dus die heb ik niet gelezen, hoe zit het nou!??..quote:Bieroorlog Oelemarkt gaat dit weekend verder
Nu een derde café op de Oelemarkt in Weert zaterdag met een nieuwe drankstunt komt, ontketent de bieroorlog zich verder. De instanties zijn kritisch.
Weert
van onze verslaggever
De nieuwe stunt is een reactie op de lage bierprijzen (1 euro) die twee horecaondernemers op het plein in Weert hanteren.
Lees meer in de krant van donderdag.
http://www.hetnieuws.in/frameset/2023100
Ja. Weert, waar ik woon. Morgen sowieso alles naar de klote. Vrij simpel. Niemand gaat meer op stap, dus overal ineens acties: 2 voor de prijs van 1, vrouwen gratis drank, bier 1 euro etc.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Tism het volgende:
Oorlog! Wat kan het toch af en toe een sletje zijn!..![]()
ALARM!!!..ALLE HENS NAAR WEERT, HET GAAT DAAR OM BIER!!!..
[..]
Ik heb de krant niet, dus die heb ik niet gelezen, hoe zit het nou!??..
Kop op ouwe, als je dit leest is alles beter. Plus, je hebt een mokkel met lekkere prammen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vakantie naar Amerika zit er hoogstwaarschijnlijk ook niet in. Topdag.
Ik zie je morgenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:12 schreef Tism het volgende:
Whahahah!!!..Hemels!..
Ff een bob regelen..
Taxi naar Rmunj met vrienden moet te doen zijn toch.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:22 schreef Tism het volgende:
Ja, ik ga Bob ff zoeken, weet nu eigenlijk al dat ik die niet ga vinden op Zaterdag, maar goed ga het toch ff proberen, lol..
Jawel..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Taxi naar Rmunj met vrienden moet te doen zijn toch.
Eddy's gaat wel. De Saloon is ook wel oke. (is oude Carte Blanche cafe).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:28 schreef Tism het volgende:
Hoe zijn die kroegen waar het om gaat, ben al eeuwen niet meer in Weert opstap geweest dus ik ken het daar niet helemaal meer..
Wat ben jij een softie geworden!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eddy's gaat wel. De Saloon is ook wel oke. (is oude Carte Blanche cafe).
Goedemorgen. Ik mis M.
Ik ben heul geen softie, jij boer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef huize het volgende:
[..]
Wat ben jij een softie geworden!![]()
Ow en goeiemiddag
Lol ga je naar bloem ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:30 schreef sproetjes het volgende:
vanavond bloemen![]()
eindelijk er weer ff uit
maar eerst als een echt sport-nerd met een collega dvds van groepslessen bekijken en oefenen
aaah wat ben je toch een schatje als je verliefd bentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben heul geen softie, jij boer.
Vanavond me lekker gans en heul naar de klote helpen met zus. Maar eerst moet ik nog werken tot tien vanavond oid. Druk in Rmunj.Zit nu te wachten op mijn gegrilde porksteak met oreganopesto. Mm.
Ik neem mijn eigen vrouwtje wel meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel uitkijken voor de vrouwen daar in Thailand, dat is niet altijd wat het lijkt.
Vortige week ben ik er nog mijn vest verlorenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:44 schreef sproetjes het volgende:
dan kom ik jullie vast wel tegen, bloem is maar een klein hokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |