Sowieso 'treinen'quote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht.
Sowieso `touchscreentelefoons´_!
Echt? Kan iemand dit bevestigen? Zou wel heel triest zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef ElmoFan het volgende:
Vergeet niet het feit dat je de oplader er niet bij krijgt maar apart meot kopen
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Echt? Kan iemand dit bevestigen? Zou wel heel triest zijn.
quote:In the box
iPhone 4
Apple Earphones with Remote and Mic
Dock Connector to USB Cable
USB Power Adapter
Documentation
Echt zo opzichtig, dat het een wonder is dat er nog mensen op reageren.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef ElmoFan het volgende:
Vergeet niet het feit dat je de oplader er niet bij krijgt maar apart meot kopen
Ik was al te laatquote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Echt zo opzichtig, dat het een wonder is dat er nog mensen op reageren.
ooh, krijg je er wel een bij een iphone? bij een ipod krijg je alleen een kabeltje en kut oortjesquote:Op maandag 17 januari 2011 19:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Echt? Kan iemand dit bevestigen? Zou wel heel triest zijn.
Elmofan gedijt ook prima zonder voedingquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik was al te laat![]()
De troll is reeds gevoed![]()
Mijn buikje is weer lekker volquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik was al te laat![]()
De troll is reeds gevoed![]()
Dit dus. Eigen schuld, TS.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen die een iPhone nemen om te bellen.
Een blackberry.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:34 schreef Tilboy het volgende:
Mensen die bashen op iPhone omdat ze hem zelf niet kunnen betalen en daarom maar een blackberry nemen.
en dat doet terzake in dit topic omdatquote:Op maandag 17 januari 2011 22:34 schreef Tilboy het volgende:
Mensen die bashen op iPhone omdat ze hem zelf niet kunnen betalen en daarom maar een blackberry nemen.
Omdat ik er een beetje gek van word. Ik zelf heb geen iPhone maar wel een ipod touch, ipad dus ik ben best wel een apple fan geworden. Daarom word ik gek van al die zeik reacties van mensen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef zquing het volgende:
[..]
en dat doet terzake in dit topic omdat
Niks mis met alles lopend en op de fiets doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ga je alles lopend en op de fiets doen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |