1. misschienquote:Op maandag 17 januari 2011 17:19 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
1. Je trolled wel met dit topic naar mijn idee.
2. Je kunt er niet mee omgaan denk ik.
3. Als mod zou je beter moeten weten dat zo'n OP te maken.
En wat deed je besluiten om voor deze telefoon te gaan dan? ruil hem in ofzoquote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik troll niet, het is gewoon de harde waarheid
Ding zit nu al zeker 10 minuten in de oplader en ik krijg m nogsteeds niet in iOS
I know.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan weer totale bullshit.
1. De gehele opbouw van je OP duid duidelijk op het afgeven om het afgeven.quote:
En dan nog een interabonnement waarbij je bij sim-only de volle mep betaalt. Zit je alsnog vast een abo voor ¤20 per maand...quote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef Stofje het volgende:
Ik vind mijn 2 jaar oude iphone 3 een prima ding. Ik overweeg simonly te nemen hierna. Heerlijk 10 euro per maand.
Heb ook een nieuwe nu, maar geen zin om die te configurerenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En wat deed je besluiten om voor deze telefoon te gaan dan? ruil hem in ofzo!
Wat moet je er anders mee doen dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen die een iPhone nemen om te bellen.
Apps-en en functionaliteit-en.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wat moet je er anders mee doen dan?
Ja, hoi KLBquote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
1. De gehele opbouw van je OP duid duidelijk op het afgeven om het afgeven.
Alsof mods alleen maar kwaliteit mogen postenquote:3. Als je die vraag zelf niet kunt beantwoorden dan moet je echt je moderator functie neerleggen.
KLB is een subforum om zaken te delen waarover je wil klagen, ik wil klagen over de ervaringen met mijn iPhone vandaag en dus doe ik dat. Niet om een of andere discussie uit te lokken, niet om te trollen, maar omdat ik het gewoon ff gehad had met een telefoon waarover ik 95% van de tijd geen klachten over heb.quote:Wij als gebruikers krijgen steeds te horen dat wij niet moeten lopen te spammen en te trollen en je collega mods zijn al een tijd druk bezig om al die Apple / Anti Apple topics in toom te houden. En ineens kom jij hiermee aan. En dan vraag je ook nog waarom, damn wat ben jij incapabel.
Dat zeg ik dus ook altijd, heb er best wel lang een nokia naast gehad om mee te bellenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen die een iPhone nemen om te bellen.
Koop dan een ipad. Of ben jij ook zo een die een auto met 4 deuren koopt, en de achterste 2 nooit gebruikt?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Apps-en en functionaliteit-en.
Ik koop geen auto.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Koop dan een ipad. Of ben jij ook zo een die een auto met 4 deuren koopt, en de achterste 2 nooit gebruikt?
Ga je alles lopend en op de fiets doen dan?quote:
Ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ga je alles lopend en op de fiets doen dan?
hoeoz ben je fattiequote:Op maandag 17 januari 2011 17:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ga je alles lopend en op de fiets doen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |