En jij bent moderator....quote:Op maandag 17 januari 2011 17:14 schreef zquing het volgende:
wat een verschrikkelijke ondingen zijn 't ookLeuk hoor al die apps en functionaliteit. Maar wanneer ik hem nodig heb is de batterij weer eens leeg. Stop je hem vervolgens in de oplader moet je weer 10 minuten wachten todat dat ding een keer besluit aan te gaan. Probeer je vervolgens iemand te bellen dan heb je geen bereik. En mocht je dan een keer toevallig bereik hebben dan mag je hopen dat je een beetje verstaanbaar bent
kutding
Geleikquote:
Ik troll niet, het is gewoon de harde waarheidquote:Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zo'n uitgekauwd onderwerp om te trollen?
sekur alz se spelvouten makuhnquote:Op maandag 17 januari 2011 17:17 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Als een mod zo begint te trollen, zou je hem toch gelijk van de site af moeten schoppen.
1. Je trolled wel met dit topic naar mijn idee.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik troll niet, het is gewoon de harde waarheid
Ding zit nu al zeker 10 minuten in de oplader en ik krijg m nogsteeds niet in iOS
Ligt aan jou.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Ding zit nu al zeker 10 minuten in de oplader en ik krijg m nogsteeds niet in iOS
Stekker wel in het stopcontact?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef zquing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Dat is dan weer totale bullshitquote:Op maandag 17 januari 2011 17:20 schreef schommelstoel het volgende:
Jij als mod zijnde plaatst wel veel bagger zeg.
Dit is het zoveelste haat topic richting iPhone.
Een mod moet zich in mijn ogen neutraal houden, net zoals dat een politiekus niet zijn persoonlijke gedachte mag verkondigen via twitter oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |