ja, ik dacht, laat ik toch maar mensen eventueel voor een andere map laten stemmen, maar ik heb het er net neergezet. Zou je iedereen toch nog een avondje kunnen laten stemmen? Héél misschien vindt voor de rest PVP goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:12 schreef Berend. het volgende:
Oja en PVP gaat ook officeel niet door. Ik vind 4 stemmen tegen al te veel
Ik dacht dat dat zou stoppen? En dat Bukkit ook blijft werken als er updates komen, niet handiger om daar op te wachten dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:10 schreef Berend. het volgende:
[..]
Klopt haha, er is een nieuwe update van hMod.
Een unofficele versie van hMod, pardonquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zou stoppen? En dat Bukkit ook blijft werken als er updates komen, niet handiger om daar op te wachten dan?
Wie lang gaat dat nog duren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef Berend. het volgende:
[..]
Een unofficele versie van hMod, pardon
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik denk tot morgenmiddag, maar dan zijn er haast geen bugs meer
Heb ik ook. Dacht al dat het aan mijn systeem lag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef Dinaridar het volgende:
OK, site van Minecraft is weer bereikbaar en het spel is weer binnengehaald. Nu een nieuwe poging tot downgraden ...
Edit: downgraden lukt aanvankelijk, maar gedurende opstarten van het spel transformeert Minecraft weer naar 1.2...
Edit 2: zo, het downgraden is eindelijk gelukt. Minpunt is dat verbinden met de NTV-server nog altijd niet mogelijk is. Foutmeldingen zijn o.a 'Took to long to log in' en 'Internal Client Error: java.net ConnectException: connetion timed out: Connect"
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Heb ik ook. Dacht al dat het aan mijn systeem lag.
De client is gisteravond geupdate van 1.2_01 naar 1.2_01quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef Dinaridar het volgende:
OK, site van Minecraft is weer bereikbaar en het spel is weer binnengehaald. Nu een nieuwe poging tot downgraden ...
Edit: downgraden lukt aanvankelijk, maar gedurende opstarten van het spel transformeert Minecraft weer naar 1.2...
Edit 2: zo, het downgraden is eindelijk gelukt. Minpunt is dat verbinden met de NTV-server nog altijd niet mogelijk is. Foutmeldingen zijn o.a 'Took to long to log in' en 'Internal Client Error: java.net ConnectException: connetion timed out: Connect"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |