Laatte reactie, done.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Dowdoon het volgende:
Berend!!!
Waarom sta ik niet meer op de whitelist
Mag ik er weer op, heb wel weer zin om ff te minecraften
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:23 schreef drumstickNL het volgende:
Vandaag besloten Maurisiooo, Pixiioo, iFries en ik, Piekartz om opnieuw te beginnen met true survival. Dus geen spullen mee en op een nieuwe plek beginnen. Was erg lachen. Hier hebben wij het volgende gemaakt:
[ afbeelding ]`
Oja,BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
Vandaag besloten Maurisiooo, Pixiioo, iFries en ik, Piekartz om opnieuw te beginnen met true survival. Dus geen spullen mee en op een nieuwe plek beginnen. Was erg lachen. Hier hebben wij het volgende gemaakt:
[ afbeelding ]`
Oja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:34 schreef NietTeVolgen het volgende:
NTV Server
Pm's met resource en toegangs aanvragen zijn weer beantwoord.
Recente maprender: members.home.nl/minecraft/
Om op de NTV server te spelen moet je je game downgraden van 1.2 naar 1.1, zie hierSPOILER: Downgrade Minecraft naar 1.1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huidige userlijst NTV Server:Je vergeet mij toch niet? (Liefde)SPOILER: playerlist NTVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal u trouwens even een pmmeke sturen
![]()
leukquote:Op maandag 17 januari 2011 22:32 schreef drumstickNL het volgende:
En toen.. leek het ons beter om alles maar op te ruimen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top.
[ afbeelding ]`
Oja,hebben jullie dat al? Nou is het al geen true survival meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hadden geluk met de plek en de spullen die daar te vinden warenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
hebben jullie dat al? Nou is het al geen true survival meer
Na 15 minuten, daarom kapte we ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Je bedoelt die diamanten pick axe van hem? Ik heb ook geen idee of Piekartz die daar heeft gevonden, maar hij zegt van wel. Mocht die hem toch hebben meegenomen vanaf de spawn is het gewoon saaiquote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
hahaquote:Op maandag 17 januari 2011 22:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je bedoelt die diamanten pick axe van hem? Ik heb ook geen idee of Piekartz die daar heeft gevonden, maar hij zegt van wel. Mocht die hem toch hebben meegenomen vanaf de spawn is het gewoon saai
Ik had geluk daarmee omdat ik op de grot stuitte maar toen stond het huisje al e.d.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je bedoelt die diamanten pick axe van hem? Ik heb ook geen idee of Piekartz die daar heeft gevonden, maar hij zegt van wel. Mocht die hem toch hebben meegenomen vanaf de spawn is het gewoon saai
ik geloof er niks van Gquote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik had geluk daarmee omdat ik op de grot stuitte maar toen stond het huisje al e.d.
das kut voor je!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:27 schreef Echtjammer het volgende:
De Tweakers server is down ivm aanhoudende lag
Maar waarom moeten wij dat eigenlijk weten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:27 schreef Echtjammer het volgende:
De Tweakers server is down ivm aanhoudende lag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |