Zombies ontwijken, elkaar ontwijken als PVP aanstaat. En de vrijheid om dingen te bouwen natuurlijk. Daarom is het ook zo lelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef Oksel het volgende:
Het ziet er allemaal echt lelijk uit..Wat is er zo tof aan? Je zit met z'n allen in een wereld, en je bouwt shit? Wat doe je nog meer?
Te veel om op te noemen. Probeer het een keer uit zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef Oksel het volgende:
Het ziet er allemaal echt lelijk uit..Wat is er zo tof aan? Je zit met z'n allen in een wereld, en je bouwt shit? Wat doe je nog meer?
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef Oksel het volgende:
Ok, ik zal het toch even proberen...quote:
alleen al omdat je het beoordeeld op het uiterlijk zagl i er niet aaan beginnen als ik jou was. Het zegt veel over je en blijf bij je ps3 of 360 voor de grafische spektakels.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef Oksel het volgende:
Het is gewoon lelijk. Ik speel zelf ook en ben aardig verslaafd geweest, maar het valt niet te ontkennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Balista het volgende:
alleen al omdat je het beoordeeld op het uiterlijk zagl i er niet aaan beginnen als ik jou was. Het zegt veel over je en blijf bij je ps3 of 360 voor de grafische spektakels.
Je went eraanquote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Northside het volgende:
[..]
Het is gewoon lelijk. Ik speel zelf ook en ben aardig verslaafd geweest, maar het valt niet te ontkennen.
..Wait, what..?!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Balista het volgende:
[..]
alleen al omdat je het beoordeeld op het uiterlijk zagl i er niet aaan beginnen als ik jou was. Het zegt veel over je en blijf bij je ps3 of 360 voor de grafische spektakels.
Als je denkt "misschien is het toch wat." Dan zou ik het zeker proberen. Het is een typische sandbox game. Je moet wel tegen de vrijheid kunnen die het geeft door zelf doelen te stellen. Anders is het ook maar saai.
Hoop iig dat ik je een keer zie op de server
Highres skinpack, iemand?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Northside het volgende:
[..]
Het is gewoon lelijk. Ik speel zelf ook en ben aardig verslaafd geweest, maar het valt niet te ontkennen.
Daarom, broeder, moet je alles verspreiden over een klein gebied. (én alles ondergronds maken, al weet ik niet of een graanfarm ondergronds kan?)quote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef drumstickNL het volgende:
Of op deze pvp server, je basis verstoppen voor andere mensen. Een mijn maken, een graanfarm maken, een pijlenfabriek, een basis maken. En dan maak je een fout, komt er iemand achter je basis en loot hij alles..
Eerdergenoemde zit ook allemaal onder de grond.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daarom, broeder, moet je alles verspreiden over een klein gebied. (én alles ondergronds maken, al weet ik niet of een graanfarm ondergronds kan?)
Zie je dan niet alsnog de naam in mooie grote witte letters als je in de buurt bent?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef drumstickNL het volgende:
Eerdergenoemde zit ook allemaal onder de grond.
Je doet net alsof lelijk en mooi een objectief iets is. Dat is het niet. De pixelatie ( en het kubisme) is een stijl die goed bij het spel past ( vind ik) en er zijn genoeg texturepacks om het op te leuken.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Northside het volgende:
[..]
De meerderheid van de mensen aan wie ik het laat zien vindt het lelijk. Ook een aantal spelers blijkbaar, anders waren de texturepacks er niet geweest.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:06 schreef Balista het volgende:
Je doet net alsof lelijk en mooi een objectief iets is. Dat is het niet. De pixelatie ( en het kubisme) is een stijl die goed bij het spel past ( vind ik) en er zijn genoeg texturepacks om het op te leuken.
Geen een, alleen veel mensen zitten nu op minecraftpvp.com. Dat is een mooie server.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:39 schreef SyngeJordeeeh het volgende:
Welke servers draaien er nu eigenlijk met nieuwste update?
Cba om steeds te downgraden.
Ye het is echt idd leuk. In het weekend is er alleen niet op te komen zo druk..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Net ook begonnen op minecraftpvp. Wel lachen tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |