Vertel dan gewoon hoe ipv het te herhalen zonder verhaalquote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, rustig hier posten, Word een beetje zat die KSC'ers snel op hun pik getrapt zeg
een paar keer of meer een trolreactie en ze zijn op hun pik getraptquote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel dan gewoon hoe ipv het te herhalen zonder verhaal
Jij hebt geen geduldquote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef Driepink het volgende:
mn jingle word echt geen succes, niemand vind mij koel genoeg om het in te spreken
Dus nu kom je hier relschoppen?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, rustig hier posten, Word een beetje zat die KSC'ers snel op hun pik getrapt zeg
verdiendtdtdquote:Op maandag 17 januari 2011 17:09 schreef Graseter het volgende:
Klik eens allemaal op de advertenties op de site, ik wil weten hoeveel het verdiend.
Jawel maar ik heb nu geen gelegenheid (mijn moeder denkt dan huhquote:
Gedaan. Er staan alleen geen ads.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:09 schreef Graseter het volgende:
Klik eens allemaal op de advertenties op de site, ik wil weten hoeveel het verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |