Haha ik beschimp jullie! Ik heb mijn toetsweek al vóór de vakantie verpest!quote:
ja, ik weet dat het in evenwicht moet zijn, maar het lukt me nog niet helemaal, morgen ochtend verder naar kijken als ik tijd heb, en ik heb nog meer ruimte dan dat over iig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hoever heb je je veren ingeschroefd dan ? Je weet dat je stemming en veerspanning met elkaar in evenwicht moet brengen ? Lees anders eens dit door als je wilt![]()
Deze pagina is ook wel goed.
De reden waarom er dus een extra veer in moet bij mij is omdat het er zo uitziet nu![]()
[ afbeelding ]
Als ze die niet hebben moet je snel weglopen en nooit weer komen. Dus ja, denk dat die er wel zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Ga ik eens naar .11 over krijg ik mijn brug(zwevende brug ja ) niet recht meer.
4e veer erbij gooien dan maar. Iemand een idee waar ik er een kan halen ?
Of zouden die gewoon bij willekeurige gitaarzaak wel te krijgen zijn ?
Gaaf, waar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen op wintersport!
Goedkoop spaans gitaartje is alvast klaar gezet!
even laten afstellen door dean danquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef Iemand91 het volgende:
Mijn brug pickup zit scheef op de andere manier. Bij jou bij de korte zijde, bij mij langs de lange zijde.
(Bij de hoge E zit ie dichterbij de snaren dan bij de lage E)
het wah wah'en is niet echt het probleem het meerdere dingen tegelijk snel doen wel hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:26 schreef -Menn0- het volgende:
Als je hem eenmaal onder de knie hebt is het echt vet om te spelen met wah
Ga dan ook geen maffe covers door een dubieuze band leren, maar het origineel!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:15 schreef genakt het volgende:
klote solo i n het begin kan hem normaal wel spelen maar met pedaal is super irritant haha
oefenenhou ik niet van
't was alleen om aan te geven dat het geen probleem is, of is dat het wel?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
even laten afstellen door dean dan
Gereageerd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Gelukkig hebben we gitaarnet nog
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=142938
Get a life Dribbel_quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Gelukkig hebben we gitaarnet nog
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=142938
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |