Nee helemaal niet, ik word altijd als aantrekkelijk en aardig omschreven.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zie je er zo gevaarlijk uit dan?!
Criminal Mindsquote:Op maandag 17 januari 2011 16:30 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, in Nederland zijn we aardig mensenvreemd. In de VS gaat dat volgens mij makkelijker, als je de series/films mag geloven
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou in deze ook niet uitgaan van het MW, hebben nu niet bepaald allemaal rechten gestudeerd he.
Het is ook niet makkelijk om een urgentie te krijgen, maar het kan wel.
Gewoon proberen zoveel mogelijk op papier te krijgen.
Een verklaring van MW of huisarts dat het voor je emotionele klachten noodzakelijk is dat je snel eigen woonruimte krijgt.
Laat iemand met een rechten achtergrond een leuke brief maken waarin de woningcorporatie duidelijk gewezen word op het wetsartikel.
Laat desnoods ook een onafhankelijk iemand samen met jou het gesprek aan gaan met de corporatie.
Dat lokt de pic-vraag uit hequote:Op maandag 17 januari 2011 16:32 schreef backgammon het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik word altijd als aantrekkelijk en aardig omschreven.
Q... doe es niet zo irritantquote:Op maandag 17 januari 2011 16:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Op fietsafstand van je werk wonen.
Nu al thuis zijn.
Nou, ik ben regelmatig met iemand meegereden. Echt ideaalquote:Op maandag 17 januari 2011 16:29 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik heb 1 keer iemand een lift aangeboden, ze reed door de regen op een ventweg en dat vond ik echt zo sneu... ze ging alleen niet mee.. weet niet waarom. misschien dacht ze dat mn vriendin en ik dr gingen op eten ofzo.
Ik ook! Maar op de een of andere manier is dat een lost causequote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef backgammon het volgende:
haha, ander keertje misschien
ik blijf graag anoniem op FOK
met een stuk of 30 mensen afspreken is dan niet de beste optiequote:Op maandag 17 januari 2011 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ook! Maar op de een of andere manier is dat een lost cause
Het is een doordeweekse dag, had je iets anders verwacht?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Godvurrrrr... de hele ring A10 staat ook alweer vast
geweldig als ze tussen die andere 11 zitquote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef STING het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)epen-juryplicht.html
Only in Americaquote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef STING het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)epen-juryplicht.html
Oh.. ging ik daar de fout in..quote:Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met een stuk of 30 mensen afspreken is dan niet de beste optie.
Is er ergens een feestje?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh.. ging ik daar de fout in..
Thanks voor de opheldering!
Anytimequote:Op maandag 17 januari 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh.. ging ik daar de fout in..
Thanks voor de opheldering!
Een mens mag toch wel hoop houden zeg?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Het is een doordeweekse dag, had je iets anders verwacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |