Het is alleen zo kut dat collegas me stiekem van achteren kunnen besluipen als ik keihard muziek op heb staan en over jou zwijmel...quote:
Ik vind het veel kutter dat ik je niet kan besluipenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is alleen zo kut dat collegas me stiekem van achteren kunnen besluipen als ik keihard muziek op heb staan en over jou zwijmel...
dat was vlak voor de lunch, ik vond mijn: Hey, tijd voor een frikandel! eigenlijk veel patserigerquote:
Leg dat maar es uit ja, die hand in je kruis tijdens werktijd.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
Het is alleen zo kut dat collegas me stiekem van achteren kunnen besluipen als ik keihard muziek op heb staan en over jou zwijmel...
Op zich nee. Wat mij betreft juist helemaal niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet verder niets van de situatie hoor, maar moet het per se in Emmen dan?
Ik zou me doodschrikken als jij hier ineens stondquote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het veel kutter dat ik je niet kan besluipen.
Ok, ja, begrijpelijk, maar wat moet dat moet lijkt me...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich nee. Wat mij betreft juist helemaal niet.
Maar mn zoon. Ik heb dat mannetje zn leven al zo vaak overhoop gegooid. Hij heeft al zo vaak al zn vriendjes achter moeten laten bijvoorbeeld. Ik wilde hem even wat stabiliteit geven enz.
Nu uitzoeken of ik in een andere gemeente wel een urgentie kan krijgen.
Ik ook, hoe de hell ben ik daar opeens terechtgekomen?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou me doodschrikken als jij hier ineens stond
Ja zeker wat moet dat moet.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, ja, begrijpelijk, maar wat moet dat moet lijkt me...
Nog maar een keertje Karate Kid laten zienquote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zeker wat moet dat moet.
Nu nog duidelijk maken aan mn zoon
Ik snap hem niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Nog maar een keertje Karate Kid laten zien
Ja ze zouden hier heel raar jijken als ik met mijn hand is Spirits kruis zat denk ikquote:Op maandag 17 januari 2011 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leg dat maar es uit ja, die hand in je kruis tijdens werktijd.
Zo moeilijk is die film niet andersquote:
Blond hequote:Op maandag 17 januari 2011 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die film niet anders.
Beetje ver gezocht kennelijk.quote:
En bedoelde gij nou die ouwe of die neie me die zoon van Will Smith?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht kennelijk.In Karate Kid verhuizen ze ook naar een nieuw plaats en issie ook al z'n vriendjes kwijt.
Ik zou ook vreemd opkijken, gezien je seksuele voorkeuren.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Ja ze zouden hier heel raar jijken als ik met mijn hand is Spirits kruis zat denk ik
Niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die film niet anders.
Die ouwe natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En bedoelde gij nou die ouwe of die neie me die zoon van Will Smith?
Mijn hand in jouw kruis daarentegen.............quote:Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou ook vreemd opkijken, gezien je seksuele voorkeuren.
Oh zo.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht kennelijk.In Karate Kid verhuizen ze ook naar een nieuw plaats en issie ook al z'n vriendjes kwijt.
Zo veel mogelijk staat toch niet gelijk aan helemaal niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
En daar ging mijn hoop.![]()
Emmen doet gewoon echt niet aan urgentie, kan je shaken bekijk het maar. Op de vraag waarom Emmen dan denkt boven de wet te staan kon MW me geen antwoord geven want ze kon het hele wetsartikel niet. Ik wetsartikel voorgelezen.
[..]
Zie daar de maas in de wet.
Enige optie die ik nu nog heb is dus. Hond wegdoen en met mn kind op een klein kamertje van het blijf van mn lijf huis gaan zitten.
Anders ik wel!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ze zouden hier heel raar jijken als ik met mijn hand is Spirits kruis zat denk ik
Pft, je moet toch eerst was aanbrengen voor je het eraf kan halen? Wax on, wax off dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Niet?
Ik zat de hele tijd van Was het nou wx on wax off of andersom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |